Banner Lesli Vuurwerk - Vuurwerkplanet.nl
Pagina 1 van 10 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 145
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Thanks
    35.697
    Thanked 17.608 Times in 7.999 Posts

Wat is jouw budget dit jaar ?

Hoewel het nog even duurt zijn er waarschijnlijk al veel leden bezig met in hun hoofd welke producten ze aan het eind van het jaar gaan aanschaffen. Hier is het de mogelijkheid om deze lijsten te plaatsen!

Let op! Dit topic is gemaakt voor producten legaal consumentenvuurwerk dus geen buitenlands consumentenvuurwerk en professioneel spektakelvuurwerk.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

2. The Following User Says Thank You to omepje For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    68
    Budget staat niet echt vast bij mij. Ik heb altijd wel een bedrag in mijn hoofd, maar dat is meer omdat ik niet meer kan missen haha…

Voor komend oud en nieuw heb ik inmiddels zo’n 2000 euro uitgegeven. Daar komt nog circa 1000 a 1500 bij denk ik de komende maanden en dan is het wel welletjes…

Het word elk jaar meer, niet zozeer qua meer vuurwerk, maar meer vanwege de oplopende prijzen.

VWC-Lid heho's schermafbeelding
    Thanks
    3.118
    Thanked 2.667 Times in 1.026 Posts
    Hier ben ik wel een beetje bang voor. Ik ben gek op vuurwerk, maar wil het budget wel een beetje binnen de perken houden. Met een bedrag van rond de €500 kwam ik altijd prima rond. Ik ben benieuwd of ik dit jaar ook voor dit bedrag voldoende in kan kopen.

VWC-Lid
    Thanks
    1.928
    Tussen de 600 en 1000 euro, afhankelijk van de aanbiedingen die ik op de kop kan tikken.

VWC-Lid MagicSjefke's schermafbeelding
    Thanks
    1.675
    Thanked 1.734 Times in 1.030 Posts
    Voor een kleine 1k aan bestellingen doorgeschoven, inmiddels voor 1k besteld. Wat daar nog bijkomt is ook beetje afhankelijk van de freakacties. Maar denk dat ik nog max 1k ga bijbestellen. Binnenkort maar eens dingen beginnen te schrappen van mijn lijstje

VWC-Lid Asyria's schermafbeelding
    Thanks
    25
    Collectie is altijd samen met mijn vaste stookmaatje. Vooralsnog 1250 in bestelling staan, maar dat waren de eerste van het seizoen. Zal alles bij elkaar rond de 3k eindigen denk ik.

VWC-Lid herdervriend's schermafbeelding
    Thanks
    98
    Thanked 1.533 Times in 528 Posts
    Voor mij is het dit jaar waarschijnlijk een budget van 0 euro. Simpelweg omdat al me geld in feite op gaat aan benzine om vuurwerkshows te bezoeken. Maar mocht ik een financiële meevaller hebben dan gaan er zeker wat euro's aan vuurwerk besteed worden.
    Website: https://www.rfgfireworks.nl

VWC-Lid fompert's schermafbeelding
    Thanks
    1.579
    Thanked 2.512 Times in 843 Posts
    Deze kan weg
    Well, that depends...

VWC-Lid mikosje's schermafbeelding
    Thanks
    1.440
    Thanked 6.180 Times in 2.230 Posts
    Wil 15 compounds en als dit jaar wel doorgaat nog wat klein spul voor de kleine. Niet echt een prijs in gedachten ervoof
    www.mikosjepyro.nl

VWC-Lid Heistek's schermafbeelding
    Thanks
    70
    Budget is altijd te laag.
    Er is zo veel moois te krijgen.
    Ieder jaar weer een heerlijke puzzel.

VWC-Lid nathanael's schermafbeelding
    Thanks
    122
    Heb dit jaar nog voor €0,- besteld. 2 Voorgaande jaren de bestelling die ik toen had geplaatst heb ik geannuleerd, simpelweg omdat ik bang was dat er een verbod zou komen en uiteindelijk de winkels de terugbetaling niet meer zouden kunnen doen.
    Ik zie voor dit jaar nog steeds een verbod om de hoek kijken, onder het mom van Klimaat, stikstof, corona, boerenprotest, oorlog in oekraïne, weet ik veel...
    Daarnaast heb ik regelmatig naar diverse freaksites gekeken afgelopen maanden, maar het vuurwerk is (logisch) zo duur geworden dat ik het er niet meer voor uit wil geven. Om een voorbeeld te geven, ik wilde graag de Noi-Z, The Branco en Mega Willows van EVO bestellen. Voorgaande jaren, kon je die voor €125,- nog wel ergens scoren, maar tegenwoordig liggen de prijzen al tussen de € 160 en € 200(!). Dat is € 75 duurder!
    En ja, de winkels en importeurs hebben het zwaar gehad de afgelopen jaren, aan de andere kant hebben ze de jaren ervoor ook zeer goed aan verdiend.

Ik moet nog zien of ik uberhaupt vuurwerk bestel. En anders zou het niet meer dan € 500,- zijn. Terwijl voorgaande jaren de bestellingen tussen de € 1000 en € 1600 lag. Afgelopen tijd is mijn prioriteit waar ik mijn geld aan uitgeef behoorlijk verschoven naar een nieuwe (nog veel duurdere) hobby.

En nee, ik wil geen discussie oproepen hier of de prijsverhoging wel/niet terecht zijn, maar dit is gewoon mijn mening.

13. The Following User Says Thank You to nathanael For This Useful Post:

VWC-Lid uxenve's schermafbeelding
    Thanks
    86
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nathanael Bekijk bericht
    Heb dit jaar nog voor €0,- besteld. 2 Voorgaande jaren de bestelling die ik toen had geplaatst heb ik geannuleerd, simpelweg omdat ik bang was dat er een verbod zou komen en uiteindelijk de winkels de terugbetaling niet meer zouden kunnen doen.
    Ik zie voor dit jaar nog steeds een verbod om de hoek kijken, onder het mom van Klimaat, stikstof, corona, boerenprotest, oorlog in oekraïne, weet ik veel...
    Daarnaast heb ik regelmatig naar diverse freaksites gekeken afgelopen maanden, maar het vuurwerk is (logisch) zo duur geworden dat ik het er niet meer voor uit wil geven. Om een voorbeeld te geven, ik wilde graag de Noi-Z, The Branco en Mega Willows van EVO bestellen. Voorgaande jaren, kon je die voor €125,- nog wel ergens scoren, maar tegenwoordig liggen de prijzen al tussen de € 160 en € 200(!). Dat is € 75 duurder!
    En ja, de winkels en importeurs hebben het zwaar gehad de afgelopen jaren, aan de andere kant hebben ze de jaren ervoor ook zeer goed aan verdiend.

Ik moet nog zien of ik uberhaupt vuurwerk bestel. En anders zou het niet meer dan € 500,- zijn. Terwijl voorgaande jaren de bestellingen tussen de € 1000 en € 1600 lag. Afgelopen tijd is mijn prioriteit waar ik mijn geld aan uitgeef behoorlijk verschoven naar een nieuwe (nog veel duurdere) hobby.

En nee, ik wil geen discussie oproepen hier of de prijsverhoging wel/niet terecht zijn, maar dit is gewoon mijn mening.
    Die boxen vindt je dit jaar zeker nog wel voor die prijs. Is er 1 nu live met die prijzen.

VWC-Lid uxenve's schermafbeelding
    Thanks
    86
    Ik heb dit jaar minder budget. Dit jaar heb ik meer in een andere hobby geinvesteerd om het feit dat ik daar wel zeker plezier aan kon beleven. Ik heb mijzelf dit jaar gemaximeerd op 1500 euro

VWC-Lid Thresher's schermafbeelding
    Thanks
    2.663
    Thanked 1.859 Times in 804 Posts
    Over budget doe ik geen uitspraken dat veranderd elke keer. Maar het zal dit jaar zeker lager liggen, die bizarre prijzen voor energie, boodschappen etc maakt het er niet beter op.
    Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

VWC-Lid BENZ's schermafbeelding
    Thanks
    90
    Gelet op mijn nieuwe baan waarin ik flink achteruit ben gegaan met mijn salaris (maar nu wel happy) en de stijgende prijzen algemeen heb ik minder te besteden
    Voorheen zat ik rond de 1200-1400 dit jaar zal het ongeveer 600-800 wezen.

18. The Following User Says Thank You to BENZ For This Useful Post:

Pagina 1 van 10 123 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten