Banner Lesli Vuurwerk - Vuurwerkplanet.nl
Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 46 t/m 47 van 47
    VWC-Lid Black Dragon's schermafbeelding
    Thanks
    3.128
    Thanked 4.734 Times in 1.472 Posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pyroboy26 Bekijk bericht
    Je rijdt 100km voor een box die met 2 minuten weg is, dat is ook vreemd.... maar ik heb het er voor over.
    Haha! Precies dat!
    Eind goed, Knal goed!

VWC-Lid PSVfanatics_geleen's schermafbeelding
    Thanks
    300
    Toevallig dat mijn broertje het ook nog zei tijdens de tripjes in de laatste week van december dat "dit" eigenlijk nog mooier is dan het afsteken zelf haha.. Bij mij begint het meestal in oktober dat ik denk dat ik vroeger altijd in de herfstvakanties op de fiets de grens over ging voor de eerste beetjes vuurwerk te halen. Dan de pepernoten in de winkel dan weet je dat het bijna Sinterklaas is. Ook de kerstspullen in september bij de Action begin je toch al weer te denken.....het is weer bijna zover.

Dan de eerste dagen in de december naar de plaatselijke fietswinkel gaan om te vragen of de folders er al zijn en wanneer hij de etalage al inrichten met vuurwerk. Dit was ook bij Sparkles Vuurwer in Sittard die op de weg naar school lag en ik ooit de eer had de allereerste klant te zijn. Dan veel filmpjes kijken en kerstavond en de kerstdagen af en toe savonds naar buiten kijken of er al wat siervuurwerk te zien is.

Na de kerst zelf heb ik altijd vrij om lekker overal vuurwerk te shoppen, BelgiŽ, Duitsland en Nederland en lekker het WK darts kijken. Dan uiteindelijk de eerste verkoopdag het duitsland in en oudjaarsdag vroeger om 10:00 uur afspreken met de hele groep en smiddags altijd naar mijn oma die jarig is en daar allerlei vuurwerk uit proberen. En om 18:00 uur bij mij weer verzamelen en daar 2 uur vlammen en dan gaan de meesten hun eigen weg of we houden het samen door....om 00:00 uur chaos en loopt altijd anders dan ik plan. en 1 januari balen dat alles voor bij is....

3. The Following User Says Thank You to PSVfanatics_geleen For This Useful Post:

Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234

Regels voor berichten