Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Santa Domingo [Uitloop 2023]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Dat ziet er op de film zeker niet slecht uit, lekker tempo en afwisseling in shape. Tuurlijk voor de volle mep is het niet goedkoop maargoed je hoeft het niet te kopen natuurlijk. met een goeie actie word het best aantrekkelijk nog (25% ofzo)
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      #32
      Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkduiven Bekijk bericht
      Deze ook besteld ! Hij heeft trouwens 2400 gram nec! Is echt een joekel van een doos ! [ATTACH=CONFIG]68726[/ATTACH]
      Dit is wel de omdoos, zit nog een kooi en daarin nog een doos.

      Comment


        #33
        Oorspronkelijk geplaatst door fireworkaddict Bekijk bericht
        Dit ziet er toch veelbelovend uit, mooie toevoeging aan het al sterke assortiment compounds in de Magnum stal
        Ondanks dat er zo weinig NL straatfilmpjes van zijn, komt deze er. Wellicht meerdere, want wat een pareltje is dit. Wat mij betreft sterker dan de Pyro Insanity en Triple X. Wellicht juist door het hogere tempo. Waardige F3 vervanger.

        Comment


          #34
          Hmm.. deze of de Beast of Burden, wat is jullie mening beste mensen?

          Comment


            #35
            Best een prijzig doosje voor het kaliber, maar ziet er wel serieus leuk uit hoor. Lekker tempo, fluiters erbij, mooie gevarieerde doos.
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              #36
              Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
              Hmm.. deze of de Beast of Burden, wat is jullie mening beste mensen?
              Deze is voor leuk geld te scoren her en der.
              EN, niet onbelangrijk... er zijn straatfilmpjes en productie demo films van i.t.t. de Beast of Burden.
              Daarom kreeg deze mijn voorkeur. Daarna vond ik dat ik genoeg waaiers en mixed shape had om niet OOK de Beast of Burden te bestellen

              Comment


                #37
                Oorspronkelijk geplaatst door fireworkaddict Bekijk bericht
                Deze is voor leuk geld te scoren her en der.
                EN, niet onbelangrijk... er zijn straatfilmpjes en productie demo films van i.t.t. de Beast of Burden.
                Daarom kreeg deze mijn voorkeur. Daarna vond ik dat ik genoeg waaiers en mixed shape had om niet OOK de Beast of Burden te bestellen
                Waar voor een mooie prijs?

                Comment


                  #38
                  Oorspronkelijk geplaatst door Marc_87 Bekijk bericht
                  Waar voor een mooie prijs?
                  O.a. in Overijssel. Voor jou wel een serieus stukje rijden.

                  Comment


                    #39
                    Erg jammer dat dit uitloop is!
                    Alle shapes, de snelheid en de aanwezigheid van fluiters brengt het dicht bij prof. De compounds lopen ook goed over zonder vertraging. Dit is toch wel 1 van mijn persoonlijke favorieten.

                    Hierbij een filmpje. Dit is op een behoorlijke afstand gefilmd in een open schietveld onder winderige condities.


                    Comment


                      #40
                      Vannochtend gezien voor 200 in losse voorverkoop bij valk nijverdal, mooie deal nog voor zo'n box.

                      Comment


                        #41
                        Oorspronkelijk geplaatst door simmien Bekijk bericht
                        Vannochtend gezien voor 200 in losse voorverkoop bij valk nijverdal, mooie deal nog voor zo'n box.
                        Mooie prijs, zoveel koste hij toch ook tijdens de mysterie deal?

                        Comment


                          #42
                          Oorspronkelijk geplaatst door faab1234 Bekijk bericht
                          Mooie prijs, zoveel koste hij toch ook tijdens de mysterie deal?
                          Nope. 150

                          Comment


                            #43
                            Afsluiter van de avond als einde van een finaleshowtje. Hele gave bak, met een mooie afwisseling van shapes en effecten. Zat wel enige vertraging tussen de cakes. Vond hem denk ik net wat minder indrukwekkend dan de Tycoon die ervoor zat.

                            Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	PXL_20231228_055521246~2.jpg
Vertoningen:2
Grootte:148,2 KB
ID:	1604970

                            Te zien vanaf 1:53 na de Tycoon en Ultimate Mythology Box:

                            Comment


                              #44


                              Wat een dikke box is dit zeg. Echt van genoten, wat een geweld.

                              Zo zonde dat dit uitloop is!
                              www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

                              Comment


                                #45
                                Ik ben erg blij dat ik deze in veelvoud heb meegenomen.
                                2 andere mensen blij mee gemaakt, 1 geschoten en 1 voor volgend jaar bewaard

                                Erg leuke afwisselende bak, met heerlijk die fluiters tussendoor.
                                Hij bevat 2.400gr NEM en niet de 2.000gram uit de startpost

                                Tussen de rijen in zat wel iets teveel vertraging naar mijn mening. Maar dat maakt voor de gemiddelde consument het WOW-effect niet minder.

                                Degene die filmde kreeg het niet op video en heeft nogal meebewogen helaas.

                                Comment

                                Working...
                                X