Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

A fistful of Gold 72s

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Oorspronkelijk geplaatst door jopoh Bekijk bericht
    yes 1.3 versie voor NL dus ook met kooi om het weer 1.4 te maken haha

    Er komt geen 1.3 versie gewoon zoals deze film 1.4 versie nog nooit een 1.3 nl consumenten vuurwerk gezien

    Comment


      #32
      Oorspronkelijk geplaatst door hardstylboy Bekijk bericht
      Er komt geen 1.3 versie gewoon zoals deze film 1.4 versie nog nooit een 1.3 nl consumenten vuurwerk gezien

      'The compound is also available for the NL market, but there it is with more burstpowder in 1.3G, ....'

      Alles wat jij ooit hebt gezien met een goede burst in consumentenvuurwerk is 1.3G. Alleen door een kooi toe te passen wordt het tijdens het vervoeren en opslaan 1.4G. Haal je de kooi er af, is het gewoon weer 1.3G . Deze kooi is dus in Nederland een uitzonderingsregel om toch 1.4G op te slaan en te vervoeren.

      Er komt dus wel degelijk een 1.3G versie, dit zegt Funke duidelijk in de omschrijving.

      Comment


        #33
        1,3G ect is dan ook een zogenaamde vervoersclassificatie en geen productspecificatie.

        Comment


          #34

          De 1.4 versie. Ziet er wat mij betreft prima uit!

          Comment


            #35
            Ziet er erg goed uit. ben alleen wel bang voor de prijs.

            Comment


              #36
              Hij is nu te vinden voor €89,95. Vind hem echt super maar voor “90 euro super” weet ik nog niet...
              Misschien is €90 voor dit product ook wel het nieuwe normaal.
              Heeft u misschien een vuurtje?

              Comment


                #37
                Ga daar maar van uit rocco. Als je alle andere producten ziet wat daar bovenop is gezet. Gaat het niet zomaar weer naar beneden
                Team Anti Crackling en kunstkerstbomen

                Comment


                  #38
                  €90 hiervoor vindt ik nog wel te doen als ik dit beschouw met de mentaliteit dat alle prijzen zijn gestegen, maar als ik terug in 2020 een lijstje zou maken had ik mijn budget hier waarschijnlijk niet aan besteed.

                  Comment


                    #39
                    89,95 in DE dan verwacht ik 99,95 in NL.

                    Comment


                      #40
                      Oorspronkelijk geplaatst door funkeliefhebber Bekijk bericht
                      89,95 in DE dan verwacht ik 99,95 in NL.
                      vuurwerk word dit echt een klap duurder bijna 30 %
                      ik heb vernomen dat deze 124.95 euro gaat kosten maar pin me niet vast het is een gerucht

                      Comment


                        #41
                        kijk naar de prijs bij magnum silvester mainframe vorig jaar 169,- aankomend jaar 30% duurder in de actie advies prijs 239 euro

                        Comment


                          #42


                          Filmpje van Raketenmann1980
                          Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                          Comment


                            #43
                            Adviesprijs: 159,50

                            Comment


                              #44
                              Oorspronkelijk geplaatst door Dmenrapstar Bekijk bericht
                              Adviesprijs: 159,50
                              Sterker nog: ook de NL voorverkoopprijs is 159,50...
                              www.huismanvuurwerk.nl

                              Comment


                                #45
                                Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
                                Sterker nog: ook de NL voorverkoopprijs is 159,50...
                                En ik de 89 euro in Duitsland al ronduit belachelijk vinden.

                                Comment

                                Working...
                                X