Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 45
    VWC-Lid Flashing_Diamond's schermafbeelding
    Thanks
    2.494
    De dingen die mij interesseerden staan hier ook aangeboden en ook nog eens voor mij acceptabele prijzen. Ik heb vrijwel nooit freakprijzen mogen betalen, maar normale voorverkoopprijzen, dus onderstaande vraagprijzen zijn voor mij acceptabel want ik weet niet beter:

- Vuurwerkmania / Geisha 1.2″ Golden Illusion €125,-
    - Rubro / Blitz Crash Box 100’s €65,-
    - Rubro / Event Event Immortal Gold €119,-
    - Katan / Immortal Special €105,-
    - Rubro / Blitz Transbomber €89,99
    - Zena / Cakebox €99,50
    - Vulcan / Berlin €105,- (Topper IMHO en dit geld zeker waard!)

En dan zijn er nog een zooi andere (Zena) boxen voor acceptabele prijzen.

Ik vind dit nette prijzen voor iemand die zelfs hogere prijzen voor enkele van deze producten is gewend. Wat is er mis om hiermee het oude jaar af te sluiten en het nieuwe jaar te beginnen??

Deze is wel duur, kon je namelijk voor €150,- krijgen. Is nu bij hen €170,-; Rubro / Event Best Of Power Box No.1 & No.2.

En nee, ik werk niet bij deze winkel. Aan het begin van dit jaar via dit topic voor het eerst over gehoord.

VWC-Lid
    Thanks
    21
    vuurwerkstaffel is nogsteeds prima, maar het is vooral balen als de prijzen omhoog gaan zonder een seintje te krijgen. ik had bijvoorbeeld een lijstje gemaakt en eigenlijk op de dag dat ik een bestelling wou plaatsen werden de prijzen verhoogd, waardoor het de 150km rit niet meer waard was.

VWC-Lid
    Thanks
    1.749
    Ik snap de teleurstelling, maar iedereen heeft 8 maanden de tijd gehad vanaf januari om te bestellen en met de huidige prijsontwikkeling was het een kwestie van tijd tot prijsstijgingen werden doorgevoerd.

4. The Following 4 Users Say Thank You to Kees For This Useful Post:

VWC-Lid gwgwgw's schermafbeelding
    Thanks
    325
    Thanked 1.331 Times in 433 Posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kees Bekijk bericht
    Ik snap de teleurstelling, maar iedereen heeft 8 maanden de tijd gehad vanaf januari om te bestellen en met de huidige prijsontwikkeling was het een kwestie van tijd tot prijsstijgingen werden doorgevoerd.
    Moah, beetje een drogreden.

Einddatum van je actie communiceren lijkt me toch niet zo'n rare verwachting?
    https://www.youtube.com/watch?v=zOYYvapNpT4&t=80s

6. The Following User Says Thank You to gwgwgw For This Useful Post:

VWC-Lid vuurwerkfreakk's schermafbeelding
    Thanks
    1.916
    Thanked 1.582 Times in 1.107 Posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gwgwgw Bekijk bericht

Een winkelier is toch niet verplicht om op VWC-actief te zijn? Vergeet niet dat een freakactie-winkelierstopic hier ook geld kost omdat dit door de crew terecht als een praktische win-win situatie wordt gezien.

Ik vind dat we als freaks erg verwend zijn. Een banner op hun eigen site was wel praktisch geweest inderdaad.

VWC-Lid gwgwgw's schermafbeelding
    Thanks
    325
    Thanked 1.331 Times in 433 Posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkfreakk Bekijk bericht
    Een winkelier is toch niet verplicht om op VWC-actief te zijn? Vergeet niet dat een freakactie-winkelierstopic hier ook geld kost omdat dit door de crew terecht als een praktische win-win situatie wordt gezien.

Ik vind dat we als freaks erg verwend zijn. Een banner op hun eigen site was wel praktisch geweest inderdaad.
    Waar zeg ik dat een winkelier verplicht op vwc actief moet zijn? We hebben het toch helemaal niet over vwc? Dat haal jij er nu bij. We hebben het over hun socials.

Ik zeg alleen dat je zou verwachten dat ze op hun eigen site of fb iets zouden vermelden wanneer een actie ten einde komt of hoelang deze loopt. Hun doen dat niet, ook prima.

Heeft totaal niets met erg verwend te maken
    https://www.youtube.com/watch?v=zOYYvapNpT4&t=80s

9. The Following 2 Users Say Thank You to gwgwgw For This Useful Post:

VWC-Lid vuurwerkfreakk's schermafbeelding
    Thanks
    1.916
    Thanked 1.582 Times in 1.107 Posts
    Waar zeg ik dat een winkelier verplicht op vwc actief moet zijn? We hebben het toch helemaal niet over vwc? Dat haal jij er nu bij. We hebben het over hun socials.

Ik zeg alleen dat je zou verwachten dat ze op hun eigen site of fb iets zouden vermelden wanneer een actie ten einde komt of hoelang deze loopt. Hun doen dat niet, ook prima.

Heeft totaal niets met erg verwend te maken
    Verwend zijn we meer in het algemeen qua serviceniveau, maar ik wist niet dat ze ook Facebook hadden. Ik ben daar zelf niet zo actief maar dan was een aankondiging enkele dagen van te voren inderdaad wel praktisch geweest. Ik dacht dat je specifiek VWC-bedoelde, in dat geval zijn we het eens!

VWC-Lid Giygas's schermafbeelding
    Thanks
    1.018

vond t vanzelfsprekend dat het begin september eindigde mbt nieuwe importeursprijzen, voorraad en dergelijke, mijn mening.

VWC-Lid Flashing_Diamond's schermafbeelding
    Thanks
    2.494
    Dat vooraf communiceren, daar kan je ja en nee tegen zeggen.

Als je vooraf communiceert, gaat het als een vuurtje rond en komt er een stormloop op producten, waarbij de meeste freaks dan van elk stuk product waarschijnlijk niet slechts één stuk, maar een veelvoudig aantal meepakken, waardoor voor de normale liefhebber / consument, niks overblijft.

De winkelier heeft zelf ook te maken met gestegen rekeningen voor de huur, elektra, gas, allerlei (gemeentelijke) belastingen, vergunningen, checks, transport, etc. Die moet onder de streep uiteindelijk zijn eigen hoofd ook boven water houden.

Ergens is het wel goed dat de prijzen over het algemeen zijn gestegen. Freaks zijn over de jaren té verwend met al die freakprijzen en kolossale bunker- collecties. Met minder kunnen we ook (tevreden) leren zijn. Sommige mensen hebben niet eens te vreten. :/

Zoals ik al zei, zouden we blij moeten zijn met als de (voor)verkoopprijzen van afgelopen ja(a)r(en) worden gehanteerd, wat voor de producten die ik een paar posts terug opsomde, het geval lijkt.

VWC-Lid PyroSteen's schermafbeelding
    Thanks
    432
    Transbomber uitverkocht? Wilde net gaan bestellen :(
    31-12 kijk ik op m'n uurwerk; tijd voor vuurwerk!

VWC-Lid Woutertje's schermafbeelding
    Thanks
    119
    Voor de 2e keer in +- 3 weken een prijsstijging.

VWC-Lid PyroSteen's schermafbeelding
    Thanks
    432
    Ja, ik had letterlijk net op de 'afreken-knop' geklikt vanochtend en toen was alles opeens duurder. Het is hun goed recht natuurlijk, maar baal er wel van.. Is al de tweede keer dat ik nét te laat ben.
    31-12 kijk ik op m'n uurwerk; tijd voor vuurwerk!

Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Thanks
    34.845
    Thanked 17.187 Times in 7.851 Posts
    Gelukkig paar weken geleden nog net op tijd besteld voor de goede prijzen. Benieuwd waar ze mee gaan komen qua klein vuurwerk, dat was helaas nog niet te bestellen.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

VWC-Lid
    Thanks
    411
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
    Gelukkig paar weken geleden nog net op tijd besteld voor de goede prijzen. Benieuwd waar ze mee gaan komen qua klein vuurwerk, dat was helaas nog niet te bestellen.
    Hier net zo. Was al bang dat het vanaf september nog weleens zou kunnen gaan veranderen en dat blijkt.. Het is denk ik een kwestie van (bijna) door oude voorraad heen waardoor je wel x naar de nieuwe prijs moet. Elke winkel, welke branche dan ook zal dit herkennen (werk zelf in de tuinmeubelen)

Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Thanks
    16.649
    Thanked 6.686 Times in 2.664 Posts
    Gelukkig net op tijd besteld zoals Wesley. Met de ''oude'' prijzen! Blij mee. Benieuwd wat we nog meer kunnen verwachten qua assortiment hier.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Regels voor berichten