Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Show] Nit de Alba Quick Boys - 21 januari 2023

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [Show] Nit de Alba Quick Boys - 21 januari 2023

    Provincie: Zuid-Holland
    Stad/dorp: Katwijk aan Zee
    Locatie: Terrein van K.v.v. Quick Boys, Sportpark "Nieuw Zuid", Laan van Nieuw Zuid
    Datum: Zaterdag 21 januari 2023
    Tijdstip: 19:20 uur
    Schietbedrijf: Xena Vuurwerk
    Max. kaliber: ...
    Show Design: De show is ontworpen door Evento Fireworks.
    Bijzonderheden: Ter gelegenheid van het Midwinterfeest (in het kader van de viering van het (uitgestelde) honderdjarig jubileum van Quick Boys).

    Na de show is er nog een slotfeest, maar ik heb mij laten vertellen dat dit al is uitverkocht. Voor het gehele programma van het Midwinterfeest 19, 20 & 21 januari, klik dan HIER.

    Dat Xena Vuurwerk, Evento Fireworks en Pyro Freaks Katwijk een gouden combinatie zijn dat weten we inmiddels wel. Daarnaast noemt men de show Nit de Alba Quick Boys en dat zorgt ervoor dat ik hier alvast ontzettend naar uit kijk.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Bedankt voor de melding. Zal hem in mijn agenda zetten
    Vuurwerk doet de duivels dansen

    Comment


      #3
      Klinkt als een masceleta ?
      我也喜欢年纪较大的烟花

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door ajaxciedjuhh Bekijk bericht
        Klinkt als een masceleta ?
        In Elche is nit de alba een avond met uitsluitend pijlen en salutes met wat siershells. Geen mascleta... of dat hier ook bedoeld wordt, geen idee..
        www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

        Comment


          #5
          In Valencia ook niet, het is tijdens Fallas gewoon een Spaanse stijl show met voornamelijk singleshots / candles / mines / bodenblitzen dus in die zin verwacht ik dat ze daar op doelen. Soort sier + herrie show met bovengenoemde producten zover het mogelijk is natuurlijk.

          Ik heb er grote verwachtingen van als Tobias/Evento Fireworks dit gaat ontwerpen!

          Comment


            #6
            Nit de l'Alba op het plein in Valencia maar eens even bekijken?

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Bob1 Bekijk bericht
              Nit de l'Alba op het plein in Valencia maar eens even bekijken?
              Wie moet dat bekijken?

              Comment


                #8
                Klinkt goed! Helaas al andere plannen die dag. Die namen staan garant voor kwaliteit
                Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

                Comment


                  #9
                  En nu maar hopen dat deze wel door kan gaan want Moeder natuur is de afgelopen weken niet zo lief voor ons!

                  Het gaat in ieder geval een hele mooie worden!

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                    Wie moet dat bekijken?
                    Dat is geheel aan jezelf Daan

                    Ik schat zo in dat de mannen, omdat ze graag in Valencia zijn, zoiets voor ogen hebben

                    #falles22 #falles2022 #fallas22 #fallas2022www.vivirlapirotecnia.comwww.amigospirotecnia.comwww.pirofan.com






                    Het is te hopen voor de mannen dat regen en wind nu wegblijven

                    Comment


                      #11
                      Als het weer mee zit, deze show is wel openbaar te bezoeken toch?
                      Website: https://www.rfgfireworks.nl

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door herdervriend Bekijk bericht
                        Als het weer mee zit, deze show is wel openbaar te bezoeken toch?
                        Ja, je kan hem vanuit duin bekijken. Naast de hoofdingang ga je aan de linkerkant het duin in en loop je daar de heuvel op. Je hebt dan een mooi zicht over het hoofdveld waarvandaan de show geschoten gaat worden.

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door Bob1 Bekijk bericht
                          Dat is geheel aan jezelf Daan

                          Ik schat zo in dat de mannen, omdat ze graag in Valencia zijn, zoiets voor ogen hebben

                          #falles22 #falles2022 #fallas22 #fallas2022www.vivirlapirotecnia.comwww.amigospirotecnia.comwww.pirofan.com






                          Het is te hopen voor de mannen dat regen en wind nu wegblijven
                          Ja ik begreep het even niet, dacht dat je doelde dat onze inschattingen niet klopten maar precies dat van wat jij stuurt daar moet ik ook aan denken! Hopelijk zit het weer mee inderdaad, gelukkig wordt het niet op het strand geschoten want dat scheelt al snel 1 of 2 windkrachten.


                          @Skulang, de show wordt dus voor de voetbalvereniging geschoten als ik het begrijp maar is voor 'buitenstaanders' vanuit de duinen te bekijken? Of is dat de beste plek om rustig de show te bekijken als liefhebber bedoel je? ( ben er nog nooit geweest )

                          Comment


                            #14
                            Dat weet ik niet. Ik weet wel dat het feest daarna alleen voor clubleden is.

                            Hier kunnen jullie dan het beste de show bekijken,in iedergeval daar het hoogste punt opzoeken zodat je een mooi zicht hebt over het veld.Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Screenshot_20230111-085705-964.jpg
Vertoningen:1
Grootte:350,2 KB
ID:	1597654

                            Comment


                              #15
                              Waar op de vereniging word de show ongeveer geschoten?
                              PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

                              Comment

                              Working...
                              X