Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 1 van 7 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 102
  1. #1
    VWC-Lid vuurvent's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 februari 2012
    Locatie
    Lisserbroek
    Berichten
    1.045
    Thanks
    1.729
    2.628 waarderingen in 723 posts

    Kruitfunding Mascleta Nocturna 29 oktober 2022 - Eibergen

    Beste mede vuurwerkfanaten vorig jaar hebben we doormiddel van een crowdfunding in samenwerking met Dream Fireworks een fantastische Mascleta Nocturna in Eibergen, Nederland weten te realiseren!

    Dit jaar gaan we dan ook proberen om dit weer voor elkaar te krijgen, maar daarbij heb ik jullie hulp nodig doormiddel van donaties!
    Elk beetje is mooi meegenomen, we willen dan ook voor een grotere gaan als verleden jaar!

    De donaties kunnen overgemaakt worden naar het rekening nummer wat er in de beschrijving van de video staat op YouTube.
    (Gebruik alleen het rekening nummer wat in de beschrijving van de video vermeld staat! Dit om fraude te voorkomen.)

    We hebben dan ook weer voor de mensen die boven de 25 euro doneren een VIP plek.

    Voor de mensen die boven de 50 euro doneren naast de VIP plek ook smiddags een rondleiding over het Schietveld!

    Maak een uitdraai of screenshot van je betaling inclusief je naam dan kan ik dat ter plekke verifiëren om jou een polsbandje te geven waarmee te toegang krijgt tot de VIP plek.
    (meer info later)

    Dit alles zal plaatsvinden op
    Zaterdag 29 Oktober 2022
    in Wandelpark, De Maat, Eibergen, Nederland.

    Ik denk als we dit weer met ze alle voor elkaar kunnen krijgen dat we dan jaarlijks een fantastisch evenement hebben!

    Iedereen alvast bedankt.






    Video van vorig jaar.
    Laatst gewijzigd door vuurvent; 22 juni 2022 om 19:02
    De enige echte vuurvent - www.vuurvent.nl

  2. Deze 15 gebruikers waarderen vuurvent voor het bericht:

    + Show/Hide list of the thanked


  3. #2
    VWC-Lid Arnoud PyroFan's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 november 2015
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    1.493
    Thanks
    1.984
    1.224 waarderingen in 409 posts
    Top man, gaat zeker weer een succes worden! Gaan er vanuit dat het dit jaar wel goed weer is, maar ben er sowieso bij.

  4. Deze gebruiker waardeert Arnoud PyroFan voor het bericht:


  5. #3
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.773
    Thanks
    3.297
    11.380 waarderingen in 5.129 posts
    Ik heb de beelden van vorige keer bekeken en dat zag er allemaal prima uit.
    Mocht deze keer door gaan en er dan plannen zijn voor een derde keer, kan er dan misschien gekeken worden worden naar een iets centraler punt qua locatie.
    Met de huidige benzineprijzen en mijn autoverbruik 1:9 is het voor mij niet of nauwelijks te doen
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  6. Deze gebruiker waardeert Torrr voor het bericht:


  7. #4
    VWC-Lid vuurvent's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 februari 2012
    Locatie
    Lisserbroek
    Berichten
    1.045
    Thanks
    1.729
    2.628 waarderingen in 723 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
    Ik heb de beelden van vorige keer bekeken en dat zag er allemaal prima uit.
    Mocht deze keer door gaan en er dan plannen zijn voor een derde keer, kan er dan misschien gekeken worden worden naar een iets centraler punt qua locatie.
    Met de huidige benzineprijzen en mijn autoverbruik 1:9 is het voor mij niet of nauwelijks te doen
    Voor mijzelf is het ook niet om de hoek, maar mocht ik dit op een andere locatie doen dan krijg ik zoveel meer kosten bij die we nooit op de plank gaan krijgen, denk aan beveiliging, hekken etc, dat wordt hier dit jaar allemaal geregeld doormiddel dat het aan een evenement gekoppeld is. + de gemeente en provincie waren erg te spreken over de organisatie hiervan, dus ik denk dat we dat gewoon moeten koesteren.
    De enige echte vuurvent - www.vuurvent.nl

  8. Deze 10 gebruikers waarderen vuurvent voor het bericht:


  9. #5
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 oktober 2016
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    1.674
    Thanks
    1.786
    1.736 waarderingen in 565 posts
    Even een vraag. Is het €25,00 PP? Dus als ik met mijn zoon kom, is het dan €50,00?

  10. Deze gebruiker waardeert happy4ever1968 voor het bericht:


  11. #6
    VWC-Lid vuurvent's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 februari 2012
    Locatie
    Lisserbroek
    Berichten
    1.045
    Thanks
    1.729
    2.628 waarderingen in 723 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door happy4ever1968 Bekijk bericht
    Even een vraag. Is het €25,00 PP? Dus als ik met mijn zoon kom, is het dan €50,00?
    Dat klopt, komen is zoiezo vrijblijvend, de VIP plek is meer om. Het target wat sneller op te krikken.
    De enige echte vuurvent - www.vuurvent.nl

  12. Deze gebruiker waardeert vuurvent voor het bericht:


  13. #7
    VWC-Lid picollo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 juli 2005
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    265
    Thanks
    175
    181 waarderingen in 88 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vuurvent Bekijk bericht
    Voor mijzelf is het ook niet om de hoek, maar mocht ik dit op een andere locatie doen dan krijg ik zoveel meer kosten bij die we nooit op de plank gaan krijgen, denk aan beveiliging, hekken etc, dat wordt hier dit jaar allemaal geregeld doormiddel dat het aan een evenement gekoppeld is. + de gemeente en provincie waren erg te spreken over de organisatie hiervan, dus ik denk dat we dat gewoon moeten koesteren.
    Mooi dat je het dit jaar weer door mag zetten! Positief geluid vanuit de gemeente/provincie? Wie had dat in deze tijd nog gedacht. Na de klachten van de Mascleta in Scheveningen had ik eerlijk gezegd verwacht dat het een eenmalig iets zou worden.

    Respect dat je het weer organiseert gozer. Donatie komt er volgende week aan. En uiteraard ben ik er ook dit jaar weer bij. Hopelijk blijft het dit jaar wat droger

  14. Deze gebruiker waardeert picollo voor het bericht:


  15. #8
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 augustus 2009
    Berichten
    2.445
    Thanks
    868
    1.647 waarderingen in 768 posts
    Strijder.
    Geen twijfel mogelijk dat het dit jaar groter wordt na wat er vorig jaar is neergezet.

  16. Deze gebruiker waardeert nederlandsvuurwerk voor het bericht:


  17. #9
    VWC-Lid Thresher's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 november 2006
    Berichten
    2.736
    Thanks
    2.690
    1.907 waarderingen in 812 posts
    Wederom mooi initiatief man! Ook eerlijke communicatie, goed bezig. Dit bied mij in ieder geval ook weer hoop voor de toekomst van vuurwerk in NL.
    Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

  18. Deze gebruiker waardeert Thresher voor het bericht:


  19. #10
    Super Moderator pyrofan#1's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 december 2014
    Berichten
    4.236
    Thanks
    12.603
    13.071 waarderingen in 3.426 posts
    Geweldig nieuws en echt respect dat je dit weer gaat ondernemen. Vorig jaar ontzettend genoten van een dikke nocturna en het klapte er goed op. Ergens ook rekening mee gehouden dat dit wellicht eenmalig zou zijn, met het gezeik van Scheveningen jaren geleden in het achterhoofd. Des te fijner is dit geweldige nieuws. Vorig jaar bijna 2:30 uur onderweg geweest (enkele reis), maar het was het absoluut meer dan waard. Ik hoop dat je het streefbedrag bij elkaar krijgt, want dan wordt het een nog groter spektakel dan vorig jaar.

    29 oktober staat alvast met hoofdletters in de agenda en zal ook zeker een donatie doen.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  20. Deze gebruiker waardeert pyrofan#1 voor het bericht:


  21. #11
    VWC-Lid Klassieker's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 januari 2021
    Locatie
    ...
    Berichten
    697
    Thanks
    784
    870 waarderingen in 388 posts
    Zeker respect voor Luuk en ook de mannen van Dream fireworks dat ze dit weer non profit willen doen!

    Uiteraard mijn donatie gedaan, en hebben wat naar uit te kijken met het gezin (ja vrouw en kinderen willen ook mee)
    Wij kijken er al zeker naar uit!

    Luuk en iedereen die eraan meewerkt bedankt voor alles alvast en ik zie jullie de 29e van oktober!

    Voor mij is het ook 2 uur en een kwartier rijden maar dat mag de pret niet drukken, ik maak er wel een weekendje weg van ofzoiets met de familie altijd leuk!

  22. Deze gebruiker waardeert Klassieker voor het bericht:


  23. #12
    VWC-Lid FlashGordon's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 oktober 2014
    Berichten
    119
    Thanks
    145
    115 waarderingen in 54 posts
    Vorige keer ook bij geweest, drijfnat maar dat mocht de pret niet drukken.
    Top geregeld en ben er dit jaar ook weer bij met uiteraard een donatie.
    Keep up the goodwork, respect voor iedereen die dit mogelijk gemaakt hebben, grote klasse!
    70:30 it's all in the mix!

  24. Deze gebruiker waardeert FlashGordon voor het bericht:


  25. #13
    VWC-Lid vuurvent's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 februari 2012
    Locatie
    Lisserbroek
    Berichten
    1.045
    Thanks
    1.729
    2.628 waarderingen in 723 posts
    Vandaag opnieuw me video geüpload om donaties te werven, we waren wat vroeg begonnen waardoor het nog geen vaart liep.

    Verleden jaar waren we later begonnen en nu merkte ik dat veel mensen nog niet met vuurwerk bezig waren.

    Dus vanaf vandaag gaan we het vaker promoten doormiddel van Facebook,youtube etc. ook omdat het seizoen nadert.

    Tussenstand is ongeveer 2600 Euro, dit komt van een kleine groep donateurs af dus verwacht ik dat we de rest wel moeten gaan inhalen.

    Mocht je wat kwijt kunnen is dat altijd welkom, het rekening nummer staat in de beschrijving van de video.

    Alvast bedankt, je donatie maakt het verschil
    De enige echte vuurvent - www.vuurvent.nl


  26. #14
    VWC-Lid Pyroboy26's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 november 2005
    Berichten
    7.157
    Thanks
    2.579
    2.822 waarderingen in 1.407 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
    Ik heb de beelden van vorige keer bekeken en dat zag er allemaal prima uit.
    Mocht deze keer door gaan en er dan plannen zijn voor een derde keer, kan er dan misschien gekeken worden worden naar een iets centraler punt qua locatie.
    Met de huidige benzineprijzen en mijn autoverbruik 1:9 is het voor mij niet of nauwelijks te doen
    Prijzen zijn weer bijna als voor de crisis... dus gaan.

  27. Deze gebruiker waardeert Pyroboy26 voor het bericht:


  28. #15
    VWC-Lid Vuurwerk Express's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 december 2018
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    2.094
    Thanks
    3.469
    2.090 waarderingen in 806 posts
    Ondanks slecht weer vorig jaar was het echt fantastisch, ook dit jaar gaan we zeker weer! Binnenkort ook even een donatie overmaken
    https://store.steampowered.com/curator/43922535

  29. Deze gebruiker waardeert Vuurwerk Express voor het bericht:


Pagina 1 van 7 123 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •