Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Internationaal vuurwerkfestival Knokke-Heist 2022

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Oorspronkelijk geplaatst door reverze Bekijk bericht
    De show van vandaag is verplaatst naar zaterdag. Te veel wind om het vandaag veilig te kunnen doen.
    Betekent dit dan dat er zaterdag 2 shows worden geschoten?

    Comment


      #47
      Oorspronkelijk geplaatst door frelst68 Bekijk bericht
      Betekent dit dan dat er zaterdag 2 shows worden geschoten?
      Op de FB van Knokke-Heist staat geschreven dat Griekenland aanstaande zaterdag de show van België vervangt. Organisatorisch lijkt me dat ook niet haalbaar om op die plek twee shows na mekaar te schieten.

      Comment


        #48
        Dan is het te hopen dat het morgen wel doorgaat, ze voorspellen voor morgenavond ook weer veel wind

        Comment


          #49
          Al komt de wind volgens mij de komende tijd uit een net iets gunstiger hoek. Neemt niet weg dat ik weinig voel om pas na 230 km erachter te komen dat het teveel is om te schieten. Dusss... heeft iemand meegekregen hoeveel wind er donderdag stond? Kan ik een weloverwogen gok nemen om eventueel wel te gaan.

          Comment


            #50
            Oorspronkelijk geplaatst door frelst68 Bekijk bericht
            Al komt de wind volgens mij de komende tijd uit een net iets gunstiger hoek. Neemt niet weg dat ik weinig voel om pas na 230 km erachter te komen dat het teveel is om te schieten. Dusss... heeft iemand meegekregen hoeveel wind er donderdag stond? Kan ik een weloverwogen gok nemen om eventueel wel te gaan.
            Volgens mij was voornamelijk de windrichting i.c.m met de windkracht het probleem, maar het is een lastige gok wat je zelf zegt.

            Als ze beide shows zouden schieten (Griekenland + slotshow) dan had ik wel ruimte proberen te maken in mijn agenda.

            Comment


              #51
              Aan de kust zo'n grote event houden neemt risico mee, dat zie je vandaag wel weer. Terechte beslissing wel, je wilt met zoveel publiek geen enkele risico lopen.
              https://store.steampowered.com/curator/43922535

              Comment


                #52
                Vanavond gaat het helaas weer niet door. De show van Griekenland wordt ook niet meer ingehaald.

                Comment


                  #53
                  Echt heel zonde voor Griekenland dat ze de show uiteindelijk niet meer hebben kunnen inhalen. Volgend jaar nieuwe kans op 18, 20, 22, 24 en 26 augustus


                  Winnaar 2022 (uit de 3 shows die wel geschoten zijn): ArtEventia - Frankrijk

                  Wat mij betreft een prima winnaar. Het waren alle 3 top shows waarvan de strijd tussen Frankrijk en Polen ging als je het mij vraagt.

                  Comment


                    #54
                    Op 4 & 6 januari zijn er shows in Knokke. Ik hoorde dat dit was, omdat er afgelopen editie 2 shows afgelast waren. Geen idee of dit klopt. Iemand enig idee of deze dan nu op 4 en 6 januari worden geschoten?

                    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Screenshot_20221231_102223_Facebook.jpg
Vertoningen:1
Grootte:171,8 KB
ID:	1597122
                    BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

                    Comment


                      #55
                      Mooie show gezien geschoten door HC!

                      FIREWORKS https://www.youtube.com/user/Zinkje902

                      Comment

                      Working...
                      X