Pagina 4 van 14 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 46 t/m 60 van 199
  1. #46
    VWC-Lid Airforce's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 december 2013
    Berichten
    1.327
    Thanks
    656
    976 waarderingen in 488 posts
    Geen budget. Mochten er nog goede prijzen voorbij komen, dan komt er nog wat. Anders maar een jaartje zonder. Ik heb deze prijzen niet meer over voor een stukje vuurwerk.

  2. #47
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    7 augustus 2008
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    2.109
    Thanks
    286
    986 waarderingen in 477 posts
    geen echt budget afgesproken met me zelf maar denk zomaar 500 kan worden, al moet ik zeggen heb nog doorgeschoven bestelling lopen die tel ik niet bij dit bedrag op

  3. #48
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    16 december 2019
    Berichten
    137
    Thanks
    0
    107 waarderingen in 54 posts
    Dit jaar een budget van 1200 euro. Daarvan nog maar 75 euro uitgeven. Wil pas eind november bestelling plaatsen in Duitsland en de komend weken in nl bestellen aan het eind van de maand bij kuipers een bestelling doen. Hier ook nog veel dingen doorgeschoven.

  4. #49
    VWC-Lid Avalanche's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Locatie
    Almere
    Berichten
    3.332
    Thanks
    1.277
    4.088 waarderingen in 1.485 posts
    Ik heb geen budget vastgesteld, en ook geen idee waar ik op uit kom. Eerst moeten mijn winkels maar eens open gaan, freak-acties verwacht ik weinig meer van.

    Ik heb nog een kast vol met resten (single shots, wat cakes, wat klein spul en matjes, en een zak pijlen), en er staan nog twee boxjes open van een oude bestelling. Ik denk dat de waarde die ik nu heb zo'n 400 zal zijn, en wat er nog bij komt zou zomaar nog zoiets kunnen zijn.

  5. #50
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 december 2017
    Locatie
    Oldenzaal
    Berichten
    133
    Thanks
    1.339
    271 waarderingen in 47 posts
    Met de berichten dat verschillende (goede/mooie) 19schots assortimenten uitloop worden/zijn denk ik dat ik mijn budget nog iets moet gaan verhogen om wat in te kunnen slaan voor de komende jaren.

  6. #51
    VWC-Lid EHVuurwerk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 januari 2016
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    640
    Thanks
    128
    1.272 waarderingen in 324 posts
    Ik heb nog niet echt een budget, laatste jaren voor de Corona rond de 3k gezeten maar die tijden zijn voorbij. Inmiddels een opknaphuis gekocht waar veel euro's inzitten en daardoor nu het besef dat ik mijn beste jaren wel gehad heb, dat betekend overigens niet dat ik met een groot budget automatisch een top jaarwisseling heb integendeel, ik denk juist dat ik veel meer plezier ga hebben als ik met een veel kleiner budget de echte parels ga uitzoeken.

    Ik vertik het overigens om nu door de inflatie etc 50euro voor een 500grammer te betalen.. Eerst eens mijn mail doorspitten en een overzicht krijgen van wat er nog opgehaald moet worden en dan eens kijken wat ik waar voor een leuk budget kan krijgen.

  7. Deze gebruiker waardeert EHVuurwerk voor het bericht:


  8. #52
    VWC-Lid josZie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 augustus 2005
    Berichten
    1.038
    Thanks
    1.307
    851 waarderingen in 343 posts
    De afgelopen jaren al flink bezuinigd maar met een paar toppers zit je dan alsnog snel op een paar honderd euro.
    Ik zit te denken om dit jaar helemaal geen aankopen te doen.
    Ligt er aan of 'de buurt' nog gezamenlijk iets wil doen. Dat hadden we vorig jaar wel geopperd namelijk.

    De interne strijd is bij mij ook dst ik een topper wil hebben voor niet teveel geld. Met de prijsstijgingen denk ik dat er nu gewoon een max bereikt is, het is het niet meer waard.
    -Step outside the box to see the real picture-

  9. #53
    VWC-Lid ZsaZsa's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 januari 2019
    Berichten
    269
    Thanks
    525
    290 waarderingen in 80 posts
    Ik geef meestal rond de 700 euro uit. Het is goed voor mijn portemonnee dat ik al het vuurwerk met de fiets/ openbaar vervoer moet ophalen. Als een auto had gehad was mijn spaarrekening inmiddels glad leeg ☺️

  10. #54
    VWC-Lid Adnoctum's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 december 2016
    Berichten
    925
    Thanks
    1.603
    1.569 waarderingen in 427 posts
    Ik heb niet echt een budget. Meestal koop ik in september gelijk al wat meer en daarna wacht ik rustig de leuke deals af en op het moment dat ik denk er een leuke avond mee te kunnen hebben is het genoeg.

  11. #55
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    27 september 2020
    Berichten
    110
    Thanks
    221
    202 waarderingen in 33 posts
    Ik heb ook niet echt een budget. Wel zoals mijn motto ook zegt: veel ;)
    Zit nu boven de 3000. Boven de 4000 word wel ongveer waar ik moet ophouden ;)
    Ahja ik werk 5 tot 6 dagen met weinig andere hobbies en....geen vriendin...scheelt een hoop ;)
    Er is geen betere raad als voorraad!

  12. #56
    VWC-Lid peterr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 oktober 2010
    Berichten
    4.475
    Thanks
    80
    510 waarderingen in 166 posts
    Hier ook niet echt een budget, de max was altijd zo'n beetje 1000 euro.
    Nu even alles bij elkaar opgeteld en zit ik al op de 1400 euro en wil nog een bestelling plaatsen bij Huisman van rond de 500-600 euro dus budget is verdubbeld

  13. #57
    VWC-Lid Klassieker's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 januari 2021
    Locatie
    ...
    Berichten
    697
    Thanks
    784
    870 waarderingen in 388 posts
    Ik heb ook geen vooraf gesteld budget.
    Als ik iets wil hebben en het kan dan koop ik het, kan het niet dan wacht ik even of moet ik het idee laten varen..
    Maar moet wel eerlijk zeggen dat het niet 3-4-5K wordt dat vind ik persoonlijk (voor mezelf) te gek worden ondanks ik een liefhebber ben.

  14. #58
    Banned
    Geregistreerd
    21 februari 2016
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.269
    Thanks
    82
    841 waarderingen in 352 posts
    Denk zon 2 a 3000

  15. #59
    VWC-Lid bassie1978's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2007
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    6.452
    Thanks
    18.114
    5.931 waarderingen in 2.260 posts
    Poe...leuke vraag dit. Normaal gesproken bestel ik het hele jaar door via freaksites wel. En qua budget houdt ik dan ook geen rekening ergens mee. (ideaal als dat kan en ik weet dat niet iedereen dat heeft)

    Dit jaar is echter anders dan anders en de meeste sites gaan nu ook pas open. Plus dat ik nog wat bestellingen open heb staan (lekker doorgeschoven) maakt dat ik dit jaar nog vrij weinig heb besteld. De afgelopen jaren hebben me ook wantrouwig gemaakt (zoals zovelen) al heb ik nu wel het idee dat het dit jaar echt gewoon door zal gaan gelukkig. IK ga zeker nog wel enkele bestellingen plaatsen, alleen zal dit echt niet te gek zijn...

  16. #60
    VWC-Lid Waltr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 september 2022
    Locatie
    076
    Berichten
    630
    Thanks
    668
    895 waarderingen in 281 posts
    Zit nu rond de 500 en daar komt nog 250 bij. Paar dikke cakes, pijlen, dikke rits, flash ot gods en een stuk of 5 dikke 100/144sh dozen.
    Misschien nog een transbomber voor volgend jaar...
    Ow... word het toch meer

Pagina 4 van 14 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •