Banner Broekhoff Vuurwerk - Magnumvuurwerk.nl
Pagina 13 van 29 EersteEerste ... 3111213141523 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 181 t/m 195 van 433
  1. #181
    VWC-Lid RandomDaniel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2015
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    6.214
    Thanks
    5.534
    6.572 waarderingen in 2.725 posts
    Ik heb dit jaar al het een en ander besteld bij bedrijven waarvan ik weet dat ik het geld terug krijg (als ik dat wil) mocht er dit jaar weer een "tijdelijk" verbod komen. Als er een permanent verbod komt, dan zal de overheid ondernemers moeten uitkopen.

    Als er geen verbod komt, en dat is aan het eind van het jaar nog steeds zo, dan heb ik in ieder geval wat mooie bestellingen staan met best wel lage prijzen. Neem ik daar mee een risico? Absoluut. Maar de reward voor dit risico is nog in ieder geval één oud en nieuw met heel veel mooi vuurwerk.
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

  2. Deze 3 gebruikers waarderen RandomDaniel voor het bericht:


  3. #182
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 november 2012
    Berichten
    45
    Thanks
    97
    33 waarderingen in 21 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RandomDaniel Bekijk bericht
    Ik heb dit jaar al het een en ander besteld bij bedrijven waarvan ik weet dat ik het geld terug krijg (als ik dat wil) mocht er dit jaar weer een "tijdelijk" verbod komen. Als er een permanent verbod komt, dan zal de overheid ondernemers moeten uitkopen.

    Als er geen verbod komt, en dat is aan het eind van het jaar nog steeds zo, dan heb ik in ieder geval wat mooie bestellingen staan met best wel lage prijzen. Neem ik daar mee een risico? Absoluut. Maar de reward voor dit risico is nog in ieder geval één oud en nieuw met heel veel mooi vuurwerk.
    Helemaal mee eens. Dat moeten we de ondernemers ook gunnen die de zaken goed voor elkaar hebben wat betreft terug betalen.

  4. #183
    VWC-Lid kloesje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 augustus 2011
    Berichten
    1.651
    Thanks
    722
    747 waarderingen in 411 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ajax Bekijk bericht
    Goed nieuws. Maar dit zal de discussie nog wel doen oplaaien aankomende dagen.

    https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/poli...65vl6tM2j6Hits
    We hebben afgelopen jaar wel gezien wat zo nieuwsbericht kan doen. even een 'proefballonnetje' op laten om de meningen te peilen. Ik geloof het pas als ik de 29e bij de vuurwerkwinkel sta.

  5. #184
    VWC-Lid Ajax's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 september 2009
    Berichten
    686
    Thanks
    180
    852 waarderingen in 243 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kloesje Bekijk bericht
    We hebben afgelopen jaar wel gezien wat zo nieuwsbericht kan doen. even een 'proefballonnetje' op laten om de meningen te peilen. Ik geloof het pas als ik de 29e bij de vuurwerkwinkel sta.
    Debat is morgenavond al. Denk niet dat dat nog iets zou uithalen.

  6. #185
    VWC-Lid rocco's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 september 2010
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    1.081
    Thanks
    1.169
    728 waarderingen in 351 posts
    Zodra het afgewezen is en de sites zijn weer open, ga ik meteen bestellen. Zoveel mogelijk voorpret mee pakken. Corona enz zien we in december wel weer. Als het allemaal doorgaat heb je een leuke voorbereiding gemist omdat je nu pessimistisch/bang bent dat het misschien niet door gaat....Zonde!
    Heeft u misschien een vuurtje?

  7. Deze 6 gebruikers waarderen rocco voor het bericht:


  8. #186
    VWC-Lid kloesje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 augustus 2011
    Berichten
    1.651
    Thanks
    722
    747 waarderingen in 411 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rocco Bekijk bericht
    Zodra het afgewezen is en de sites zijn weer open, ga ik meteen bestellen. Zoveel mogelijk voorpret mee pakken. Corona enz zien we in december wel weer. Als het allemaal doorgaat heb je een leuke voorbereiding gemist omdat je nu pessimistisch/bang bent dat het misschien niet door gaat....Zonde!
    De voorpret is zeker al aanwezig anders was ik hier niet ;)
    Maar ik ben het zeker met je eens. Ik hoop gewoon dat de politiek ook eens duidelijkheid verschaft en daaraan vasthoud.

  9. #187
    VWC-Lid herdervriend's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 september 2007
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    2.593
    Thanks
    100
    1.643 waarderingen in 555 posts
    Die duidelijkheid zal wel heel prettig zijn inderdaad. Niet weet op t laatste moment een verbod.
    Website: https://www.rfgfireworks.nl

  10. #188
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.443
    Thanks
    41.004
    19.057 waarderingen in 8.437 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rocco Bekijk bericht
    Zodra het afgewezen is en de sites zijn weer open, ga ik meteen bestellen. Zoveel mogelijk voorpret mee pakken. Corona enz zien we in december wel weer. Als het allemaal doorgaat heb je een leuke voorbereiding gemist omdat je nu pessimistisch/bang bent dat het misschien niet door gaat....Zonde!
    Precies, zo sta ik er ook in. Gewoon genieten nu en zoveel mogelijk voorpret mee pakken. voor nu ziet het er positief uit, wat het uiteindelijk gaat worden weet niemand. Gewoon lekker genieten nu.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  11. Deze 3 gebruikers waarderen omepje voor het bericht:


  12. #189
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 januari 2011
    Berichten
    297
    Thanks
    21
    384 waarderingen in 98 posts
    Tot op heden zijn het (met name) de PVDD en GroenLinks die al twee jaar lopen te "muiten".
    Ik voorzie weer een ouderwetse Oud en Nieuw met vuurwerkplezier voor jong en oud zonder "stiekem" gedoe en stressvolle ritjes naar over de grens.
    No Pyro no Party

  13. Deze 2 gebruikers waarderen Stief voor het bericht:


  14. #190
    VWC-Lid fompert's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2016
    Locatie
    Westland
    Berichten
    1.973
    Thanks
    2.153
    2.985 waarderingen in 986 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stief Bekijk bericht
    Tot op heden zijn het (met name) de PVDD en GroenLinks die al twee jaar lopen te "muiten".
    Ik voorzie weer een ouderwetse Oud en Nieuw met vuurwerkplezier voor jong en oud zonder "stiekem" gedoe en stressvolle ritjes naar over de grens.
    Die ritjes naar over de grens houd ik er lekker in, want die bevallen mij prima. Nu alleen het aanbod weer een beetje op niveau krijgen.
    Well, that depends...

  15. Deze 3 gebruikers waarderen fompert voor het bericht:


  16. #191
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    25 januari 2013
    Berichten
    70
    Thanks
    59
    41 waarderingen in 24 posts
    Gizmo bedankt voor je heldere uitleg op alle punten.

  17. Deze gebruiker waardeert vw033 voor het bericht:


  18. #192
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    7 januari 2020
    Berichten
    972
    Thanks
    360
    557 waarderingen in 295 posts
    Nu wel had al vertrouwen er in maar nu helemaal. Ze hebben links zo voor paal gezet en hun argumenten zo hard onderuit gehaald ongelooflijk. Links bleef maar drammen maar gelukkig bleven sprekers die tegen waren bij hun punt. Heb voor het eerst genoten van een debat. Links kon ook niet antwoorden op vragen die ze kregen ze wisten het gewoon niet. Voor links was het gewoon een aanfluiting.

    Volgende week wordt er gestemd maar duidelijk is wel dat er geen meerderheid is voor een permanent verbod.

    Ik heb genoten van VWC en de mensen hun punten heb geleerd van sommige, sommige hadden humor.

    Gizmo75 bedankt voor de heldere uitleg over hoe het ervoor stond.

    Ik ga nu rustig vakantie vieren heb ik vandaag gemist. Reden dat ik er was. Heb nog nooit zo een 1ste klote vakantiedag gehad. Heb verkopers van vuurwerk als vrienden ben gek gebeld door ze om showrooms te bouwen. Maar moest ook rekening met vandaag houden. Maar nu ga ik vakantie vieren met een gerust hart.

    Heren ik wens jullie veel vuurwerkplezier en geniet ervan dat het initiatiefwet geen doorgang heeft gevonden. En tot over 2 weken.


  19. Deze 4 gebruikers waarderen Vuurwerkliefhebber34 voor het bericht:


  20. #193
    VWC-Lid Ischa's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Locatie
    Gorinchem
    Berichten
    1.954
    Thanks
    616
    1.398 waarderingen in 489 posts
    Moet geheel goedkomen!
    Het debat met een gevoel van voorpret bekeken en tot dusver zelden een debat gezien wat zover ingaat op de gemaakte punten en regels die we nog niet hebben kunnen ervaren. Applausje voor van Haga en Carolien!
    De juiste argumenten die volstrekt onderbouwd zijn!
    Even a broken clock is right twice a day.

  21. Deze 5 gebruikers waarderen Ischa voor het bericht:


  22. #194
    VWC-Lid kloesje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 augustus 2011
    Berichten
    1.651
    Thanks
    722
    747 waarderingen in 411 posts
    Ik wil natuurlijk niet de pret drukken maar ik geloof het pas als de stemming ook daadwerkelijk is geweest. de tegenstanders hebben nu nog een week om te lobbyen.

    Maar de eerste stap is gelukkig gezet.

  23. Deze 3 gebruikers waarderen kloesje voor het bericht:


  24. #195
    VWC-Lid rene_vuurwerk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 november 2008
    Locatie
    Twente...
    Berichten
    875
    Thanks
    336
    493 waarderingen in 177 posts
    Ik denk dat ze het overlaten aan de gemeentes en dat veel gemeentes toch nog met een verbod komen.Nederland begint steeds minder leuk te worden met alle regels.
    De vrijheid word ons steeds meer ontnomen...beetje bij beetje.......
    Je bent een rund als je met vuurwerk stunt.

  25. Deze gebruiker waardeert rene_vuurwerk voor het bericht:


Pagina 13 van 29 EersteEerste ... 3111213141523 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •