Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 16 t/m 19 van 19
  1. #16
    VWC-Lid Klassieker's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 januari 2021
    Locatie
    ...
    Berichten
    697
    Thanks
    784
    870 waarderingen in 388 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door frelst68 Bekijk bericht
    Dank voor het delen Klassieker. Hoe was deze show live? Op beeld komt het over alsof er genoeg stond (in kilogrammen), maar kon er maar weinig thema's in terugzien. Kan natuurlijk komen door de locatie dat je ook niet veel anders kan dan alles i-shape de lucht in te rammen. Lijkt wel of ik dezelfde bakken minimaal 3 maal voorbij zien komen.

    Kan een kwestie van smaak zijn, maar ben blij dat ik gisteren voor Maurik heb gekozen. 5 maal meer km voor een show die half zo lang duurde als deze.

    Graag gedaan!
    Showtje was wat mij betreft prima, lekker rammen wat ik graag zie!
    Wat natuurlijk smaak verschil is.
    Ook ben ik het met je eens dat Maurik een mooiere show had (al heb ik nog geen beelden gezien maar dat hoeft ook niet om het zeker te weten) maar dit was eventjes met de fiets naar locatie wat ook een unicum is en wat mij dan ook de doorslag heeft gegeven.

  2. #17
    VWC-Lid Plintje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 januari 2014
    Berichten
    1.230
    Thanks
    122
    2.362 waarderingen in 747 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Klassieker Bekijk bericht
    Graag gedaan!
    Showtje was wat mij betreft prima, lekker rammen wat ik graag zie!
    Wat natuurlijk smaak verschil is.
    Ook ben ik het met je eens dat Maurik een mooiere show had (al heb ik nog geen beelden gezien maar dat hoeft ook niet om het zeker te weten) maar dit was eventjes met de fiets naar locatie wat ook een unicum is en wat mij dan ook de doorslag heeft gegeven.
    Voor mij precies hetzelfde. Ja de shows van DFP zitten altijd goed in elkaar. En ja dit is 'simpel' een zooitje cakes weg fakkelen. Maar de keuze tussen 20 min fietsen of ruim een uur in de auto was voor mij persoonlijk een makkelijke. Overigens denk ik wel dat Katan de producten in huis heeft om een dikke show neer te kunnen zetten met o.a. de ABA singleshots, Specials, etc. Ergens wel jammer dat ze dan allen een stapel LOUD cakes wegfakkelen.

  3. #18
    Super Moderator pyrofan#1's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 december 2014
    Berichten
    4.236
    Thanks
    12.603
    13.071 waarderingen in 3.426 posts
    Ik heb afgelopen zaterdag mogen helpen bij de show in Rijnsburg. Het was alweer even geleden dat ik bij Katan Vuurwerk heb geholpen, voor het laatst met Koningsdag 2019, dus het was mijn inziens wel weer tijd. Eenmaal daar werden we hartelijk ontvangen door de pyrotechnicus van dienst en zijn assistent, om vervolgens in een nog steeds drukkende warmte de handen uit de spreekwoordelijke mouwen te steken.

    De toppers uit de Loud collectie waren ook weer van de partij, zoals de King of Blue, Flower Power, Strobe Attack en natuurlijk de Delta Echo. Deze cakes worden de laatste tijd veel geschoten bij de shows van Katan en ik heb ze dit jaar dan ook al diverse keren in actie gezien. Maar elke keer weer sta ik versteld van de kwaliteit van deze toppers, met in het achterhoofd de prijzen waar ze de afgelopen 2 jaar voor werden aangeboden. Helaas hebben een aantal cakes uit de Loud collectie nog niet de aandacht gekregen in de producttopics die ze verdienen, maar ik ben ervan overtuigd dat dit in januari 2023 wel anders zal zijn.

    Het was inderdaad een ramshow waarbij meerdere cakes door elkaar werden geschoten in een rap tempo. Ik stond zelf op het schietveld tijdens de show en zeker toen de Delta Echo begon te rammen in de finale, maakte dit toch wel flink wat indruk. Omdat ik wist dat er meerdere liefhebbers zouden zijn die van plan waren om de show te filmen, heb ik er deze keer voor gekozen om een statief op het schietveld te plaatsen gericht op de pyrotechnicus. Normaliter zien we dit soort beelden niet vaak en dit geeft een goed kijkje achter de schermen bij de fakkelshows in NL.



    Naam: 20220813_200306[1].jpg
Bekeken: 83
Grootte: 292,4 KB

    Naam: 20220813_205802[1].jpg
Bekeken: 81
Grootte: 362,9 KB

    Naam: 20220813_210525[1].jpg
Bekeken: 83
Grootte: 373,2 KB

    Naam: 20220813_210536[1].jpg
Bekeken: 82
Grootte: 480,8 KB
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  4. Deze 8 gebruikers waarderen pyrofan#1 voor het bericht:


  5. #19
    VWC-Lid YorickT's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 oktober 2010
    Berichten
    2.090
    Thanks
    1.883
    3.886 waarderingen in 1.196 posts
    Leuk verslagje weer! En wat een toffe video erbij zeg, heerlijk om te zien.

  6. Deze 2 gebruikers waarderen YorickT voor het bericht:


Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •