Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Riakeo

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door rozz Bekijk bericht
    Net de facebook site van zena bekeken en daar staan ze wel te pronken met riakeo bakken...dus wellicht daar te koop binnenkort?
    Zena had afgelopen jaar diverse Riakeo compounds waarvan de meesten ook in de actie zijn geweest en daardoor enigszins betaalbaar. Cakes heb ik niet gezien maar eerlijk gezegd ook niet specifiek op gelet.
    Het mooiste werk is vuurwerk!

    Comment


      #17
      cakes waren er ook, begon het mee. Allemaal duur, alleen in actie enigszins betaalbaar (met goede wil en vooral goedgevulde portemonnee, anders niet)

      Comment


        #18
        Had de vortex 2 en 4 en krawallig.
        Vortex 2 zat ook deels in de compound krawallig.
        Maar die goudboeketten uit de vortex 2 met dan 1 super mooie fel gekleurde parel was echt uniek en super mooi.
        Vond wel dat bij aantal compounds de effecten super snel uitgebrand waren.
        De buurman had namelijk bijna de hele lijn.
        Je moet echt wel de 30mm compounds hebben maar dat vond ik bij funke ook tegenvallen 20 en 25mm is het gewoon net niet.
        Maar mocht de vooraad weer aangevuld worden bij zena ga ik zeker weer voor de vortex 2
        Die super felle parel erin is echt mooi gedaan.
        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Screenshot_20221117-011002_YouTube.jpg
Vertoningen:1
Grootte:102,7 KB
ID:	1597626

        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Screenshot_20221117-010952_YouTube.jpg
Vertoningen:1
Grootte:53,0 KB
ID:	1597627

        Comment


          #19
          Dat natuurlijk altijd voor de prime merken die Zena verkoop. Zonder LVC (of aanbieding) is het eigenlijk niet echt de moeite. Ik heb de Shameless in de aanbieding voor 150 gekocht en vind dat (in 2022) best prima.

          Comment


            #20
            Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	56B5571E-4295-416B-8407-D09B82EB0A70.jpg
Vertoningen:1
Grootte:131,3 KB
ID:	1597655

            Leuk vooruitzicht
            Natural Born Pyro

            Comment


              #21
              Ik had de Thunderbolt 1 nog geschoten. Op zich een leuk bakkie, maar heb niet zoiets van ik pak deze nog eens een keer. Meegenomen in de aanbieding, voor de normale prijs is deze naar mijn mening te duur.
              Het label vond ik wel tof, lijkt een beetje op de Thunderboy knalcake.
              Cake schiet vrij snel leeg, de kleuren en het goud zijn goed, de crackling op het eind had wat voller gemogen.

              Helaas een hele slechte film, toch wil ik um graag delen voor een indruk.

              De Thunderbolt 1:

              Comment


                #22
                Zachte burst of lijkt dat maar zo?
                PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

                Comment


                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
                  Zachte burst of lijkt dat maar zo?
                  Voor 30mm erg slapjes inderdaad.

                  Comment


                    #24
                    Dat is jammer , want ik had hem willen halen na het zien van een straatvideo ,, maar werd op die dag van de site gehaald .
                    Via deze beelden leek hij me mooi .


                    Ik weet niet of het normaal is maar elke verticaal gefilmde video kan ik nuet rechtstreeks plaatsen ??
                    Moet ik iets uit de link verwijderen of toevoegen ?
                    Laatst aangepast door arviidd; 14 January 2024, 17:41.
                    Natural Born Pyro

                    Comment


                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door pielke Bekijk bericht
                      Via deze beelden leek hij me mooi .
                      Daar komt ie wel iets beter over ja.

                      Het waren ook niet echt de goede omstandigheden, stevig windje en een slordige TB die er pas na de jaarwisseling achter kwam dat er ook een "PRO" stand op zn S9+ zit (dan waren alle films een stuk beter waarschijnlijk)

                      Zelf vermoed ik ook dat ze nog wat "vochtig" waren, misschien beter nog een jaartje kunnen laten liggen.

                      Hoe het met de "shorts" zit, weet ik niet precies pielke

                      Comment


                        #26
                        Ik heb een paar afgestoken bakken voorbij zien komen op straat, echt megagroot van formaat.

                        Lijkt trouwens wel keurig (!) afgewerkt!

                        Comment


                          #27
                          De dozen zijn inderdaad allemaal behoorlijk van formaat en de cakes zijn ook netjes afgewerkt. Ik weet niet of dat bij allemaal was maar bij de Warrior was er wel erg veel ruimte over in de doos en de lonten zaten op de hoeken en kwamen niet helemaal goed op elkaar uit waardoor het wat lastig was om ze strak door te lonten om de vertraging beperkt te houden. Vanwege de erg ruime doos heb ik er ook voor gekozen om ze na het doorlonten met tape bij elkaar te plakken om zeker te zijn dat ze niet zouden schuiven waardoor er aan de lonten getrokken wordt.

                          Qua tempo en effecten zagen ze er op de filmpjes allemaal prima uit (Warrior was ook een prima box). Ik weet niet of Zena van plan is om Riakeo ieder jaar te voeren (kan ook een "noodgreep" geweest zijn vanwege tekorten van andere producten). De prijzen waren wel van een dusdanig niveau dat ze met 25% LVC korting nog steeds behoorlijk duur waren. De cakeboxen zijn wel bijna allemaal in de aanbieding geweest waardoor je nog net wat meer korting had en dan was het net te doen als je het mij vraagt. De normale prijs zou ik er absoluut niet voor over hebben want daar heb je betere producten voor.
                          Laatst aangepast door Knettermans; 21 April 2023, 23:08.
                          Het mooiste werk is vuurwerk!

                          Comment


                            #28
                            Zag op de riakeo producten labels van original fireworks (importeur).

                            Comment


                              #29
                              Ik had daar niet op gelet maar als ze het zelf geïmporteerd hebben was het dus geen "noodgreep" maar een geplande introductie. Dan is de kans groot dat het niet eenmalig was en dat ze het dus dit jaar ook weer hebben. Aan de verkoop zal het niet liggen, ook in België zijn alle bunkers leeg getrokken en de cakeboxen van Riakeo waren ook allemaal vrij snel uitverkocht. Ik weet natuurlijk niet hoeveel ze ervan geïmporteerd hebben dus het zegt ook niet alles.
                              Het mooiste werk is vuurwerk!

                              Comment


                                #30
                                En dat zal dit jaar nog sneller gaan vermoed ik. De positieve ervaringen zullen de verkoop aanjagen.

                                Comment

                                Working...
                                X