Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het weer op 31 december en 1 januari.

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Het weer op 31 december en 1 januari.

    Wat gaat het weer dit jaar weer worden met oud en nieuw? Ieder jaar is dit weer een groot stress topic voor velen, maar gelukkig zijn er een aantal leden die ons ieder jaar weer op de hoogte houden van het weer tijdens de laatste dagen.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Gelukkig is het nog rustig hier omdat je er geen pijl op kan trekken nu maar in december toch wel 1 van meest zenuwachtige topic van dat moment
    https://www.youtube.com/@mikosjepyro

    Comment


      #3
      Inderdaad! Laten we het hier eens over hebben. Zijn er al kaarten?
      Well, that depends...

      Comment


        #4
        Zul je zien...mogen we eindelijk weer normaal oud en nieuw vieren,krijg je storm en regen
        Ik houd van oude vuurwerkjes

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Spring_thunder Bekijk bericht
          Zul je zien...mogen we eindelijk weer normaal oud en nieuw vieren,krijg je storm en regen
          Zie het ook al voor me, ach we hebben er toch geen invloed op!

          Comment


            #6
            Dat zou wat zijn zeg. Laten we hopen dat we gewoon een mooie dag hebben met het weer.

            Comment


              #7
              Afgelopen jaarwisseling hier echt teveel wind. Goud effecten waren eigenlijk niet te doen. Hopen dat het dit jaar beter is.

              Comment


                #8
                Heb uit betrouwbare bronnen gehoord dat we dit jaar prachtig weer krijgen, komt allemaal goed. Wordt een topjaarwisseling.
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  #9
                  Het belangrijkste als er maar geen mist of windstil is.

                  Om het helemaal goed te hebben zoals vroeg. Koud maar droog met een beetje wind zodat de rook niet blijft hangen.

                  Comment


                    #10
                    Dit lijkt me wel wat:

                    Comment


                      #11
                      Een kriebelverhogend filmpje wel!

                      Comment


                        #12
                        Ik hoop dat het weer het enige is waar we ons dit jaar m.b.t. oud en nieuw druk over hoeven te maken.
                        Laatst aangepast door RandomDaniel; 26 September 2022, 22:59.
                        Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door RandomDaniel Bekijk bericht
                          Ik dat het weer het enige is waar we ons dit jaar m.b.t. oud en nieuw druk over hoeven te maken.
                          Ik HOOP dat, maar dat is een andere discussie!

                          Comment


                            #14
                            Ik heb ff gebeld en voor oudejaarsavond alvast het volgende geregeld:

                            Windkracht 2 uit het noordoosten, beetje guur hier en daar met een temperatuur van een graad of 2/3.
                            Vanaf 18:00 t/m 22:00 een paar vlokken sneeuw maar het mag de naam niet hebben.
                            Wel wat witte plekken in het land.

                            Geen regen dus of dikke mist

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door Waltr Bekijk bericht
                              Ik heb ff gebeld en voor oudejaarsavond alvast het volgende geregeld:

                              Windkracht 2 uit het noordoosten, beetje guur hier en daar met een temperatuur van een graad of 2/3.
                              Vanaf 18:00 t/m 22:00 een paar vlokken sneeuw maar het mag de naam niet hebben.
                              Wel wat witte plekken in het land.

                              Geen regen dus of dikke mist
                              Dat heb je goed geregeld. Kunnen we ergens tekenen?
                              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                              Comment

                              Working...
                              X