Petitievoorvuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 13 van 13
  1. #1
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.453
    Thanks
    41.039
    19.065 waarderingen in 8.441 posts

    Vragen aan Katan Vuurwerk 2023/2024!

    Het nieuwe jaar is nog maar net begonnen en we richten onze spreekwoordelijke pijlen alweer op het komende seizoen.

    Hebben jullie vragen of reacties omtrent deze importeur? Stel ze dan in dit topic! Als wij van Vuurwerkcrew dan op bezoek gaan, dan zullen wij alle vragen meenemen en verwerken in het verslag!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  2. #2
    VWC-Lid heho's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 november 2008
    Locatie
    Ommen
    Berichten
    3.219
    Thanks
    3.825
    3.228 waarderingen in 1.248 posts
    De Special serie is erg populair schat ik zo in. Had zelf 2 compounds in deze serie waarvan ik er 1 niet heb geschoten vanwege de wind. De Special 4 heb ik wel geschoten en was op zich zeer tevreden met de schietwijze en de effecten (nieuwe batch met falling leaves en at once finale) De pauzes echter in de compound doen gigantisch afbreuk aan deze box, daarnaast is het ook gevaarlijk omdat je bijna de neiging had om te gaan kijken of hij het nog wel deed.
    Ik lees dat meer boxen in deze lijn hier last van hadden.
    Aangezien de prijzen niet meer zo zijn, dat je dit voor lief zou kunnen nemen de vraag: gaan jullie hier wat aan doen ?

  3. #3
    VWC-Lid ajaxciedjuhh's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2010
    Locatie
    浏阳市
    Berichten
    3.464
    Thanks
    12.305
    4.551 waarderingen in 1.691 posts
    kunnen jullie garantie geven op de new style collectie, dat die wel zo presteert als de product video aangeeft..?!

    Hier was iedereen in de straat teleurgesteld van de tornado uit de new style collection.
    hier is ook nog eens 140 -150 euro voor neergelegd, dan kan het toch niet zijn dat een box zo presteerde ?




    Hoe gaat katan dat oplossen ?
    我也喜欢年纪较大的烟花

  4. Deze 2 gebruikers waarderen ajaxciedjuhh voor het bericht:


  5. #4
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2017
    Berichten
    2.945
    Thanks
    3.250
    1.888 waarderingen in 967 posts


    Denk dat je een verkeerd product hebt gekregen.
    PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

  6. #5
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    10 december 2009
    Berichten
    998
    Thanks
    870
    734 waarderingen in 342 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ajaxciedjuhh Bekijk bericht
    kunnen jullie garantie geven op de new style collectie, dat die wel zo presteert als de product video aangeeft..?!

    Hier was iedereen in de straat teleurgesteld van de tornado uit de new style collection.
    hier is ook nog eens 140 -150 euro voor neergelegd, dan kan het toch niet zijn dat een box zo presteerde ?




    Hoe gaat katan dat oplossen ?
    Maandagochtend Chinees?

  7. #6
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    25 september 2007
    Berichten
    336
    Thanks
    350
    139 waarderingen in 80 posts
    Er zijn 3 soorten special 4:
    - Cactus
    - Rode leaves en goud met 1 fluittoon
    - Rode leaves met hoge fluittoon, goud met lagere fluittoon.
    Alle drie versies lijken uit dezelfde batch te komen. Vandaar vier vragen:

    - Komen alle drie versies uit dezelfde batch?
    - Is er een manier om er achter te komen welke versie je (freakactie) dealer heeft? Het gaat tegenwoordig om een behoorlijk bedrag.
    - Sommige Special #4's hebben veel langere pauzes dan andere Special #4's. Is dit te verhelpen?
    - Stel, er komt dit jaar een nieuwe container met Special #4's uit China dit jaar, welke van de drie versies is dat dan? Kan je dat vervolgens ook te weten komen bij je dealer, die wellicht oude versies heeft staan?
    Laatst gewijzigd door 1Salute; 23 januari 2023 om 18:08

  8. Deze 2 gebruikers waarderen 1Salute voor het bericht:


  9. #7
    VWC-Lid Pyromun's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 december 2019
    Berichten
    1.103
    Thanks
    897
    1.026 waarderingen in 424 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 1Salute Bekijk bericht
    Er zijn 3 soorten special 4:
    - Cactus
    - Rode leaves en goud met 1 fluittoon
    - Rode leaves met hoge fluittoon, goud met lagere fluittoon.
    Alle drie versies lijken uit dezelfde batch te komen. Vandaar vier vragen:

    - Komen alle drie versies uit dezelfde batch?
    - Is er een manier om er achter te komen welke versie je (freakactie) dealer heeft? Het gaat tegenwoordig om een behoorlijk bedrag.
    - Sommige Special #4's hebben veel langere pauzes dan andere Special #4's. Is dit te verhelpen?
    - Stel, er komt dit jaar een nieuwe container met Special #4's uit China dit jaar, welke van de drie versies is dat dan? Kan je dat vervolgens ook te weten komen bij je dealer, die wellicht oude versies heeft staan?
    Om het nog complexer te maken. Ik had een versie met de eerste cake (falling leaves) de hogere fluittoon en de andere drie cakes (1x falling leaves en 2x goud) de lagere fluittoon. Persoonlijk vind ik het verschil in fluittoon een erg gaaf effect, maar had dan wel gehoopt op eerste twee cakes de hogere en de laatste twee cakes een lagere fluittoon.
    Laatst gewijzigd door Pyromun; 24 januari 2023 om 09:19

  10. Deze gebruiker waardeert Pyromun voor het bericht:


  11. #8
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    25 september 2007
    Berichten
    336
    Thanks
    350
    139 waarderingen in 80 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pyromun Bekijk bericht
    Om het nog complexer te maken. Ik had een versie met de eerste cake (falling leaves) de hogere fluittoon en de andere drie cakes (1x falling leaves en 2x goud) de lagere fluittoon. Persoonlijk vind ik het verschil in fluittoon een erg gaaf effect, maar had dan wel gehoopt op eerste twee cakes de hogere en de laatste twee cakes een lagere fluittoon.
    Ok, in de praktijk zijn er dus 4 versies.ik vind het zelf ook een toevoeging als 2 fluittonen gebruikt worden

  12. Deze gebruiker waardeert 1Salute voor het bericht:


  13. #9
    VWC-Lid rocco's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 september 2010
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    1.089
    Thanks
    1.173
    737 waarderingen in 356 posts
    Ik ben bang dat ik het antwoord al weet, maar zouden jullie in de Special serie een 100 shots (goede) parachute compound kunnen maken? Eentje die hoog schiet met een langdurige lichtkogel.
    Heeft u misschien een vuurtje?

  14. Deze 3 gebruikers waarderen rocco voor het bericht:


  15. #10
    VWC-Lid roelwijngaarden's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 juni 2007
    Berichten
    400
    Thanks
    537
    1.213 waarderingen in 220 posts
    Hoi Katan, de kanonslagen (zoals de Boller B, 480) voor de Duitse markt; blijven jullie die importeren/verkopen? Komen er meer modellen?
    En; komt er een 'liefhebbers editie' van de Boller B met een kleurloze cellofaan verpakking? (Waar Francois het over heeft..).
    Grtz, Roel.
    www.roelwijngaarden.com, vuurwerklabels toen & Nu

  16. Deze 2 gebruikers waarderen roelwijngaarden voor het bericht:


  17. #11
    VWC-Lid Heistek's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 april 2021
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    527
    Thanks
    243
    998 waarderingen in 307 posts
    Is er een kans dat de classic fountain serie wordt uitgebreid met oa de spring joy de bumper harvest,of dat er misschien een classics pakket uit die periode in een nieuw jasje wordt gestoken met behoud van de oude labels dan natuurlijk

    Naam: 20230117_092050.jpg
Bekeken: 418
Grootte: 193,9 KB

    Naam: Screenshot_20230116_115751_Samsung Internet.jpg
Bekeken: 419
Grootte: 169,1 KB

  18. Deze 3 gebruikers waarderen Heistek voor het bericht:


  19. #12
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    10 december 2009
    Berichten
    998
    Thanks
    870
    734 waarderingen in 342 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rocco Bekijk bericht
    Ik ben bang dat ik het antwoord al weet, maar zouden jullie in de Special serie een 100 shots (goede) parachute compound kunnen maken? Eentje die hoog schiet met een langdurige lichtkogel.
    Volgens mij waren parachutes uitgebannen?
    Maar een goed alternatief zou 'm.i. kunnen zijn; de lichtkogels van de noi-z in een rappe barrage. Of een silent variant op de wicked whistle (silver spinning tail naar bright color tip). Kan dan (ivm lager grammage) ook met meer schoten, of je koopt er gewoon meer.

  20. #13
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 augustus 2012
    Berichten
    22
    Thanks
    1
    3 waarderingen in 1 post
    Nope, dit was de 2022 batch, hier presteerde die helaas hetzelfde. Duidelijk minder grote boeketten als de Special serie. gelukkig had ik m gratis, maar het is zeker geen aanrader.

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •