Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Show] Haringrock Katwijk aan Zee 9 juli 2022

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [Show] Haringrock Katwijk aan Zee 9 juli 2022

    Provincie: Zuid-Holland
    Stad/dorp: Katwijk aan Zee
    Locatie: Strand Katwijk
    Datum: Zaterdag 9 juli 2022
    Tijdstip: 23:00 uur
    Schietbedrijf: Caffero
    Max. kaliber: ...
    Bijzonderheden: Show geschoten ter afsluiting van Haringrock. Om de traditie van de voormalige visserijdagen in de stand te houden, word er jaarlijks een vuurwerkshow als afsluiten van Haringrock georganiseerd. De show begint als de laatste artiest heeft opgetreden om klokslag 23:00 uur.

    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Leuk afwisselend showtje gezien waarbij ik sterren heb kunnen koppen. Ben benieuwd wat de handhaver daar van vond.
    Volgens mij heeft een van de crewleden meegebouwd. Misschien dat hij wat over de gebruikte kalibers kan verklappen en welke singleshots er zijn gebruikt. Zaten echt pracht exemplaren tussen.

    Comment


      #3
      Dit was zeker een erg vermakelijke show! Vanwege de wind ging ik met opzet al rechts van het podium staan. Scheelde mij sterrenkoppen, hoewel ik dat ook wel eens leuk vind De single shots leken wel 2,5" shells, zo hoog als ze gingen. Waren zeer goed!

      Laten we lekker link gaan doen!

      Comment


        #4
        Hierbij mijn beelden van de show:



        @frelst68: dat heb je goed gezien. Ik was aanwezig om te helpen met opbouwen. In de show is uitsluitend gebruik gemaakt van cakes uit de ShowTime lijn en van PSE artikelen van Del Vicario.


        Ik heb mee mogen helpen tijdens het opbouwen van deze show. Hierover heb ik een sfeerverslag geschreven dat een uniek kijkje achter de schermen geeft van opbouw tot show. Daarnaast zijn er in het verslag ook meerdere foto's van de gebruikte artikelen verwerkt (zowel cakes als PSE).

        Wil jij het sfeerverslag lezen?! Klik dan hier!!
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door pyrofan#1 Bekijk bericht
          @frelst68: dat heb je goed gezien. Ik was aanwezig om te helpen met opbouwen. In de show is uitsluitend gebruik gemaakt van cakes uit de ShowTime lijn en van PSE artikelen van Del Vicario.
          Dat spul van Del Vicario was echt top. Je hebt aan een echt tof showtje mogen bouwen (jaloers) . Dank voor het delen Jordi.

          Comment

          Working...
          X