Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 48
  1. #16
    VWC-Lid Stefan Works's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2009
    Berichten
    4.706
    Thanks
    986
    5.545 waarderingen in 2.033 posts
    Deze kwam net binnen. Dit is toch goud waard. (Ik ken deze buren niet eens van verderop in de) straat!

    Naam: 20230102_190901.jpg
Bekeken: 439
Grootte: 209,8 KB
    www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

  2. Deze 43 gebruikers waarderen Stefan Works voor het bericht:

    + Show/Hide list of the thanked


  3. #17
    VWC-Lid skyrider's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 september 2006
    Locatie
    Olst
    Berichten
    2.064
    Thanks
    11.741
    1.182 waarderingen in 628 posts
    Zo dat zijn gulle buren, lekker hoor Stefan! Ik krijg altijd de vraag: waar heb je het gehaald? Ik noem dan meestal gewoon de plaats, en niet de winkel haha. Probeer het toch een beetje vernieuwend te houden, voor de straat waar mijn ouders wonen.
    Light some fireworks, and see who answers.

  4. #18
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 maart 2007
    Berichten
    1.498
    Thanks
    2.601
    1.093 waarderingen in 396 posts
    Verschillende appjes van buurtgenoten en mensen die kwamen kijken waar het vuurwerk vandaan kwam.

  5. #19
    Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2009
    Berichten
    6.205
    Thanks
    19.564
    6.902 waarderingen in 2.701 posts
    Zoals Wesley al aangaf, enkel lovende reacties gehad van mensen die begin avond al kwamen vragen ''jullie schieten om 0:00 ook nog iets toch?!''. Met het opbouwen van de show diverse mensen gesproken die speciaal voor het 0:00 moment naar het kruispunt kwamen kijken. Met een dikke 150 - 200 man was er genoeg publiek te zien! Top!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  6. Deze gebruiker waardeert Djaimy voor het bericht:


  7. #20
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    7 augustus 2008
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    2.109
    Thanks
    286
    986 waarderingen in 477 posts
    geen vragen gehad, maar wel hoop geklap wegens het mooie vuurwerk wat de straat mooi verlichte was geweldig

  8. #21
    VWC-Lid josZie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 augustus 2005
    Berichten
    1.038
    Thanks
    1.307
    851 waarderingen in 343 posts
    -Doen jullie dit ieder jaar zo?
    -volgende keer maar samen doen?
    -ik wilde nog iets afsteken maar dacht ' ach, het valt toch in het niet bij dat van jullie'
    -we hebben genoten, bedankt! Zijn jullie er volgend jaar ook?
    -Step outside the box to see the real picture-

  9. Deze gebruiker waardeert josZie voor het bericht:


  10. #22
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 juli 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.796
    Thanks
    528
    1.580 waarderingen in 584 posts
    Mijn buurman gaf aan dat hij dit jaar graag aan een box meebetaalt. Echter weet ik nog niet of ik het in Nederland vier. Ik vind het gewoon niet zo leuk meer hier in de hele aanloop er naartoe

  11. Deze gebruiker waardeert Afcajax voor het bericht:


  12. #23
    VWC-Lid ZsaZsa's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 januari 2019
    Berichten
    269
    Thanks
    525
    290 waarderingen in 80 posts
    Ik had niet eens grote boxen maar ik bleef de vraag krijgen of het niet illegaal vuurwerk was. Uitgelegd dat er nog veel vettere dingen in Nederland te koop zijn, maar dat ik die niet 1,2,3 meekrijg op de fiets. Een vriend van de overbuurman was helemaal wild enthousiast en bood aan samen met de auto vuurwerk op te halen volgend jaar.

  13. #24
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    16 december 2019
    Berichten
    301
    Thanks
    115
    227 waarderingen in 99 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stefan Works Bekijk bericht
    Deze kwam net binnen. Dit is toch goud waard. (Ik ken deze buren niet eens van verderop in de) straat!

    Naam: 20230102_190901.jpg
Bekeken: 439
Grootte: 209,8 KB
    Wow, dat dit in deze tijd nog mogelijk is zeg..gewoon wow! Echt kei gaaf…mijn hele dag zou niet meer stuk kunnen!

    Ik had dit jaar wel een buurvrouw die spontaan mee kwam opruimen en vegen…dat vond ik ook geweldig. Heb haar de dag erna meteen een bloemetje gegeven..ik kan zulke dingen echt enorm waarderen.

  14. #25
    VWC-Lid Arahon's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 december 2014
    Berichten
    1.005
    Thanks
    107
    728 waarderingen in 346 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door josZie Bekijk bericht
    -ik wilde nog iets afsteken maar dacht ' ach, het valt toch in het niet bij dat van jullie'
    Toch vind ik dat ook soms een beetje sneu, zeker als het families met kinderen zijn, die zich ook al weken verheugen op hun (eerste) eigen vuurwerk, dat dan behoorlijk in het niet valt. Als ik zie dat buren met kinderen ook wat hebben, dan laat ik ze eerst hun cakes of fontein afsteken.

  15. Deze gebruiker waardeert Arahon voor het bericht:


  16. #26
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Berichten
    3.721
    Thanks
    2.535
    2.817 waarderingen in 1.211 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stefan Works Bekijk bericht
    Deze kwam net binnen. Dit is toch goud waard. (Ik ken deze buren niet eens van verderop in de) straat!

    Naam: 20230102_190901.jpg
Bekeken: 439
Grootte: 209,8 KB
    Wow, wat heb jij echt een top buren zeg! Echt voor jou een heel mooi begin van 2023!
    Ik woon hier nu 17 jaar en sinds ik hier woon heb ik altijd een grote, mooie maar ook redelijk dure showtje gegeven, duur is relatief maar voor mijn doen wel want als enige moest ik het bekostigen en was ik toch wel ieder jaar minimaal 1500 euro kwijt. Enfin, in die 17 jaar dat ik mijn buren trakteerde op een show heb ik nog nooit van iemand iets van een kado, laat staan geld, gekregen. Erger nog, er heeft mij nog nooit iemand eens echt bedankt. Toppunt was dat ik dit jaar wel een kaartje in mijn brievenbus vond, het berichtje begon goed, want ze schreven over dat ik ieder jaar een prachtige show geef... en dan ineens komt de welbekende "maar", ze vervolgde met "wilt u dit jaar a.u.b. iets meer naar het midden van het plein gaan, het liefst helemaal naar links van de (lege) fontein. Nah ja, geen afzender maar ook nog niet eens de reden opgeven waarom ik dat zou moeten doen. Als ik het zou doen dan zou ik iedere keer, vanaf mijn deur gerekend, 100-150 meter moeten sjouwen. Dus, na 17 jaar heb ik niks gekregen en ook nog niet eens één bedankje en dit terwijl er rondom het plein waar wij aan wonen toch iets van 50 woningen/buren zijn. Dus echt WOW en TOP van je buren dat zij in ieder geval duidelijk hun waardering tonen.

  17. #27
    VWC-Lid Happiness's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 januari 2010
    Berichten
    6.053
    Thanks
    8.991
    5.192 waarderingen in 2.008 posts
    De overburen kwamen terug uit Egypte de 31e. Onderweg van Schiphol naar huis verheugden ze zich al weer op het vuurwerk wat ieder jaar door mij de lucht in wordt geschoten. De buurvrouw vertelde: we zagen al dat je bezig was toen we aan kwamen rijden om kwart voor 12 zijn daarna snel eerste rang gaan zitten.
    Ook van andere buren en wildvreemde mensen complimenten gehad. Dat doet een Freak goed.
    December Will Be Magic Again!!

  18. #28
    Banned
    Geregistreerd
    21 februari 2016
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.269
    Thanks
    82
    841 waarderingen in 352 posts
    Mijn buurman bood aan om mee te betalen maar heb aangegeven dat hij zich waarschijnlijk vergist in het budget en ik wil ook niet dat iemand vooraf meebetaald. Krijg je alleen maar gezeik mee en ik doe het voor mezelf niet voor een ander. Er stonden een aantal gezinnen op mijn oprit die het allemaal mooi vonden. Geen gezeik gehoord en de volgende ochtend netjes opgeruimd.

    Omdat alle dozen in de fik stonden op een hoopje kwam de politie nog even kijken of het goed kwam ivm geparkeerde auto's maar verder alles onder controle

  19. #29
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    16 december 2022
    Berichten
    33
    Thanks
    6
    39 waarderingen in 8 posts
    De afgelopen jaren heb ik O&N nooit thuis gevierd, steeds bij vrienden geweest en daar ook gestookt. Nu dit jaar voor het eerst lekker thuis gebleven en mijn stook maten hier uitgenodigd. Ik woon hier nog niet heel lang in de straat en had het idee dat er niet veel mensen wonen die gaan stoken. om 00:00 bleek dat ook zo te zijn want alleen de blokken om ons heen waren flink bezig. Vanaf het moment dat wij begonnen met stoken liep het hele blok ook uit om mee te kijken. Kregen complimenten dat er in onze straat nog nooit zulk mooi vuurwerk was afgestoken, bij de eind blokken stonden de buren joelend in de straat. :-)

    Volgend jaar blijf ik weer thuis en hoop ik iedereen weer zo enthousiast te krijgen.

  20. Deze gebruiker waardeert Lino voor het bericht:


  21. #30
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    15 december 2006
    Berichten
    2.002
    Thanks
    1.908
    2.146 waarderingen in 893 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stefan Works Bekijk bericht
    Deze kwam net binnen. Dit is toch goud waard. (Ik ken deze buren niet eens van verderop in de) straat!
    Wat een mooi en gul gebaar! Maar zegt dit nu iets over de grootte van de show of over de gulheid van de buren? ;)

    Zelf een aantal handdrukken gekregen, een fles wijn en complimenten. Tijdens het opruimen de volgende ochtend kwam er nog een buurman naar me toegelopen op zijn slippers, die aangaf echt genoten te hebben en ook te spreken was over het opruimen. Hij vond ook dat we als buurt volgend jaar eens moesten gaan sponsoren, maar dat heb ik vaker gehoord en wil ik zelf niet. Maar appreciated!

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •