Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Iemand bekend met vuurwerkstaffel?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Iemand bekend met vuurwerkstaffel?

    Ik kwam onlangs op vuurwerkstaffel.nl, iemand bekend met deze site/ winkel? Prijzen zien er wel goed uit zo te zien, maar ik ken ze verder niet. Op het forum vind ik er ook niks over.

    #2
    Ik heb er dit jaar voor het eerst besteld. Daarvoor ook een persoonlijke offerte opgevraagd en daar werd netjes op gereageerd. Vind de prijzen erg netjes.

    Comment


      #3
      Dat er over sommige winkels minder te vinden is op fora, hoeft gelkkig niet zeggen dat het geen betrouwbare winkel is.

      Vergeet niet dat voor bijv. freakactie topics de winkelier ook moet betalen aan VWC, dus een topic is niet vanzelfsprekend.

      Ik heb wat research gedaan en het ziet er betrouwbaar uit. De vuurwerkwinkel is een onderdeel van Techmag Haaskbergen, misschien ken je dat wel?

      Prijzen zijn zeer netjes, ik verwacht dit prijsniveau in de nieuwe productie-items dan ook niet meer terug te zien. Ik wil er ook een gaan bestelling plaatsen binnenkort.

      Comment


        #4
        Ik heb inmiddels via de mail ook contact met ze, ze reageren zeer snel en het ziet er inderdaad allemaal erg goed uit. Ik heb zojuist mijn lijstje door gestuurd en ben benieuwd naar de offerte op maat (zit boven de 1000 euro ;-)).

        Prijzen zijn heel netjes en de keuze is reuze, dus als alles goed gaat daar dan bestel ik er vaker!

        Comment


          #5
          Prijzen zien er inderdaad heel goed uit.
          mis alleen 19 shots kartonachtig iets maar anders zou dit best een prima vervanger van mijn huidige winkel kunnen zijn als die aankomend jaar niet bevalt.

          Comment


            #6
            Ze hebben de 19 shots assorti van Katan. Denk dat de Valk Big 19 dikker is, maar goed, ze hebben wel een 19 shots pakket dus...

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door kloesje Bekijk bericht
              Prijzen zien er inderdaad heel goed uit.
              mis alleen 19 shots kartonachtig iets maar anders zou dit best een prima vervanger van mijn huidige winkel kunnen zijn als die aankomend jaar niet bevalt.

              Ze hebben er 2:

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door RickGAE Bekijk bericht
                Zo! goedemorgen! ik zit dus blijkbaar met mijn ogen dicht te kijken haha! bedankt.

                Comment


                  #9
                  Is dit niet beetje te mooi om waar te zijn?

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door TCDD Bekijk bericht
                    Is dit niet beetje te mooi om waar te zijn?
                    Tsja, daar was ik ook bang voor, maar het ziet er echt wel goed uit!

                    Comment


                      #11
                      Deze winkel is al jaren een begrip in de regio. Reageren erg snel, je kan er goede afspraken mee maken. Bij een verbod krijg je je geld terug (volgens de persoon waar ik mee sprak).

                      Zie niet in waarom het te mooi is om waar te zijn..

                      Comment


                        #12
                        Die hebben toch ook elk jaar een topic hier op het forum in de 'freak rubriek'.

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door Bizzle Bekijk bericht
                          Die hebben toch ook elk jaar een topic hier op het forum in de 'freak rubriek'.
                          Ik heb het niet gevonden, dus als jij die kan vinden, ben benieuwd.... ;-)

                          Comment


                            #14
                            Of ergens anders, ken de shop iig van hier.

                            Comment


                              #15
                              https://forum.vuurwerkcrew.nl/showth...els-Overijssel In dit topic al eens besproken....
                              Heeft u misschien een vuurtje?

                              Comment

                              Working...
                              X