Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Disturbed

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Disturbed

    Artikelnummer: 1474
    Artikelnaam: Disturbed Assortiment Pakket
    Bruto Kruitgewicht: --
    Netto Kruitgewicht: 2508 gram
    Aantal Schoten: 114 shots
    Effectomschrijving: Een collectie 19 shots cakes, allen met bijzonder grote effecten!
    Tube diameter: 30mm
    Kartoninhoud: 6 x 19 shots
    Tijdsduur: 150 seconden
    Stijghoogte: --
    Adviesprijs: € 199,95

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	1474-Disturbed.png
Vertoningen:1
Grootte:448,5 KB
ID:	1616494

    Laatst aangepast door bassie1978; 20 October 2022, 13:52.

    #2
    Eindelijk weer een nieuwe 30mm 19-schots set! Goed kruitgewicht ook. Maar eens kijken of deze ergens in een freakactie komt.
    Well, that depends...

    Comment


      #3
      Interessant inderdaad even in de gaten houden.
      Kan de labels ook erg waarderen.
      https://www.youtube.com/@vuurpijl

      Comment


        #4
        30mm, 2508 gram. Adviesverkoopprijs 199,95 euro.

        Wolff komt ook met 3 stuks 37 shots hexagon cakes, 25mm, 1249 gram. Adviesverkoop 159,95.

        Comment


          #5
          zeeer interessante set. Deze gaan we eens in de gaten houden.

          Comment


            #6
            Labels zien er in ieder geval goed uit , erg benieuwd naar deze set .

            Hopelijk ook hier in de buurt te krijgen voor een goede prijs

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkfeestje NL Bekijk bericht
              30mm, 2508 gram. Adviesverkoopprijs 199,95 euro.

              Wolff komt ook met 3 stuks 37 shots hexagon cakes, 25mm, 1249 gram. Adviesverkoop 159,95.
              Even off topic,maar dat zullen dan de airstrike cakes zijn die bij de buren al verkocht worden?
              Ik houd van oude vuurwerkjes

              Comment


                #8



                Zien er op de video steengoed uit. Gave unieke combinaties van effecten.

                Comment


                  #9
                  Prachtige cakes en bijzondere effecten. Vind de 4e persoonlijk het mooist. Leuk dat er weer een nieuwe 19sh op de markt is. Één puntje van kritiek: niet elke finale hoeft te kraken.

                  Comment


                    #10
                    Mooie cakes ! Vindt persoonlijk de 2e het mooist. Ook fijn dat de finales van het uitlopend BAXXL toch een goede bestemming hebben gevonden ...

                    Comment


                      #11
                      Afwisseling in effecten is wat mij betreft helemaal OK. Ben benieuwd naar de straatfilmpjes. Want door de krekels (en het tempo) vraag ik mij af of deze set ook zo in de straat komt. Komt op de lijst voor 23/24.

                      Comment


                        #12
                        Deze zien er goed uit. Mooie labels en de 15e live te bewonderen.

                        Comment


                          #13
                          Ik mis toch in dit soort assortimenten een goed uitgevoerde multi color peony.

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door frelst68 Bekijk bericht
                            Afwisseling in effecten is wat mij betreft helemaal OK. Ben benieuwd naar de straatfilmpjes. Want door de krekels (en het tempo) vraag ik mij af of deze set ook zo in de straat komt. Komt op de lijst voor 23/24.
                            Wat is er ongeloofwaardig aan het tempo als ik vragen mag?

                            Comment


                              #15
                              De 15e, word er dan met zekerheid productie geschoten?

                              Comment

                              Working...
                              X