Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 16 t/m 16 van 16
  1. #16
    Super Moderator pyrofan#1's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 december 2014
    Berichten
    4.236
    Thanks
    12.603
    13.070 waarderingen in 3.426 posts
    De afgelopen weken heeft Katan meerdere shows geschoten en daarbij kwamen de cakes uit de Loud Collection veelvuldig in actie. Ik had dan ook de hoop dat de Loud Collection ook op het Malieveld voorbij zou komen, want helaas heb ik deze cakes nog niet eerder live gezien. De show begon met een wat kleiner kaliber, maar toen de eerste cake uit de Loud Collection in actie kwam, kon het feest pas echt beginnen. Op het forum waren natuurlijk al best wat positieve reacties te lezen over deze cakes, maar een aantal uit die serie verdienen echt wel meer aandacht. Echt stuk voor stuk erg goede cakes. Erg goede spreiding en de burst is ook echt goed te noemen voor 25mm. Effecten zijn ook goed uitgevoerd en het tempo is ook meer dan prima. Ik denk dat in enkelvoud deze cakes al goed tot zijn recht komen, maar met 2 of meer tegelijk is het wel extra genieten. Uit de Loud Collection heb ik het meest genoten van de Flower Power en de Delta Echo. Flowercrown blijft gewoon een schitterend effect en die Delta Echo ramt er lekker op los met zijn crackling boeketten. De Blauwe sterren zijn hierin een absolute meerwaarde. Zoals MasterBsc ook al zei is de prijs-kwaliteit verhouding gewoon enorm sterk. Helemaal voor de freakprijzen, maar ook de adviesprijs voor de normale consument. Ik ga de Flower Power en de Delta Echo zeker onthouden, want die wil ook eens graag in de straat zien. Al met al echt een leuke avond gehad. Er werd lekker up tempo geschoten, weer een aantal forumleden gezien en altijd mooi om weer nieuwe toppers live te ervaren.



    Naam: 20220409_211635.jpg
Bekeken: 117
Grootte: 365,0 KB

    Naam: 20220409_211650.jpg
Bekeken: 113
Grootte: 335,1 KB

    Naam: 20220409_211838.jpg
Bekeken: 116
Grootte: 340,4 KB
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  2. Deze 7 gebruikers waarderen pyrofan#1 voor het bericht:


Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •