Petitievoorvuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 14 van 14
  1. #1
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 september 2011
    Berichten
    68
    Thanks
    18
    64 waarderingen in 31 posts

    [Show] Deventer zomerkermis 11 juni 2022

    Provincie: Overijssel
    Stad/dorp: Deventer
    Locatie: Wellekade
    Datum: Zaterdag 11 juni 2022
    Tijdstip: 23:00 uur
    Schietbedrijf: ...
    Max. kaliber: 3" (?)
    Bijzonderheden: Zomerkermis
    Laatst gewijzigd door pyrofan#1; 6 juni 2022 om 19:49 Reden: Opmaak aangepast

  2. Deze 2 gebruikers waarderen Liftcharge voor het bericht:


  3. #2
    VWC-Lid Stefan Works's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2009
    Berichten
    4.706
    Thanks
    986
    5.544 waarderingen in 2.033 posts
    Prachtige show van DFP weer. Heb ervan genoten!

    Hierbij mijn video:

    www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

  4. Deze 7 gebruikers waarderen Stefan Works voor het bericht:


  5. #3
    VWC-Lid herdervriend's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 september 2007
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    2.593
    Thanks
    100
    1.643 waarderingen in 555 posts

    Dit was de anderhalf uur rijden meer dan waard Eerst een prachtige zonsondergang en toen deze prachtige show
    Website: https://www.rfgfireworks.nl

  6. Deze 6 gebruikers waarderen herdervriend voor het bericht:


  7. #4
    VWC-Lid rocco's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 september 2010
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    1.089
    Thanks
    1.173
    737 waarderingen in 356 posts
    Mooie/leuke gevarieerde show zeg! Leuk ook die hummers erdoor!
    Heeft u misschien een vuurtje?

  8. #5
    Super Moderator pyrofan#1's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 december 2014
    Berichten
    4.236
    Thanks
    12.603
    13.071 waarderingen in 3.426 posts
    Bedankt voor het delen van de beelden. Ziet er echt weer geweldig uit. Helaas was ik hier gisteravond niet aanwezig, maar genieten van de beelden doe ik zeker. Of ik nou een show live mag ervaren of kan genieten van de beelden, het is elke keer feest als DFP schiet. In de productkeuze vind ik ze echt heel erg sterk. Erg leuk om te zien dat DFP ook de toppers op de Duitse markt weet te vinden en om die vervolgens in de NL shows in te zetten.

    Zo te zien zijn er gisteravond wederom enkele toppers van Röder geschoten (zoals eerder dit jaar in Deventer), maar ook een aantal producten van AP Feuerwerk/Pyrocentury.

    De Römisches Lichterbündel Irrlicht Rot, JW805 Wolff 49sh 20mm - Jorge, Crossette Batterie Bunt 19sh 30mm en zo te zien ook de Red & Green Wolves van Pyrounion, Kingstown Hangover en Golden Willow Mine With Blue Pearl komen erg sterk over. Evenals de Exotic, Green Glittering with very loud whistling en vermoedelijk ook de Corolla Color.

    In eerste instantie dacht ik ook de ABA salutes 38mm te herkennen, maar na nog eens goed te hebben gekeken viel me op dat de titanium boeketten wel enorm groot zijn. Ik weet het niet zeker maar zou zomaar kunnen dat dit de 50mm of 100mm ABA salutes zijn geweest.

    Erg benieuwd of DFP nog meer producten uit Duitsland voor ons in petto heeft. De Römisches Lichterbündel WirrWarr, Goldblume, Ertschlag of Dreiklang lijken me ook erg gaaf in een show van DFP. Ik hoop dat ze de Red & Green Wolves vaker in gaan zetten, want die wil ik ook weleens live bewonderen.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  9. Deze gebruiker waardeert pyrofan#1 voor het bericht:


  10. #6
    VWC-Lid Stefan Works's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2009
    Berichten
    4.706
    Thanks
    986
    5.544 waarderingen in 2.033 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pyrofan#1 Bekijk bericht
    Bedankt voor het delen van de beelden. Ziet er echt weer geweldig uit. Helaas was ik hier gisteravond niet aanwezig, maar genieten van de beelden doe ik zeker. Of ik nou een show live mag ervaren of kan genieten van de beelden, het is elke keer feest als DFP schiet. In de productkeuze vind ik ze echt heel erg sterk. Erg leuk om te zien dat DFP ook de toppers op de Duitse markt weet te vinden en om die vervolgens in de NL shows in te zetten.

    Zo te zien zijn er gisteravond wederom enkele toppers van Röder geschoten (zoals eerder dit jaar in Deventer), maar ook een aantal producten van AP Feuerwerk/Pyrocentury.

    De Römisches Lichterbündel Irrlicht Rot, JW805 Wolff 49sh 20mm - Jorge, Crossette Batterie Bunt 19sh 30mm en zo te zien ook de Red & Green Wolves van Pyrounion, Kingstown Hangover en Golden Willow Mine With Blue Pearl komen erg sterk over. Evenals de Exotic, Green Glittering with very loud whistling en vermoedelijk ook de Corolla Color.

    In eerste instantie dacht ik ook de ABA salutes 38mm te herkennen, maar na nog eens goed te hebben gekeken viel me op dat de titanium boeketten wel enorm groot zijn. Ik weet het niet zeker maar zou zomaar kunnen dat dit de 50mm of 100mm ABA salutes zijn geweest.

    Erg benieuwd of DFP nog meer producten uit Duitsland voor ons in petto heeft. De Römisches Lichterbündel WirrWarr, Goldblume, Ertschlag of Dreiklang lijken me ook erg gaaf in een show van DFP. Ik hoop dat ze de Red & Green Wolves vaker in gaan zetten, want die wil ik ook weleens live bewonderen.
    De saluutjes in de opening waren van Ricasa en die ABA in de opening was een 50 mm ABA salute heb ik mij laten vertellen :-)
    www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

  11. Deze gebruiker waardeert Stefan Works voor het bericht:


  12. #7
    VWC-Lid DarkSoul's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 januari 2007
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    4.393
    Thanks
    1.483
    4.770 waarderingen in 1.535 posts
    Ik was hier gisteren ook bij aanwezig. Het was een stukje rijden, maar dat was het zeker waard! Ik heb een erg strakke show gezien van DFP met hoge kwaliteit producten. Heel technisch geschoten, met schitterende artikelen. Italiaanse hummers, Spaanse salutes, Nederlandse boxen....het kwam allemaal voorbij. Erg divers qua effecten. En heerlijke dreunen van salutes om het af te sluiten!

    Laten we lekker link gaan doen!

  13. Deze 6 gebruikers waarderen DarkSoul voor het bericht:


  14. #8
    VWC-Lid the cigarman's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 maart 2008
    Locatie
    Bij Filpjes vuurwerkwinkel.
    Berichten
    4.969
    Thanks
    2.327
    3.388 waarderingen in 1.553 posts
    Mooie filmpjes van deze show.
    Ik was van plan om te gaan, maar ik heb de nacht er voor echt slecht geslapen en ik was echt moe zaterdagavond.
    Bedankt voor het beeldmateriaal filmers, kunne we toch lekker nagenieten.
    Kom zei de vis in de vissenkom.

  15. #9
    VWC-Lid herdervriend's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 september 2007
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    2.593
    Thanks
    100
    1.643 waarderingen in 555 posts
    Foto's erbij: RFGfireworks

    1.

    2.

    3.
    Website: https://www.rfgfireworks.nl

  16. Deze 5 gebruikers waarderen herdervriend voor het bericht:


  17. #10
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    8 december 2010
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    138
    Thanks
    131
    105 waarderingen in 32 posts
    `Heerlijke show! Zelf ook met telefoon voor het eerst wat gefilmd. Maar na het zien van bovenstaande filmpjes niet de moeite waard haha. Echt genoten, vooral die heerlijke salutes/prachtige kleuren waren echt super.

  18. #11
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 december 2019
    Berichten
    476
    Thanks
    32
    391 waarderingen in 202 posts
    was er ook bij maar niet gefilmd. blij met jullie bijdragen!

  19. #12
    VWC-Lid Arnoud PyroFan's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 november 2015
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    1.493
    Thanks
    1.984
    1.224 waarderingen in 409 posts
    Hierbij mijn bijdrage van deze show. Inderdaad een lekker showtje voor Nederlandse begrippen. Echt niks mis mee. Prima tempo en veel leuke producten gezien. Die salutes aan het begin en einde doen het natuurlijk altijd goed!


  20. Deze 6 gebruikers waarderen Arnoud PyroFan voor het bericht:


  21. #13
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 maart 2019
    Berichten
    216
    Thanks
    76
    200 waarderingen in 103 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stefan Works Bekijk bericht
    De saluutjes in de opening waren van Ricasa en die ABA in de opening was een 50 mm ABA salute heb ik mij laten vertellen :-)
    Ik had een mooi plekje onder de brug waar ik kon zitten werd er helaas weggestuurd door handhaving en het hek ging dicht.
    Ik verwees nog naar jullie.
    Ja maar dat is voor opnames.
    Ik zo ja ik film ook lol.

    Dus maar schuin achter jullie beland buiten het hek.

    Maar je had het goed voor elkaar dus dat je 5meter dichterbij mocht staan

  22. Deze gebruiker waardeert R S vuurwerkliefhebb voor het bericht:


  23. #14
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.455
    Thanks
    41.046
    19.065 waarderingen in 8.441 posts
    Erg lekker showtje dit hoor met veel mooie artikelen. Dikke salute's, mooi stuk met de hummers, de crossettes zijn ook top.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •