Pagina 27 van 46 EersteEerste ... 17252627282937 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 391 t/m 405 van 687
  1. #391
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Berichten
    393
    Thanks
    58
    187 waarderingen in 116 posts
    Wel ironisch dat precies onder dit artikel een artikel is over vuurwerk. En dat in dat artikel staat dat er net zoveel schade is als een normaal oud en nieuw zonder verbod. Hiermee is gelijk het verhaaltje ontkracht van zowel gl als PvdA.
    ook bekend op avp met de zelfde naam

  2. #392
    VWC-Lid HVLV's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 januari 2021
    Berichten
    165
    Thanks
    87
    1.120 waarderingen in 145 posts
    Volgende week is de tweede termijn... Dan worden de vragen beantwoord door de initiatiefnemers. De week daarna word er gestemt. Dat krijgen wij net te horen.

  3. Deze 6 gebruikers waarderen HVLV voor het bericht:


  4. #393
    VWC-Lid bruijntjeluc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 januari 2008
    Locatie
    gelderland
    Berichten
    991
    Thanks
    1.826
    903 waarderingen in 392 posts
    Het mag allemaal wat kosten zeg. 3 vergaderingen. En dan in oktober november zeker nog een keer. Net als afgelopen jaar.
    Team Anti Crackling en kunstkerstbomen

  5. #394
    VWC-Lid jappy-b's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 februari 2010
    Locatie
    Somewhere in the stars over paris
    Berichten
    992
    Thanks
    135
    471 waarderingen in 157 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bruijntjeluc Bekijk bericht
    Het mag allemaal wat kosten zeg. 3 vergaderingen. En dan in oktober november zeker nog een keer. Net als afgelopen jaar.
    Volgens mij is er ergens een regel die aan geeft dat wanneer een onderwerp is behandeld in de tweede kamer dan mag dit onderwerp pas na een jaar weer behandeld worden.

  6. #395
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    7 januari 2020
    Berichten
    972
    Thanks
    360
    557 waarderingen in 295 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rocco Bekijk bericht
    Gl: vuurwerk is een katalysator voor agressie... Klopt wel. Als ik samen met mijn zoontje een fontein afsteek, trap ik daarna altijd de brievenbus bij de buren van de paal af.
    Hahahaha ik kan hier om lachen, vind dit wel leuk bedacht dat de tranen in me ogen schieten. Humor op zijn tijd altijd goed

  7. #396
    VWC-Lid Micks's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 juli 2019
    Berichten
    957
    Thanks
    1.162
    759 waarderingen in 329 posts
    Groen Links is voor mij een vrij grote katalysator van agressie, evenals leugens, gedraai, bedrog en het beperken of afpakken van vrijheden en middelen. Maar de politieke partijen die dit uithalen worden ook niet verboden. Hypocriet zooitje.

  8. Deze 4 gebruikers waarderen Micks voor het bericht:


  9. #397
    VWC-Lid RandomDaniel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2015
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    6.224
    Thanks
    5.536
    6.593 waarderingen in 2.736 posts
    Vandaag ben ik eigenlijk niet veel wijzer geworden. Behalve dan dat de SP dus nu meer duidelijkheid heeft gegeven over hun positie. D66 daarentegen nog niet, hoewel ze naar een verbod leken te neigen (dat was mijn persoonlijke observatie). De rest wisten we eigenlijk allemaal al wel.
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

  10. Deze gebruiker waardeert RandomDaniel voor het bericht:


  11. #398
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.772
    Thanks
    3.297
    11.380 waarderingen in 5.129 posts
    .


    Naam: Screenshot_1.png
Bekeken: 410
Grootte: 44,7 KB.
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  12. Deze gebruiker waardeert Torrr voor het bericht:


  13. #399
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    7 januari 2020
    Berichten
    972
    Thanks
    360
    557 waarderingen in 295 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RandomDaniel Bekijk bericht
    Vandaag ben ik eigenlijk niet veel wijzer geworden. Behalve dan dat de SP dus nu meer duidelijkheid heeft gegeven over hun positie. D66 daarentegen nog niet, hoewel ze naar een verbod leken te neigen (dat was mijn persoonlijke observatie). De rest wisten we eigenlijk allemaal al wel.
    Je heb gelijk over D66 had even HartvanNederland erbij gepakt. Kiki Hagen noemt het totaalverbod, duidelijker, en het deelverbod preciezer. D66 wil eerst weten in hoeverre het totaalverbod handhaafbaar is, de coalitiepartij is in dilemma aldus HartvanNederland.

    Maar de NOS zegt dat ze voor een verbod zijn dat is wel onduidelijk want ze zijn bij de 64 voorstemmers gerekend.

    We gaan het zien komende weken wat D66 doet. Heb het zelfde het leek erop dat ze voor een totaalverbod gingen maar HartvanNederland meld dat ze in Dilemma zitten.

    Tip als je het lezen gaat zet je geluid uit want Klaver gaat praten oud interview.

    En voor de rest van de mensen
    En voor de gemeenteverbodsgebieden ook slecht nieuws of goed nieuws hoe je het wil bekijken, komen zeer bedrogen uit. Op nu.nl melden ze dat de verkoop van vuurwerk niet verboden kan worden, daar gaat het dus al fout bij een gemeenteverbod. Dan is heel dat gemeenteverbod al mislukt. Arnhem, Amsterdam, Rotterdam, Apeldoorn, vuurwerk afsteken verbieden maar verkoop kunnen ze niet verbieden wens ze heel veel succes ermee. Totale mislukking wordt dat.

  14. #400
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.159
    Thanks
    5.472
    6.268 waarderingen in 3.000 posts
    PvdA zie ik nergens genoemd? D66 blijft ook vaag. Mooi dat SP (nog) tegen verbod is, en er een meerderheid is. Een opsteker richting de jaarwisseling.

  15. #401
    VWC-Lid Klassieker's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 januari 2021
    Locatie
    ...
    Berichten
    697
    Thanks
    784
    870 waarderingen in 388 posts
    Ik heb er grotendeels tenenkrommend naar zitten kijken gisteren! Sommige zijn werkelijk zo slecht geïnformeerd/ingelezen dat ze niet of nauwelijks uit der woorden komen en alleen euh uhm en euh ja.. met veel herhalen van bepaalde zinnen (die ze ergens gehoord hebben in de wandelgangen waarschijnlijk) een verhaal over hun standpunt hebben gemaakt. Wat mij ook erg opviel is dat niemand dezelfde cijfers benoemd over bijvoorbeeld vuurwerkslachtoffers er zaten grote verschillen aan aantallen tussen en stuk voor stuk gebruikt een ieder de cijfers zo hoe ze het beste uitkomen voor hunzelf.
    De vuurpijlen, explosieven, bommen, rotjes enz enz worden nog steeds gebruikt als argument voor een verbod terwijl dit al verboden is.. kan er met mijn pet niet bij.. zijn er nou echt een aantal niet zo slim of houden ze zich zo?
    En betrekking tot het amendement mogen we in een georganiseerde groep ineens weer f3 afsteken..
    ik ben in ieder geval niet gemaakt voor de politiek dat is voor mij gisteravond wel gebleken.

  16. Deze 5 gebruikers waarderen Klassieker voor het bericht:


  17. #402
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.159
    Thanks
    5.472
    6.268 waarderingen in 3.000 posts
    Ze zijn gewoon echt niet zo slim...en vooral ongeïnteresseerd in het onderwerp, enkel in hun eigen hachie; imago van zichzelf en hun partij, alles voor de stemmen. Gewoon handelslui met zelfde kromme opportunistische praatjes

  18. Deze gebruiker waardeert Richardus voor het bericht:


  19. #403
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.462
    Thanks
    41.050
    19.067 waarderingen in 8.443 posts
    Goed nieuws dit, mooi om te zien. Fijn ook dat er ook echt wel mensen in de politiek zitten die het echt begrijpen en ook echt duidelijk zien waar de problemen zich wel vinden. Maar o wat waren er een paar bij die er niets van begrepen, met echt op eenzame hoogte de vrouw van de CU, wat stond die te stuntelen zeg.

    Maar voor nu goed nieuws, Corona geloof ik ook wel, die is gespeeld. Nu lekker vooruit kijken, hopelijk komen er snel wat winkeliers met acties en wellicht zelfs een importeurs actie. Straks eerst de zomervakantie, maar daarna mag het seizoen van mij direct los barsten. Hopelijk maken we er met zijn alleen een te gek seizoen van.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  20. Deze 2 gebruikers waarderen omepje voor het bericht:


  21. #404
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.054
    Thanks
    4.080
    8.905 waarderingen in 3.150 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
    PvdA zie ik nergens genoemd? D66 blijft ook vaag. Mooi dat SP (nog) tegen verbod is, en er een meerderheid is. Een opsteker richting de jaarwisseling.
    PvdA hebben zich eerder duidelijk uitgesproken vóór een landelijk verbod (in principe zijn ze tegen lokale verboden). Ook gisteravond hebben zij daarom aangegeven de Initiatiefwet te steunen.

    D66 laat als enige nog niet het achterste van de tong zien en dus weet eigenlijk niemand hoe ze nu echt in de wedstrijd zitten. Maar dat hebben ze de afgelopen jaren continue gedaan als het om vuurwerk gaat.

    In principe is D66 niet nodig om tot een meerderheid tegen een verbod te komen en dus tegen de Initiatiefwet, maar als ze zich daar wel bij aansluiten dan gaan we over de 100 zetels van de 150 heen en dat is wel een héél duidelijk signaal. Ook naar de lokale fracties in al die Gemeenten die misschien nog met de gedachte spelen om in hun Gemeente voor een lokaal verbod te gaan. Als je dan kan zeggen "Op landelijk niveau is meer dan 2/3e tegen een verbod" komt dat een stuk krachtiger over als wanneer het met een paar stemmen/zetels verschil is.
    www.huismanvuurwerk.nl

  22. Deze 5 gebruikers waarderen gizmo75 voor het bericht:


  23. #405
    VWC-Lid Thresher's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 november 2006
    Berichten
    2.736
    Thanks
    2.690
    1.907 waarderingen in 812 posts
    Ik reken me nog nog niet direct rijk maar het lijkt voor nu de goede kant op te gaan.
    Gisteren werd er nog op #vuurwerk een bericht op instagram geplaatst door ouwehand met daarbij een foto vol hoopvolle groene figuren, echt de tijd die deze lui besteden aan een vuurwerk verbod kunnen ze beter besteden aan om de mensen te helpen die hun rekeningen niet meer kunnen betalen door die absurde prijzen.
    Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

  24. Deze 4 gebruikers waarderen Thresher voor het bericht:


Pagina 27 van 46 EersteEerste ... 17252627282937 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •