Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Show] Dorpsdag 's-Gravenwezel 18 juni 2022

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [Show] Dorpsdag 's-Gravenwezel 18 juni 2022

    Land: België
    Stad/dorp: 's-Gravenwezel
    Locatie: De Kaak
    Datum: Zaterdag 18 juni 2022
    Tijdstip: 23:00 uur
    Schietbedrijf: DBK Fireworks
    Max. kaliber: T/m 6"
    Bijzonderheden: Dorpsdag

    2019


    2018


    2017



    Op social media kwam ik wat foto's tegen van het opbouwen. Top kwaliteit Europese spullen zo te zien. Helaas was ik vanavond niet in de gelegenheid, maar ben alvast benieuwd naar de beelden.
    Bron: Instagram pagina van Pyroworld.nl

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Dorpsdag 1.JPG
Vertoningen:1
Grootte:180,9 KB
ID:	1616445

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Dorpsdag 2.JPG
Vertoningen:1
Grootte:101,4 KB
ID:	1616446

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Dorpsdag 3.JPG
Vertoningen:1
Grootte:93,3 KB
ID:	1616447

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Dorpsdag 4.JPG
Vertoningen:1
Grootte:96,2 KB
ID:	1616448
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Helaas ging de show niet helemaal zoals bedoeld, finale ging niet af en werd paar minuten later als nog afgestoken.

    Comment


      #3
      Desondanks dat er een korte pauze was wat natuurlijk heel vervelend was voor de schieters heb ik genoten van de mooie bommen. Waren aardig wat pyro’s op afgekomen dit keer. Ook weer nieuwe mensen gezien, darksoul

      Filmpje:

      Blijf erbij liever kwaliteit dan kwantiteit, wat een prachtige shells.
      Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

      Comment


        #4
        Een leuke show gezien vanavond met allemaal producten die je niet zo snel ziet in onze omgeving. Van allerlei Italiaanse en Spaanse shells tot bepaalde bekende profblokken. De burst van vele shells gingen echt snoeihard waarbij je vaak het idee had dat het een soort verijdelde salute met sier was

        Helaas stopte de finale er even mee maar gelukkig had ik m'n camera op pauze gezet en kon ik daarna weer verder filmen. De show komt misschien wat rommelig over en af en toe vrij random maar ik kende deze manier van show schieten al van Aartselaar dus ik had dit zo al verwacht. En rustig kwaliteit producten schieten vind ik ook wat hebben. Zoals je ziet kreeg ik net een stukje van de profblokken er niet op maar ik mag verder niet klagen met de toplocatie waar je kon staan. Voor herhaling vatbaar!

        Comment


          #5
          De enige echte vuurvent - www.vuurvent.nl

          Comment

          Working...
          X