Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 31 t/m 35 van 35

Discussie: Zena Trophy 2022

VWC-Lid Arnoud PyroFan's schermafbeelding
    Thanks
    1.638
    Dat lijkt mij ook prioriteit nummer 1 op dit moment. De Zena Trophy is een prachtig evenement, maar de zaak met voldoende producten op voorraad gaat wel voor lijkt me.

VWC-Lid Klassieker's schermafbeelding
    Thanks
    257
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vw033 Bekijk bericht
    Ik was er pas en toen werd aangegeven dat het vrijwel zeker was dat het niet doorging
    Wat gek..
    Tegen mij heeft Pedro wat anders verteld, het tegenovergestelde zeg maar.
    Dat ze wel degelijk bezig zijn met de voorbereidingen en dat de brandvergunningen geen problemen gaven maar de gemeente doet een beetje lastig met oa geluidsoverlast voor de omwonenden die er over klagen blijkbaar.
    Met betrekking tot inkopen is mij verteld dat ze zo ver het mogelijk is produceren wat er kan en mag maar dat ze nu wachten met importeren omdat het transport op dit moment niet te betalen is en ze hopen dat die richting september dat de transportkosten iets gedaald zijn en er op dat moment genoeg te verschepen is hierheen.

VWC-Lid bonzo26's schermafbeelding
    Thanks
    1.651
    Thanked 1.895 Times in 813 Posts
    Pedro heeft tegen mij de afgelopen jaren ook heel veel verteld... goeie kerel verder overigens.

Lijkt mij dat de Trophy niet doorgaat. Voldoende voorraad voor de winkel lijkt me een randvoorwaarde en dat is kennelijk al een hele opgave met veel onzekerheid. Een lockdown in Shanghai op dit moment gooit bijvoorbeeld al nog meer roet in het eten.

VWC-Lid
    Thanks
    59
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Klassieker Bekijk bericht
    Wat gek..
    Tegen mij heeft Pedro wat anders verteld, het tegenovergestelde zeg maar.
    Dat ze wel degelijk bezig zijn met de voorbereidingen en dat de brandvergunningen geen problemen gaven maar de gemeente doet een beetje lastig met oa geluidsoverlast voor de omwonenden die er over klagen blijkbaar.
    Met betrekking tot inkopen is mij verteld dat ze zo ver het mogelijk is produceren wat er kan en mag maar dat ze nu wachten met importeren omdat het transport op dit moment niet te betalen is en ze hopen dat die richting september dat de transportkosten iets gedaald zijn en er op dat moment genoeg te verschepen is hierheen.
    Klopt dat was ook het eerst het geval

VWC-Lid vuurwerkfreakk's schermafbeelding
    Thanks
    1.809
    Thanked 1.499 Times in 1.047 Posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arnoud PyroFan Bekijk bericht
    Dat lijkt mij ook prioriteit nummer 1 op dit moment. De Zena Trophy is een prachtig evenement, maar de zaak met voldoende producten op voorraad gaat wel voor lijkt me.
    Lijkt me een goede dat ze dat eerst voor elkaar zien te krijgen!

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Regels voor berichten