Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Show] Nit de Alba Quick Boys - 21 januari 2023

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Net gehoord vanuit de organisatie dat de vuurwerkshow ook vanaf het terrein te bekijken is! De feestavond daarop volgend heb je kaarten voor nodig en is uitverkocht.

    Dus iedereen die wil kijken mag gewoon het terrein van Quick Boys oplopen en op de daar aangegeven plek de vuurwerkshow bekijken!

    Comment


      #17
      Dat is helemaal mooi
      Website: https://www.rfgfireworks.nl

      Comment


        #18
        Sta je daar bij de duinen verder van het vuurwerk dan bij de voetbalvereniging? Aangezien het best druk gaat worden naar mijn inschatting, omdat het een 100 jarige bestaan feest van de voetbal is + winterfeest van Katwijk. Stel dat de afstand hetzelfde is dan sta ik liever daar rustig 'achter de duinuh' dan ergens achter een grote groep ( dronken ) mensen.

        Comment


          #19
          Ik ga hier ook zeker even buurten leuk zo in Januari

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
            Sta je daar bij de duinen verder van het vuurwerk dan bij de voetbalvereniging? Aangezien het best druk gaat worden naar mijn inschatting, omdat het een 100 jarige bestaan feest van de voetbal is + winterfeest van Katwijk. Stel dat de afstand hetzelfde is dan sta ik liever daar rustig 'achter de duinuh' dan ergens achter een grote groep ( dronken ) mensen.
            Persoonlijk vind ik dat je in de duinen mooier staat want vanaf het hoogste punt daar heb je een mooi zicht op het voetbal/schietveld.

            Het enige wat ik niet weet is hoever je de duinen in mag ivm eventuele afzettingen.

            Comment


              #21
              Ik hoop dat ik niet teveel vraag hoor, zou je op een kaartje willen zetten op welk veld de show precies is en de kijkhoek? Alvast heel erg bedankt.

              En misschien kort dag, maar een doneer linkje zou fijn zijn.
              PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

              Comment


                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door SKULANG Bekijk bericht
                Persoonlijk vind ik dat je in de duinen mooier staat want vanaf het hoogste punt daar heb je een mooi zicht op het voetbal/schietveld.

                Het enige wat ik niet weet is hoever je de duinen in mag ivm eventuele afzettingen.
                Denk dat ik opteer voor een plekje in het duin, mits ik geen ruzie krijg met toezicht.

                Comment


                  #23
                  Ik ga hier ook maar even een kijkje nemen. De ingrediënten zijn in ieder geval aanwezig voor een goede show. Een plekje in de duinen klinkt prima.

                  Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
                  Ik hoop dat ik niet teveel vraag hoor, zou je op een kaartje willen zetten op welk veld de show precies is en de kijkhoek? Alvast heel erg bedankt.

                  En misschien kort dag, maar een doneer linkje zou fijn zijn.
                  Ik neem aan dat het op het veld onderaan is. Daar staan zo te zien tribunes langs. De show zal dan wel op de hoofdtribune op de lange zijde van het veld gericht zijn?

                  Comment


                    #24
                    Veld 1 is waarvandaan de vuurwerkshow geschoten gaat worden

                    Comment


                      #25
                      zal hier ook F4 vuurwerk tussenzitten? Ik ben wel bereid om een provincie verder te reizen als er bvb shells zijn

                      Comment


                        #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door zemmer Bekijk bericht
                        zal hier ook F4 vuurwerk tussenzitten? Ik ben wel bereid om een provincie verder te reizen als er bvb shells zijn
                        Consumenten vuurwerk, ricasa, aba singleshot salutes en grond salute.

                        Ricasa is 48mm.

                        Voor de rest kijken jullie maar even

                        Comment


                          #27
                          Is het overwegen wel waard. Ligt eraan in welke hoeveelheid dit prof vuurwerk dan voorkomt

                          Comment


                            #28
                            ik ga hier vanavond ook maar is een kijkje nemen en inderdaad die duinen klinken interessant! al mag je die niet betreden als ik mij niet vergis.. al lopen er wel vaak paden door de duinen heen waar je dan eventueel kan gaan staan.
                            https://www.youtube.com/@vuurpijl

                            Comment


                              #29
                              Ik ga ook ff kieke
                              De enige echte vuurvent - www.vuurvent.nl

                              Comment


                                #30
                                Super weer voor vanavond iig, koud, droog en weinig wind. Hoppaaa geiten wolle boxer etc aan en gaan straks haha
                                Vuurwerk doet de duivels dansen

                                Comment

                                Working...
                                X