Petitievoorvuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10
  1. #1
    Super Moderator pyrofan#1's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 december 2014
    Berichten
    4.236
    Thanks
    12.603
    13.071 waarderingen in 3.426 posts

    [Show] Hilversum 5 mei 2022

    Provincie: Noord-Holland
    Stad/dorp: Hilversum
    Locatie: Laapersveld
    Datum: Donderdag 5 mei 2022
    Tijdstip: 22:30 uur
    Schietbedrijf: Xena Vuurwerk
    Max. kaliber: ...
    Bijzonderheden: Bevrijdingsdag

    Show 2019


    Show 2018


    Show 2017
    Laatst gewijzigd door pyrofan#1; 5 mei 2022 om 17:48
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  2. Deze 4 gebruikers waarderen pyrofan#1 voor het bericht:


  3. #2
    VWC-Lid RandomDaniel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2015
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    6.224
    Thanks
    5.536
    6.593 waarderingen in 2.736 posts
    Ik hoop er vanavond bij te zijn, het wordt wel vet als ik de beelden van de vorige edities zo zie.
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

  4. #3
    VWC-Lid herdervriend's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 september 2007
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    2.593
    Thanks
    100
    1.643 waarderingen in 555 posts
    Meeting tijd?

    Ik benner bij
    Website: https://www.rfgfireworks.nl

  5. #4
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.932
    Thanks
    4.689
    6.471 waarderingen in 2.628 posts
    Vanavond een hele leuke show gezien! Xena staat voor mij altijd bekend om het gebruiken van felle kleuren en ook vanavond was dat in het algemeen weer het thema. Zeer leuke thema's gezien met steeds een duidelijke afsluiter. Ondanks dat er geen grote kalibers werden gebruikt ( voornamelijk F2 met F4 blokjes en af en toe 2.5" boeketten ) was het alsnog indrukwekkend en ik kreeg zelfs op een gegeven moment kippenvel tijdens de prefinale met opbouwend steeds die dikke Aba salutes. Wat gaan die heerlijk, daar kan ik geen genoegen van krijgen. En het is zelfs maar 38mm haha. Het publiek was ook zeer enthousiast en de locatie is ook erg mooi. Voor mij is dit een blijvertje voor ieder jaar.


  6. Deze 6 gebruikers waarderen MasterBsc voor het bericht:


  7. #5
    VWC-Lid Happiness's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 januari 2010
    Berichten
    6.053
    Thanks
    8.991
    5.192 waarderingen in 2.008 posts
    Ik heb het net zitten kijken. Het ziet er idd prima uit. Volgend jaar hoop ik er een keer bij te zijn. Er komt steeds wat tussen.
    December Will Be Magic Again!!

  8. #6
    VWC-Lid herdervriend's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 september 2007
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    2.593
    Thanks
    100
    1.643 waarderingen in 555 posts
    Mooi showtje



    Video alvast:
    Website: https://www.rfgfireworks.nl

  9. Deze 6 gebruikers waarderen herdervriend voor het bericht:


  10. #7
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    5 mei 2020
    Locatie
    Down South
    Berichten
    562
    Thanks
    850
    531 waarderingen in 212 posts
    Deze live meegekeken. Zag er echt prima uit!

  11. #8
    VWC-Lid YorickT's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 oktober 2010
    Berichten
    2.090
    Thanks
    1.883
    3.886 waarderingen in 1.196 posts
    Potverdorie wat een lekker showtje is dit. Complimenten aan Xena! Die ABA salutes blijven zijn echt steengoed. Hoop dat we die meer en meer gaan zien in Nederland.

  12. #9
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.932
    Thanks
    4.689
    6.471 waarderingen in 2.628 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door YorickT Bekijk bericht
    Potverdorie wat een lekker showtje is dit. Complimenten aan Xena! Die ABA salutes blijven zijn echt steengoed. Hoop dat we die meer en meer gaan zien in Nederland.
    Denk het wel, aangezien salutes uit China al een aantal jaar niet meer geëxporteerd mogen worden ( geen enkel 1.1G product ) dus deze salute singleshots komen steeds meer bij Nederlandse showtjes wat ik al zo gezien heb.

  13. Deze gebruiker waardeert MasterBsc voor het bericht:


  14. #10
    Super Moderator pyrofan#1's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 december 2014
    Berichten
    4.236
    Thanks
    12.603
    13.071 waarderingen in 3.426 posts
    Gisteravond ook besloten om naar Hilversum te rijden. Ik was nog niet eerder met Bevrijdingsdag in Hilversum geweest voor de vuurwerkshow, al bekeek ik wel elk jaar de toffe beelden. Zag er altijd goed uit en hierdoor was ik erg benieuwd om de show eens live te ervaren.

    Bij aankomst kwam ik al direct meerdere forumleden tegen en daarbij was ik ook meteen onder de indruk van de locatie. Op de beelden kwam dit vaak al goed over, maar wat is die locatie top. Zeker ook voor de fotografen onder ons heeft dit echt prachtige plaatjes opgeleverd. De nodige statieven stonden al klaar en overal zag je groepjes liefhebbers even gezellig een praatje maken. Dit soort momenten zijn toch geweldig, want hoe mooi is het om de geweldige hobby/passie met elkaar te delen. Na een gezellig praatje met een aantal forumleden ging de eerste ABA salute de lucht in. Vorige week heb ik deze in Katwijk in actie gezien en ook gisteravond beukten ze er weer heerlijk op los. Wat een geweld uit slechts 38mm.

    Verder echt genoten van de show. Goed uitgewerkte thema's en de ondersteuning van F4 (ABA salutes, blokken en 65mm shells) was echt goed uitgevoerd. Ook de F2 producten uit het showsegment van RedWire kwamen wederom erg goed over. De Bengalen waren erg goed van kleur en ben dan ook erg benieuwd of iemand kan vertellen welke dit zijn geweest. Wat ik ook erg kon waarderen waren de korte pauzes na elk thema. Het publiek reageerde hier goed op en dit was voor mij een mooie herinnering aan de castillos in Valencia waar dit ook vaak het geval is na een thema. De F4 blokken die werden gebruikt waren echt goed, prachtige effecten, heldere kleuren en de burst die net een tikkeltje harder is dan de F2 cakes. Vooral de Green Flash 100sh 30mm en de Dutch Strobe 100sh 30mm (soort van Massive maar dan groter en in F4) hebben echt indruk op mij gemaakt. De Exploding Eagle van Lesli kwam ook nog in actie en deze viel echt positief op. Prachtige kleuren, goed tempo, prima spreiding en door de geweldige 3-trapsfluiters van cake 3 ook echt onderscheidend. In de straat zal dit denk ik ook een prima box zijn, maar zo in meervoud in de show was echt geniaal gekozen.


    Kortom, ontzettend genoten gisteravond, gezellig gesproken met meerdere forumleden en een hele fijne show gezien. Deze staat voor volgend jaar zeker weer in de agenda.



    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  15. Deze 7 gebruikers waarderen pyrofan#1 voor het bericht:


Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •