Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2022] Vuurwerk Huizen

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Ik ben heel benieuwd! Zitten genoeg producten bij die ik dit jaar sowieso wil hebben

    Transbomber, Devil's dynamite, The Scream, Break out, Decibel, kom maar door!

    Comment


      #77
      Hahaha doe mijn best ;) evo staat op paar items nu ook erop
      Www.vuurwerkhuizen.nl - vuurwerk huizen

      Comment


        #78
        Oorspronkelijk geplaatst door PatrickV Bekijk bericht
        Hahaha doe mijn best ;) evo staat op paar items nu ook erop
        Ah ja! Staan nu alvast 23 evolution producten, heel mooi. Enige kans dat The Branco van Evolution ook nog komt?

        Comment


          #79
          Nee ff uit hoofd komt die niet
          Www.vuurwerkhuizen.nl - vuurwerk huizen

          Comment


            #80
            En ik maar denken dat ik al klaar was met bestellen. Maar nu heb ik zo'n gevoel dat ik nog wel het een en ander ga toevoegen aan mijn doorgeschoven bestelling. Staan echt hele scherpe prijzen tussen!

            Comment


              #81
              Oorspronkelijk geplaatst door Plintje Bekijk bericht
              En ik maar denken dat ik al klaar was met bestellen. Maar nu heb ik zo'n gevoel dat ik nog wel het een en ander ga toevoegen aan mijn doorgeschoven bestelling. Staan echt hele scherpe prijzen tussen!
              Mag ik vragen welke producten je al hebt besteld, en welke je nu overweegt bij te halen?

              Comment


                #82
                Bij 7 van de 9 artikelen op mijn verlanglijstje staat op = op. Ik wacht in spanning af ��. Geweldig aanbod tegen prima prijzen, ik ben helemaal wild

                Comment


                  #83
                  Patrick had je mijn mail nog ontvangen
                  #LaatOnsVieren.

                  Comment


                    #84
                    Oorspronkelijk geplaatst door Spinner Bekijk bericht
                    Patrick had je mijn mail nog ontvangen
                    Yes en net beantwoord ;)
                    Www.vuurwerkhuizen.nl - vuurwerk huizen

                    Comment


                      #85
                      Oorspronkelijk geplaatst door vitamindrink Bekijk bericht
                      Mag ik vragen welke producten je al hebt besteld, en welke je nu overweegt bij te halen?
                      Dat mag! Ik ben na het eerste verbod vorig jaar op zoek gegaan naar producten die ik echt nog een keer in de straat moet hebben gehad. Omdat het klassiekers of omdat ze indruk hebben gemaakt in diverse shows. Zodoende heb ik vorig jaar naast wat cakes de Cruel Traction en Something Different besteld voor hele mooie prijzen. Dit jaar staan er tot nu toe losse cakes op de shortlist (ben eigenlijk al ruimschoots door mijn budget heen ). Cakes die daar uit springen zijn Decibell, Double Demolition, Red Widow (paar keer op een demo gezien en vond hem toen iedere keer super goed) en verder met het oog op het ook wat te bewaren te hebben de Monsterride, HL 16, HL25, enz.

                      Maar goed het is even afwachten wat er nog toegevoegd gaat worden en wat er straks daadwerkelijk op voorraad is

                      Comment


                        #86
                        Komen de Something Different/Rainbow en de Blue Night Fire nog beschikbaar?

                        Comment


                          #87
                          Oorspronkelijk geplaatst door Micks Bekijk bericht
                          Komen de Something Different/Rainbow en de Blue Night Fire nog beschikbaar?
                          Durf ik even nu niet zo ge zeggen, weet niet hoe de voorraad daarvan is
                          Www.vuurwerkhuizen.nl - vuurwerk huizen

                          Comment


                            #88
                            Die strong celebration moet ik hebben! Ik ga er speciaal een stukje voor rijden

                            Comment


                              #89
                              Poeh zie wat leuke dingen op de site voor een mooie prijs.. Mega 6 Star, Nitro 6 assortiment, Amsterjam, Exclusive monsterbox,..

                              Comment


                                #90
                                Dag Patrick, komt de Streetmuscle cake nog in het assortiment?

                                Comment

                                Working...
                                X