Pagina 30 van 46 EersteEerste ... 20282930313240 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 436 t/m 450 van 687
  1. #436
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    7 januari 2020
    Berichten
    972
    Thanks
    360
    557 waarderingen in 295 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
    De tijdelijke spoedwet is van de baan, hiervoor in plaats komt een permanente spoedwet, helaas.
    Als dat zo ie dan zie ik het somber in. Dat beteken dus dat ze gemakkelijk vrijheden af kunnen pakken. En dat dan jaar in jaar uit. Dat is dan toch om moedeloos van te worden.

  2. #437
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    7 januari 2020
    Berichten
    972
    Thanks
    360
    557 waarderingen in 295 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
    De tijdelijke spoedwet is van de baan, hiervoor in plaats komt een permanente spoedwet, helaas.
    Dat is niet best, sterker nog is helemaal niet best. Dat beteken dan keihard gezegd we pakken de vrijheden even iets makkelijker af als die permanente spoedwet komt.

    Sorry dat ik 2 keer QUOTE maar ik weet niet wat er gebeurd in de nacht maar er gaat wel regelmatig iets fout waardoor ik weer in moet loggen. Waardoor ik niet kan zien of er iets geplaatst is of niet.

    Deel 1 en deel 2 horen bij elkaar maar dan in apparte stukjes door dat er iets fout ging.

  3. Deze gebruiker waardeert Vuurwerkliefhebber34 voor het bericht:


  4. #438
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    26 november 2009
    Berichten
    1.037
    Thanks
    712
    685 waarderingen in 346 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
    De tijdelijke spoedwet is van de baan, hiervoor in plaats komt een permanente spoedwet, helaas.
    Allemaal voor onze 'gezondheid' he... begrijp uberhaupt niet dat er na 2 jaar nog zo'n groot probleem wordt gemaakt van corona. Mja he, als je anders denk wordt je als een wappie weggezet

  5. Deze 7 gebruikers waarderen robinhood voor het bericht:


  6. #439
    Banned
    Geregistreerd
    21 februari 2016
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.269
    Thanks
    82
    841 waarderingen in 352 posts
    Waarom de verbazing? het is toch bekend dat de tijdelijke verboden niet meer gelden en dat men zich nu inzet voor een permanent verbod? Of dachten jullie dat dit wetsvoorstel alleen voor aankomend jaar weer was?

  7. Deze gebruiker waardeert TCDD voor het bericht:


  8. #440
    VWC-Lid htevents's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 november 2016
    Berichten
    503
    Thanks
    592
    514 waarderingen in 189 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TCDD Bekijk bericht
    Waarom de verbazing? het is toch bekend dat de tijdelijke verboden niet meer gelden en dat men zich nu inzet voor een permanent verbod? Of dachten jullie dat dit wetsvoorstel alleen voor aankomend jaar weer was?
    Ze doelen op een permanente wet om lockdowns in te stellen en coronapassen re verplichten e.d. Niet op het wetsvoorstel van gl en pvdd

  9. Deze 3 gebruikers waarderen htevents voor het bericht:


  10. #441
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    7 januari 2020
    Berichten
    972
    Thanks
    360
    557 waarderingen in 295 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robinhood Bekijk bericht
    Allemaal voor onze 'gezondheid' he... begrijp uberhaupt niet dat er na 2 jaar nog zo'n groot probleem wordt gemaakt van corona. Mja he, als je anders denk wordt je als een wappie weggezet
    Mee eens, maar ik begin nu ook sterk te twijfelen aan dar coronagedoe.

  11. Deze gebruiker waardeert Vuurwerkliefhebber34 voor het bericht:


  12. #442
    VWC-Lid Pyroboy26's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 november 2005
    Berichten
    7.157
    Thanks
    2.579
    2.822 waarderingen in 1.407 posts
    Corona wordt wederom misbruikt voor het verbod en lockdown. Als je de ellende van afgelopen en dit jaar heb gezien wat van de wintersport terug is gekomen dan snap je het verbod van vuurwerk helemaal niet. En nog niet eens gesproken over die dagelijkse zware ongelukken met de ebike.

  13. Deze gebruiker waardeert Pyroboy26 voor het bericht:


  14. #443
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    7 januari 2020
    Berichten
    972
    Thanks
    360
    557 waarderingen in 295 posts
    Hmm, ik moet nadenken. Vuurwerk e-bike-wintersport. Ik kan me nog herinneren over iets met schaatsen. En vergeet vooral niet hoeveel miljoenen mensen per jaar op de SEH komen door ongelukken. Nee we hebben de zorg ontlast hoor echt waar, nee omdat het gewoon niet kan in het dagelijks leven gebeuren gewoon ongelukken. En als ik dan naar de rotonde kijk om de hoek en turf dat er zoveel kinderen en volwassenen ondersteboven worden gereden dagelijks door een auto, kom ik papier te kort om als voorbeeld te noemen alleen gebeurd dit wel echt. Een ongeluk zit altijd in een klein hoekje en hebben de zorg dagelijks nodig.

    En dan heb je nog 50,000 mensen dat schaatsen moest melde zich op het spoedeisende hulp tegen 1300 vuurwerkslachtoffers. Dan begrijp je het verbod inderdaad niet nee. Maar goed ongetwijfeld zullen ze de kaart trekken. Heb er over na zitten denken en denk dat ze dit keer niet zo gek zijn. Ze hadden het intiatiefwetvoorstel er tegen aan gegooid werkt niet echt meer mee. Ik denk eerder dat de coronakaart is verspeeld. Denk eerder dat we gewoon een normale december krijgen dat ze niet voor 3 jaar op rij gaan. Ze kennen de consequenties hier verboden sprinten naar België.

    Kennen allemaal het verhaal. 400 vuurwerkslachtoffers in 2021. 700 in 2022 werkt lekker dat verbod. Ze weten nu ook wel wat er dit jaar dan gebeuren gaat, juist lekker een potje illegaal knallen waar de handhavers op hun laatste loodjes lopen en een lachertje is. Het is te zot voor woorden, krimp bij de politie en de overheid roept ja doe maar weer een verbod. Het begint langzaam een rubertegelrepubliek te worden als ik er over nadenk met GL en PvdD allemachtig. Maar ook zij kennen de consequenties en blijven ontkennen dat het afgelopen jaar helemaal niet rustig was. Het zijn gewoon slechte verliezers en niet te zuinig ook.

    Heb alles op een rij gezet corona bezorgd me flinke hoofdpijn. Maar ik denk het niet hoor ik zie oud en nieuw, kerst, sinterklaas, positief te gemoet ze zijn gewoon zo gek niet het weer te doen, simpelweg ze kennen de consequenties wat er gebeuren gaat. Iets in mij zegt laat het volk maar vieren met vuurwerk kunnen als overheid niet bezig blijven met verbieden 1 malig dat inmiddels 2 malig is.

    Daarom heb ik het gewijzigd heb er over nagedacht en zie het van een positieve kant dat alles wel goed komt uiteindelijk. En moest wat foutjes herstellen.

    Coronakaart ja het is een scenario, maar kruit is verschoten door het initiatiefvoorstel. En dan nog de nodige consequenties wat bij de overheid ook bekend is. Ik zie het echt positief in. En zei het al eerder mocht het op welke reden verboden worden betreur ik dat ook, maar voorlopig zie ik het wel goedkomen.
    Laatst gewijzigd door Vuurwerkliefhebber34; 23 juni 2022 om 00:29

  15. Deze 2 gebruikers waarderen Vuurwerkliefhebber34 voor het bericht:


  16. #444
    VWC-Lid Micks's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 juli 2019
    Berichten
    956
    Thanks
    1.157
    758 waarderingen in 328 posts
    Is er inmiddels al meer bekend over wanneer de vervolgen van het debat doorgang gaan vinden?

  17. #445
    VWC-Lid HVLV's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 januari 2021
    Berichten
    165
    Thanks
    87
    1.120 waarderingen in 145 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Micks Bekijk bericht
    Is er inmiddels al meer bekend over wanneer de vervolgen van het debat doorgang gaan vinden?
    Helaas.. de initiatiefnemers moeten nog aangeven wanneer ze gereed zijn met het beantwoorden van de vragen..

  18. Deze gebruiker waardeert HVLV voor het bericht:


  19. #446
    VWC-Lid rocco's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 september 2010
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    1.080
    Thanks
    1.169
    728 waarderingen in 351 posts
    Die wachten tot we weer in een corona golf zitten.
    Heeft u misschien een vuurtje?

  20. Deze 6 gebruikers waarderen rocco voor het bericht:


  21. #447
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    7 januari 2020
    Berichten
    972
    Thanks
    360
    557 waarderingen in 295 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rocco Bekijk bericht
    Die wachten tot we weer in een corona golf zitten.
    Valt er weinig te wachten, zitten al in de coronagolf.

  22. #448
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    8 januari 2013
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    1.482
    Thanks
    580
    846 waarderingen in 367 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HVLV Bekijk bericht
    Helaas.. de initiatiefnemers moeten nog aangeven wanneer ze gereed zijn met het beantwoorden van de vragen..
    Ze moeten natuurlijk nog bedenken wat ze nu weer uit hun duim gaan zuigen

  23. Deze 4 gebruikers waarderen jeremy21 voor het bericht:


  24. #449
    VWC-Lid Komkommer's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 januari 2017
    Berichten
    1.522
    Thanks
    1.213
    1.025 waarderingen in 556 posts
    Stikstof schijnt erg hip te zijn momenteel..

  25. Deze 4 gebruikers waarderen Komkommer voor het bericht:


  26. #450
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    7 januari 2020
    Berichten
    972
    Thanks
    360
    557 waarderingen in 295 posts
    Stikstof bij het vee en de boeren wel ja. Gezien er veel boeren moeten verdwijnen.

    Vind dat hele klimaat een doelloos iets en het kost nog een berg geld ook.

  27. Deze gebruiker waardeert Vuurwerkliefhebber34 voor het bericht:


Pagina 30 van 46 EersteEerste ... 20282930313240 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •