Petitievoorvuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 12 van 12
  1. #1
    Super Moderator pyrofan#1's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 december 2014
    Berichten
    4.236
    Thanks
    12.603
    13.071 waarderingen in 3.426 posts

    [Show] Lopikerkapel - La Musica Festival - 28 mei 2022

    Provincie: Utrecht
    Stad/dorp: Lopikerkapel
    Locatie: Lekdijk Oost 16A, 3412 KT Lopikerkapel (Beachclub Klein Scheveningen
    Datum: Zaterdag 28 mei 2022
    Tijdstip: Omstreeks 23:00/23:30 uur
    Schietbedrijf: Big Smile Fireworks
    Max. kaliber: Consumenten vuurwerk en vermoedelijk PSE
    Bijzonderheden: LET OP: de tickets voor het festivalterrein zijn uitverkocht. Mogelijk is er ook goed zicht op het schietveld van buiten het evenemententerrein, gezien de locatie.

    In samenwerking met Zena Vuurwerk (Original Fireworks België). Er worden producten geschoten van onder ander Original Fireworks, Argento, Luypaers, Funke etc.

    Naam: FB_IMG_1653680906110.jpg
Bekeken: 258
Grootte: 158,7 KB

    Hieronder de endshow van 2018:
    Laatst gewijzigd door pyrofan#1; 28 mei 2022 om 17:34
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  2. Deze 3 gebruikers waarderen pyrofan#1 voor het bericht:


  3. #2
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.932
    Thanks
    4.689
    6.471 waarderingen in 2.628 posts
    Hele dikke show gezien vanavond met allemaal top producten waaronder hele dikke Funke cakeboxen. De show was verbazingwekkend groots geschoten voor de afsluiting van een festival, dat zie je normaal nooit. De finale had zelfs iets weg van de Trophy ( ook niet heel gek als Zena Belgie de leverancier is van de producten ). Vooral de Fermata cakes waren bizar dik evenals de Chry rains en nog een onbekende ( vermoedelijk Funke ) cakebox. Oprecht 1 van de dikste producten die ik ooit heb gezien in consumentenvuurwerk ( te zien op 07:32 ). Ook de 1.0" Whistle to time rain 15sh van Zena Belgie is echt onbekende topper, de beste fluit naar boeket cake op de consumentenmarkt. De fluiters komen veel hoger en voor het eerst dat ik bij een soortgelijke cake een dikke burst heb gehoord met een groot boeket ( vanaf 11:00 ). En wat ik al zei, de finale was echt geweldig met al die cakes tegelijk en een hele hoop Green Thunder van Argento.

    Pyrofan zal nog wel met de complete lijst aan producten komen en nog meer toppers kunnen opnoemen haha.


  4. Deze 8 gebruikers waarderen MasterBsc voor het bericht:


  5. #3
    VWC-Lid Komkommer's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 januari 2017
    Berichten
    1.522
    Thanks
    1.213
    1.025 waarderingen in 556 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
    Pyrofan zal nog wel met de complete lijst aan producten komen en nog meer toppers kunnen opnoemen haha.

    Hele dikke show! Weet iemand welke cake of box er geschoten wordt op 10:30 met die spinners? Het is haast farfalle achtig, erg bijzonder!

  6. #4
    Super Moderator pyrofan#1's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 december 2014
    Berichten
    4.236
    Thanks
    12.603
    13.071 waarderingen in 3.426 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Komkommer Bekijk bericht
    Hele dikke show! Weet iemand welke cake of box er geschoten wordt op 10:30 met die spinners? Het is haast farfalle achtig, erg bijzonder!
    Dat moet de 1.2" Colour Spinner Pistil 25sh zijn geweest van Original Fireworks. Al werd er in het begin nog wel wat doorheen geschoten. De spinners kwamen erg goed over en presteerde boven verwachting.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  7. Deze gebruiker waardeert pyrofan#1 voor het bericht:


  8. #5
    VWC-Lid chrissie81's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 januari 2006
    Locatie
    Breda
    Berichten
    1.471
    Thanks
    4.047
    3.763 waarderingen in 1.087 posts
    Heerlijk showtje inderdaad gezien met gave producten. Zoals hierboven gezegd, die Zena fluitbakken waren erg goed!

    FIREWORKS https://www.youtube.com/user/Zinkje902

  9. Deze 2 gebruikers waarderen chrissie81 voor het bericht:


  10. #6
    VWC-Lid Komkommer's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 januari 2017
    Berichten
    1.522
    Thanks
    1.213
    1.025 waarderingen in 556 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pyrofan#1 Bekijk bericht
    Dat moet de 1.2" Colour Spinner Pistil 25sh zijn geweest van Original Fireworks. Al werd er in het begin nog wel wat doorheen geschoten. De spinners kwamen erg goed over en presteerde boven verwachting.
    Dankjewel!

  11. Deze gebruiker waardeert Komkommer voor het bericht:


  12. #7
    Super Moderator pyrofan#1's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 december 2014
    Berichten
    4.236
    Thanks
    12.603
    13.071 waarderingen in 3.426 posts
    Gistermiddag/begin van de avond uiteindelijk besloten om toch die kant op te gaan. Enige tijd geleden heb ik de aanvraag/bekendmaking voorbij zien komen en hierbij zou het om een eindshow van een festival gaan. Dergelijke aanvragen komen geregeld voorbij, maar zijn niet altijd goed te zien van buiten het evenemententerrein. Toen er gistermiddag wat beelden verschenen van het ponton en zichtbaar werd wat voor artikelen er werden geschoten en in welke hoeveelheid, was de keuze snel gemaakt.

    Vooraf was het met Google maps even goed puzzelen over een mogelijk goede plek met mooi uitzicht op het ponton en eventuele parkeergelegenheden. Na overleg met meerdere forumleden hebben we met zijn allen toch een mooi plekje kunnen vinden. Toch mooi om elkaar als liefhebbers op die manier te helpen en vervolgens samen te kunnen genieten van een geslaagde show.

    De show begon meteen al in een hoog tempo en er was al direct duidelijk dat men enkel producten zou schieten van top kwaliteit. In een hoog tempo volgden de cakes en boxen elkaar op en de één nog mooier dan de ander. Op sommige momenten lag het tempo zo hoog en was het zo indrukwekkend dat ik even vergat dat ik aan de oever van de Lek stond en niet op het terrein van Wunderland Kalkar een Zena's Show-Off aan het bekijken was.

    Ik heb een behoorlijk aantal artikelen kunnen herkennen en bij een aantal effecten/cakes zie je meteen dat dit uit de keuken van Funke komt. Opvallend genoeg zijn er ook flink wat artikelen geschoten die al geruime tijd niet meer op de site staan. De combinatie van de 0.8" Colour Swimming en de Barbary Lion was echt heel erg fijn. De Fermata 100A van Funke die ramde er ook flink op los, echt een topper. De Chrys-rain blue 25sh en 100sh waren ook enorm indrukwekkend. De Crackling tips zijn echt tot in perfectie uitgevoerd.

    Daarnaast heb ik sterk het vermoeden dat er ook een aantal nieuwe Funke en/of Luypaers producten zijn geschoten. Zo vermoed ik namelijk dat 'A fistful of Gold' en de 'California Dreaming' voor het eerst zijn geschoten. Ook denk ik dat er een nieuw boxje van Luypaers is geschoten, zwarte omdoos met een groen topcover van het formaat 'A fistful of Gold' dus om en nabij 72 schoten.

    Het was weer een enorm geslaagde avond. Echt een geweldige show gezien met absolute topkwaliteit producten en het was weer onwijs gezellig om een aantal forumleden te spreken. Complimenten voor Big Smile Fireworks, want de show zat echt goed in elkaar en het gebruik van mines en tails maakte het helemaal af.

    Laatst gewijzigd door pyrofan#1; 29 mei 2022 om 12:19
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  13. Deze 5 gebruikers waarderen pyrofan#1 voor het bericht:


  14. #8
    VWC-Lid DarkSoul's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 januari 2007
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    4.393
    Thanks
    1.483
    4.770 waarderingen in 1.535 posts
    Ik ben gisteren ook bij deze show aanwezig geweest Hij kwam pas erg laat op mijn radar, aangezien het nergens openbaar werd aangekondigd. Op basis van de bekendmaking leek het ook niks bijzonders; bij een festival wordt wel vaker een klein plukje vuurwerk afgestoken. Soms maar erg weinig en vrijwel onzichtbaar van buiten het festivalterrein.
    Maar op vrijdag kwamen er wat signalen naar buiten van mensen die aan het opbouwen waren met Big Smile Fireworks dat er erg veel en erg goed vuurwerk werd ingezet. Allemaal bijzondere producten van Funke en Luypears, dus dat beloofde wel wat! Toen het vanaf een ponton bleek te worden geschoten, werd duidelijk dat het vanaf de andere kant van de Lek ook goed zichtbaar moest zijn. Daar was geen drukte van het festival, dus parkeren was er makkelijker. Op het uiterste puntje van een krib stonden we op een prima afstand van het vuurwerk. Er werd haast af en toe té veel vuurwerk afgestoken, waardoor het chaotisch werd. Maar dit soort ramshowtjes zijn op z'n tijd erg lekker! 12 minuten lang de luch volpompen, met af en toe sierlijke elementen met single shots. Topper was wel die gouden bak naar zilveren tips. Wat een enorme hang-time heeft die! Fenomenaal! Maar ik heb nog altijd geen idee welke cake/box dat was, rond 7:15.



    Laten we lekker link gaan doen!

  15. Deze 4 gebruikers waarderen DarkSoul voor het bericht:


  16. #9
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    7 augustus 2008
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    2.109
    Thanks
    286
    986 waarderingen in 477 posts
    Mooie films mensen Funke spul springt er echt wel weer boven uit. eind leek idd beetje op zena trophy erg mooi gedaan

  17. #10
    VWC-Lid Thresher's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 november 2006
    Berichten
    2.736
    Thanks
    2.690
    1.907 waarderingen in 812 posts
    Mooi spul. Bepaalde bedrijven maken er altijd weer wat moois van, big smile is er zo een.
    Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

  18. #11
    VWC-Lid vuurvent's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 februari 2012
    Locatie
    Lisserbroek
    Berichten
    1.045
    Thanks
    1.729
    2.628 waarderingen in 723 posts
    Mooie show
    De enige echte vuurvent - www.vuurvent.nl

  19. #12
    VWC-Lid Struijkie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 november 2017
    Berichten
    360
    Thanks
    382
    157 waarderingen in 88 posts
    Ook ik was er gisteren onverwachts bij. Wat was dit een dikke show zeg,zit nu nog na te genieten.

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •