Pagina 7 van 8 EersteEerste ... 5678 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 91 t/m 105 van 120
  1. #91
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    16 december 2022
    Berichten
    33
    Thanks
    6
    39 waarderingen in 8 posts
    Ik ga volgend jaar meer dikke compounds kopen. Ik had een groot aantal kleinere cakes aangeschaft voor in de vooravond, wat heerlijk was om te stoken, maar ik ga dit budget liever gebruiken voor meer spektakel om 00:00. Ook wil ik dit jaar een kijkje nemen bij de zuiderburen en daar ook wat materiaal aan schaffen.

  2. #92
    VWC-Lid kloesje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 augustus 2011
    Berichten
    1.652
    Thanks
    722
    747 waarderingen in 411 posts
    Ik denk iets minder bestellen. en meer voor de kwaliteitsproducten moet kiezen.
    Kocht nu veel budget cakes en die vallen dan toch wel tegen als je de kwaliteitscakes er naast zet.

  3. #93
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 augustus 2005
    Berichten
    295
    Thanks
    41
    260 waarderingen in 123 posts
    Eindelijk weer eens vanaf 18:00 vuurwerk afsteken, aangezien oudjaarsdag op een zondag valt! Door de werkzaamheden in een vuurwerkwinkel, komt het daar vrijwel nooit van. Zodoende de dag zo indelen, dat er allereerst met de kids en vervolgens met vrienden/familie flink afgestoken kan gaan worden.

  4. #94
    VWC-Lid mkievv's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 oktober 2016
    Berichten
    138
    Thanks
    27
    118 waarderingen in 39 posts
    Meer 'eigen' compounds maken en in een show verwerken.
    🧨

  5. #95
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.462
    Thanks
    41.049
    19.067 waarderingen in 8.443 posts
    Echt eens serieus overwegen om de 00:00 show al om 22:00 ouzo te doen. Dit jaar eerst 15 minuten staan kijken naar de omgeving want er ging zo bizar veel de lucht in. Maar toen tog begonnen aan onze eigen show, wat eigenlijk zonde is want het bleef zeker tot 00:30/00:45 goed los gaan. Daar dus veel niet van mee gekregen omdat we druk met onze eigen show waren.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  6. Deze gebruiker waardeert omepje voor het bericht:


  7. #96
    VWC-Lid bruijntjeluc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 januari 2008
    Locatie
    gelderland
    Berichten
    991
    Thanks
    1.826
    903 waarderingen in 392 posts
    dit jaar ga ik alleen wat meer losse cakes voor mijn neefje kopen. we hebben nog genoeg boxen staan dus dat is voor dit jaar niet nodig. En hij heeft mijn hele voorraadkast onderhand leeggeschoten. Het leuke is nu wel dat er heel wat assortiment cakes zijn van wel behoorlijke kwaliteit. Zat zelf al te denken aan een karton valk big 19, of van Salon:

    Team Anti Crackling en kunstkerstbomen

  8. Deze gebruiker waardeert bruijntjeluc voor het bericht:


  9. #97
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 december 2018
    Berichten
    1.092
    Thanks
    99
    1.043 waarderingen in 383 posts
    Ja er ging zo veel moois de lucht in om 0:00 dat het bijna geen zin had om zelf te stoken, aan de andere kant voel ik dan toch de verantwoordelijkheid om zelf ook m'n steentje bij te dragen aan die geweldige chaos en meteen wat de lucht in te schieten

    Meestal begin ik met wat losse cakes en dan de compounds pas als laatste. Maar volgend jaar ga ik gewoon meteen om 0:00 een dikke bak de lucht in gooien die ff doorloopt, daarna om me heen kijken en dan weer verder.

    Wat me dit jaar wel goed beviel is gewoon in de vooravond al wat grotere cakes ook afsteken, kun je er rustig van genieten. 0:00 niet zo gek veel meer te stoken daardoor en dat was eigenlijk prima, lekker nog even naborrelen i.p.v. als een gek bezig zijn om van alles weg te stoken. Een aantal van de kids had waren ook al omgevallen en hebben 0:00 niet gehaald dus voor hun is het ook wel leuk om wat meer eerder te doen.

    Ik ga denk ik zelfs voor dit jaar gewoon alle cakes wegschieten in de avond en dan om 0:00 alleen nog maar compounds.

    En: meer fluitbakken kopen

  10. #98
    VWC-Lid rocco's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 september 2010
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    1.089
    Thanks
    1.173
    737 waarderingen in 356 posts
    Meer tijd tussen de verschillende winkels in plannen. Moest nu steeds meteen weer door omdat de volgende afhaaltijd er al weer aan kwam, terwijl ik liever nog even rond gekeken/gepraat had.
    Heeft u misschien een vuurtje?

  11. #99
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    7 januari 2020
    Berichten
    972
    Thanks
    360
    557 waarderingen in 295 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bruijntjeluc Bekijk bericht
    dit jaar ga ik alleen wat meer losse cakes voor mijn neefje kopen. we hebben nog genoeg boxen staan dus dat is voor dit jaar niet nodig. En hij heeft mijn hele voorraadkast onderhand leeggeschoten. Het leuke is nu wel dat er heel wat assortiment cakes zijn van wel behoorlijke kwaliteit. Zat zelf al te denken aan een karton valk big 19, of van Salon:

    Heb even zitten kijken naar het filmpje dat ziet er mooi uit en kan een tripje Baarle-Nassau ook veranderen in Salon ookal is Salon wel duur. (Maar dat filmpje daarvoor dank) ga ik denk wel overstag en ga ik voor Salon dit keer.

  12. #100
    VWC-Lid Knettermans's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 november 2022
    Berichten
    1.096
    Thanks
    540
    1.068 waarderingen in 470 posts
    Toch zoals zovelen minder losse cakes kopen. Hoewel ik deze keer eigenlijk geen klein spul had behalve voor de kinderen en dus alleen maar grote cakes was een kleine 50 stuks toch wel erg veel. Voor 0.00 uur wel wat cakes geschoten maar uiteindelijk hadden ik er nog een stuk of 30 voor na 0.00 uur, vrienden en familie ook nog een stuk of 30 en daarnaast 15 compounds zorgde ervoor dat het van 0.00 tot 2.00 volle bak stoken was om alles weg te krijgen. Het ging dus een beetje gehaast en tijd om naar al het moois om ons heen te kijken wat er al hemaal niet.

    Dit jaar is mijn voornemen dan ook om enkel wat cakes te kopen (20 tot 30 stuks) voor de vooravond en voor een showtje, na 0.00 alleen nog een showtje dan en verder alleen maar compounds.
    Het mooiste werk is vuurwerk!

  13. #101
    VWC-Lid wimstr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 november 2022
    Berichten
    16
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Geen thunderkings meer en cat1, deze jaarwisseling alle cat1 opgemaakt in grote bergen wat nog over was van 2 jaar alleen cat1 (uiteraard ook cat2 gestookt) wat betreft thunderkings had wat van de nieuwere gekocht omdat ik niewsgierig was had er totaal 120 en heb er nog ruim 80 over de lol is er gewoon vanaf. de 30mm compounds en cakes waren weer top dus dat blijft, aankomende jaarwisseling wel meer opzoek naar de kwaliteit fonteinen. Crackling crystal 500gram was weer echt genieten, meer van dat soort producten zodat het niet alleen in de lucht een feestje is.

  14. #102
    VWC-Lid TryMike's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 juni 2013
    Berichten
    997
    Thanks
    2.157
    819 waarderingen in 406 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Voodoo Bekijk bericht
    Ja er ging zo veel moois de lucht in om 0:00 dat het bijna geen zin had om zelf te stoken, aan de andere kant voel ik dan toch de verantwoordelijkheid om zelf ook m'n steentje bij te dragen aan die geweldige chaos en meteen wat de lucht in te schieten

    Meestal begin ik met wat losse cakes en dan de compounds pas als laatste. Maar volgend jaar ga ik gewoon meteen om 0:00 een dikke bak de lucht in gooien die ff doorloopt, daarna om me heen kijken en dan weer verder.

    Wat me dit jaar wel goed beviel is gewoon in de vooravond al wat grotere cakes ook afsteken, kun je er rustig van genieten. 0:00 niet zo gek veel meer te stoken daardoor en dat was eigenlijk prima, lekker nog even naborrelen i.p.v. als een gek bezig zijn om van alles weg te stoken. Een aantal van de kids had waren ook al omgevallen en hebben 0:00 niet gehaald dus voor hun is het ook wel leuk om wat meer eerder te doen.

    Ik ga denk ik zelfs voor dit jaar gewoon alle cakes wegschieten in de avond en dan om 0:00 alleen nog maar compounds.

    En: meer fluitbakken kopen
    Exact dit! Gewoon je hele verhaal. Was zoveel moois hier.. dat het kleine spul niet opviel. De kinderen vonden het wel prachtig, dus volgend jaar iets eerder beginnen.

  15. #103
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2017
    Berichten
    2.945
    Thanks
    3.250
    1.888 waarderingen in 967 posts
    Dit jaar valt oud en nieuw op een zondag. Betekend een extra uitrust dag na de 28e alles opgehaald te hebben.
    PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

  16. #104
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.462
    Thanks
    41.049
    19.067 waarderingen in 8.443 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
    Dit jaar valt oud en nieuw op een zondag. Betekend een extra uitrust dag na de 28e alles opgehaald te hebben.
    Dat is wel echt heel fijn ja, even wat meer rust die dagen.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  17. #105
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 november 2020
    Berichten
    366
    Thanks
    98
    372 waarderingen in 134 posts
    Op vuurwerk gebied ga ik niet eens zo gek veel anders doen. Ik zal een kleinere collectie hebben dat ik dit jaar had, omdat ik nu van 2 jaar flink wat doorgeschoven had ook. Ik vind het heerlijk om gewoon rustig tussendoor wat te stoken, dus ik wil ook weer genoeg losse cakes. Ik had er rond de 50, dat zullen er nu dan iets minder worden. Compounds voor 12 uur houden, ik had er 10 en dat zullen er ook wat minder worden.

    De grootste verandering word de manier van vieren. Ik woon op een plek waar je echt super goed kan stoken eigenlijk, maar we vierden het dit jaar een keertje bij een maatje van me. Helaas was er verder niemand, en icm de toch wel aanwezige wind, was het er ook gewoon niet zo gezellig. We stonden met zijn 2 te stoken, hij is niet zo'n freak als ik, dus het voelde ook niet echt alsof ik mijn passie met iemand deelde. Komend jaar vieren we het dus gewoon weer thuis, zetten een party tent neer, olie drum voor een vuurtje, en gaan we gewoon heel veel mensen uitnodigen. Hopelijk weer ouderwets de hele avond buiten aan de vuurton staan, die gezelligheid dit jaar echt gemist.

Pagina 7 van 8 EersteEerste ... 5678 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •