Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 16 t/m 26 van 26
  1. #16
    VWC-Lid knallertjeee's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 oktober 2021
    Berichten
    776
    Thanks
    1.120
    721 waarderingen in 333 posts
    Mijn omgeving vind het zonde van het geld, snappen ook niet dat ik er al vanaf de zomer mee bezig kan zijn. Op de avond zelf vinden het uiteraard allemaal prachtig.

  2. #17
    VWC-Lid ZsaZsa's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 januari 2019
    Berichten
    269
    Thanks
    525
    290 waarderingen in 80 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FatAzz Bekijk bericht
    Ik las "mijn vriendinnen" en dacht, heeft die gast nou meerdere vriendinnen?? Blijk je een vrouw te zijn, dat kan natuurlijk ook...
    Haha! Dat zou mooi ruk zijn, als je hele harem mokkend binnen zit op de avond van het jaar

  3. #18
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Berichten
    990
    Thanks
    569
    1.253 waarderingen in 367 posts
    Vrienden vinden het allemaal mooi om naar te kijken maar kopen zelf niet snel iets, om 02:00u roepen ze wel elk jaar dat ze kommend o&n ook gaan halen of bijleggen totdat het zover is ��
    Ook al eens ergens anders gevierd waar iedereen €100 zou inleggen voor eten drank en vw , het gastgezin melde dat €20 pp voor eten en drank gebruikt ging worden en de rest kreeg ik om een showtje te knutselen .
    Met 22 mensen was ik dus dolblij lijstjes aan het maken naast mijn eigen collectie ,, dan kom je uiteindelijk met een afgeladen bus daar aan en zie je al dure flessen champagne en sterke drank op tafel staan nadat alles weggefakkeld was en ze inmiddels dronken met de champagne stonden te spuiten kreeg ik €200 in de hand gedrukt en nog eens uitgelachen dat ik gek was om zoveel vw te kopen .
    Toen was de pret er wel vanaf voor mij .
    2018 nog een laatste keer een flink uitgepakt en tot dit jaar nog kunnen wat spul wat van dat jaar over was weggeschoten en niks meer gekocht .
    Dit jaar begin december pas besloten om enkele dingen te bestellen en schrok me kapot van de prijzen nu tov 2018 daarom ook maar besloten om een opel astra de lucht te jagen ipv een mercedes
    Puur omdat ik nu bijna het dubbele moet betalen voor producten die ook nog eens zwakker zijn geworden qua prestatie , dat gaat over een psychologische grens voor mij .
    Ontopic mijn moedertje vind het ook doodzonde maar weet hoe ik er zelf van geniet dus gunt het me wel .

  4. Deze gebruiker waardeert pielke voor het bericht:


  5. #19
    VWC-Lid Plintje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 januari 2014
    Berichten
    1.230
    Thanks
    122
    2.362 waarderingen in 747 posts
    Na al die jaren krijg ik niet echt meer vragen van vrienden en familie. Die weten ondertussen wel dat ik er het hele jaar mee bezig ben. Voorheen kreeg ik wel regelmatig de vraag van vrienden of het niet zonde was van mijn geld. Vaak genoeg uitgelegd dat het veel meer is dan die 8 uur per jaar en het dus als je het bedrag deelt door het aantal uren dat je er mee bezig bent het helemaal niet zo'n dure hobby is.
    Mijn ouders vonden het toen ik nog thuis woonde altijd wel prima, stonden lekker mee te genieten van het vuurwerk als het zover was. Mijn vriendin vind het eigenlijk ook wel prima, al moest ze er in het begin wel aan wennen. Ik hoef nooit echt geheimzinnig te doen over de kosten. Toevallig hadden we het er laatst nog over dat de koopdrang die zij met schoenen heeft ik met vuurwerk heb. Je hebt genoeg, maar toch verdwijnt je ruggengraat ineens als je wat moois/leuks ziet.
    Wat overigens vaak nog wel overblijft bij mensen om mij heen is de enorm Hollandse vraag: wat kost dat nou?

  6. Deze gebruiker waardeert Plintje voor het bericht:


  7. #20
    Administrator R@lph's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 september 2005
    Berichten
    2.178
    Thanks
    3.955
    2.556 waarderingen in 956 posts
    Mijn omgeving begrijpt niet dat dit een hobby kan zijn. Je koopt het, je steekt het aan en je kijkt er na.

    Mijn kameraad die deze "onzin" uitkraamt brouwt zijn eigen bier. Ik zei al tegen hem, dat is toch precies hetzelfde. Je koopt de spullen, je maakt het, je wacht een aantal weken, je drinkt het op en het is weg.

    Ja nee, dat was toch heel anders.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  8. Deze 6 gebruikers waarderen R@lph voor het bericht:


  9. #21
    VWC-Lid TryMike's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 juni 2013
    Berichten
    997
    Thanks
    2.157
    819 waarderingen in 406 posts
    Iedereen vindt het onzin. En aan het einde van het jaar vragen ze wel of je het toch wel weer bij hun komt vieren.

  10. Deze 2 gebruikers waarderen TryMike voor het bericht:


  11. #22
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.159
    Thanks
    5.471
    6.268 waarderingen in 3.000 posts
    Was altijd wel grappig; beide ouders zuunige knieperds maar m'n vuurwerkpassie heeft m'n vader me gegeven. Die heb ik, toen hij er nog was, wel eens getrakteerd op een mooie jaarwisseling waar hij dan volop van genoot. Hij reed me ook altijd naar de dealerds, nooit zeurend over de kapitalen waarmee z'n kofferbak volgestouwd werd. M'n moeke altijd mopperend, en bang, maar als ik dan bij hun stookte stond ze er (op grotere afstand en dan nog angstig) ook wel erg van te genieten. Maar m'n pa is weg, m'n moeder een halfdemente zeikerd geworden die elke scheet nog zonde van 't geld vindt, zussen heb ik het maar niet over (te veel negatiefs van hun ouders, vooral moeder, meegekregen) dus ik stook lekker in m'n eentje hier met de straat als gezellige (alwel opportunistisch meeprofiterend) deelgenoten, helemaal prima.

  12. Deze 5 gebruikers waarderen Richardus voor het bericht:


  13. #23
    VWC-Lid Happiness's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 januari 2010
    Berichten
    6.053
    Thanks
    8.991
    5.192 waarderingen in 2.008 posts
    Die vinden het maar niets. Met uitzondering van 2 neefjes en een broer.
    December Will Be Magic Again!!

  14. #24
    VWC-Lid meester J.'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 december 2014
    Locatie
    Waalwijk
    Berichten
    550
    Thanks
    200
    535 waarderingen in 183 posts
    20/25 jaar geleden was het echt een no go om meer dan 100€ te bestellen.

    Maar ondertussen vinden ze er niks meer van, komen wel even langs tussen 17:00 en 20:00 om met ons te eten en even naar het vuurwerk kijken, maar daarna gaan ze verder met hun eigen plan.


    Al vinden ze het misschien wat overdreven wat er tegenwoordig besteld wordt
    The final ignition

  15. Deze gebruiker waardeert meester J. voor het bericht:


  16. #25
    Super Moderator arviidd's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 december 2012
    Berichten
    3.558
    Thanks
    9.231
    3.547 waarderingen in 1.465 posts
    Eerder was het altijd zonde van het geld en van 10:00 tot 2:00 de hele dag door dat geknal voor het huis vonden ze ook te gek. Tot dat ik een keer oud en nieuw ergens anders ging vieren. Ze hadden zelf wel wat vuurwerk gekocht maar ze vonden er niks aan. Sindsdien zijn ze het dus gaan waarderen en kunnen ze zelf dus eigenlijk ook niet meer zonder.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  17. #26
    VWC-Lid lift's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 december 2022
    Berichten
    77
    Thanks
    55
    149 waarderingen in 42 posts
    Tja vuurwerk en oud en nieuw is altijd wel een dingetje geweest, heel veel plezier maar ook wel eens verdriet door de jaren heen.
    Heb de passie al sinds ik als pup altijd met m'n vader mee ging naar Bex in Belgie, geweldig vond ik dat en heb het dus niet van een vreemde.
    Ben inmiddels de 40 gepasseerd en van alle gevoelens en ervaringen in m'n leven is vuurwerk de enigste wat ongewijzigd is gebleven.
    Ik heb een topper van een vrouw, ze vind het uiteraard zonde van het geld maar ze gunt het me wel.
    "Als" ik al op vakantie ga dan word dat Malta ergens anders word 'm voor mij niet en ook daarin schikt ze.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •