Banner Broekhoff Vuurwerk - Vuurwerkexpert.nl
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 31 t/m 38 van 38
  1. #31
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 augustus 2009
    Berichten
    2.445
    Thanks
    868
    1.647 waarderingen in 768 posts
    Interesseert me echt geen reet wat anderen ervan vinden.
    Ik laat ieder ander mens ook elk denkbare hobby uitvoeren.

    Leef en laat leven, dat begrip is niet echt meer bekend de laatste jaren.

  2. Deze 5 gebruikers waarderen nederlandsvuurwerk voor het bericht:


  3. #32
    VWC-Lid Happiness's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 januari 2010
    Berichten
    6.053
    Thanks
    8.985
    5.191 waarderingen in 2.008 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Guusje Bekijk bericht
    Sorry hoor Rich, hier heeft het m.i. NIKS mee te maken.
    Ik bespeur hierboven ook een zekere afkeer tegen mensen die het (financieel) gemaakt hebben en ik voel me daardoor aangesproken.

    Voor de meesten is het kwestie van interesse van jongs af aan.
    Bij mijn vriendengroep heeft iedereen carrière gemaakt en klotst het geld aan alle kanten over de plinten; Degene die als kind niks met vuurwerk had, heeft dat nu nog niet. Die dat wel hadden houden dat wel, ook al kopen ze niet allemaal groots in (vuurwerk is doorgaans toch ook meer een mannending en vrouwen kunnen een negatieve invloed hebben op de vuurwerkbeleving bij een man die voordien liefhebber was). Degenen die er nooit interesse in hadden (vaak ook links georiënteerd) noemen het nu wel eens kinderachtig.

    Daarnaast ook kwestie van levensfasen waarin de interesses (tijdelijk) elders liggen en het geld elders besteedt moet worden (auto, huis, inboedel, kids). Als jong volwassene zoeken naar identiteit, twijfel of in het kader van carrière maken vuurwerk wel verstandig is en natuurlijk meer aandacht voor vrouwen en sex. Tijdens mijn studententijd heb ik ook tijdelijk minder aandacht er aan besteedt, maar nu ik kinderen heb en financieel alles op orde heb geniet ik er weer van als van ouds. Kan nu alles kopen wat ik wil en dat is juist erg prettig. Met geslaagd zijn, status, volle portemonnee etc heeft het dus niks te maken.

    Het is, ten slotte, ook gewoon een trucje van de linkschmensen, hondenbezitters en milieufreaks om vuurwerk weg te zetten als kinderachtig, zodat ze met voorsprong de discussie in gaan.
    Dat van die afkeer tegen mensen die het financieël beter hebben. Ik snap deze niet echt? Ik heb het zelf ook niet slecht kan ik zeggen. Gaat mij meer om mensen die zich boven de rest verheven voelen en zoals Sigaar duidelijk aangaf men heel erg in hokjes denkt. En dan uitspraken gaan doen op een manier waar ik braakneigingen van krijg. Doe maar gewoon dan doe je gek genoeg.
    December Will Be Magic Again!!

  4. #33
    VWC-Lid Guusje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 januari 2020
    Berichten
    573
    Thanks
    157
    709 waarderingen in 251 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the cigarman Bekijk bericht
    Leuke naam voor een cakebox.
    Goed idee om Ruud Nieuwenhuijse van VWT ff te mailen met dit idee. Zoeken wellicht nog een nieuwe naam voor omlabeling van de Sven & Koen box..
    Laatst gewijzigd door Guusje; 31 december 2021 om 08:08

  5. Deze gebruiker waardeert Guusje voor het bericht:


  6. #34
    VWC-Lid Biertje&Co's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 december 2017
    Berichten
    107
    Thanks
    50
    157 waarderingen in 39 posts
    het kind zijn heeft altijd in mij gezeten. andere spelen met racebanen, treintjes, doe lekker zelf wat je leuk vind.

  7. Deze 2 gebruikers waarderen Biertje&Co voor het bericht:


  8. #35
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Berichten
    3.721
    Thanks
    2.535
    2.817 waarderingen in 1.211 posts
    Ik denk dat men het kinderachtig vind niet vanwege het feit dat wij vuurwerk afsteken maar de manier hoe wij op het vuurwerk reageren. Zeg nu zelf, wij zijn wat dat betreft toch allemaal kinderen die naar iets kijken alsof het de eerste keer is in je leven. Wat dat betreft hebben ze wel een punt. Het vuurwerk afsteken op een veilige en verantwoorde manier getuigt van volwassenheid, je speelt immers toch met zeer brandbaar en ontplofbaar spul, in dat opzicht kan men het niet kinderachtig noemen. Laat die mensen maar gewoon roepen wat ze willen, vaak zijn het hypocrieten die 's avonds misschien zelf nog met poppen spelen.

  9. Deze 3 gebruikers waarderen Grizmo Raizor voor het bericht:


  10. #36
    VWC-Lid vuurwerkfreakk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 oktober 2011
    Berichten
    3.774
    Thanks
    2.127
    1.583 waarderingen in 1.106 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nederlandsvuurwerk Bekijk bericht
    Interesseert me echt geen reet wat anderen ervan vinden.
    Ik laat ieder ander mens ook elk denkbare hobby uitvoeren.

    Leef en laat leven, dat begrip is niet echt meer bekend de laatste jaren.
    Van harte mee eens, ik beredeneer het ook niet meer zo voor me zelf. Mensen denken maar joh..

    Als mensen zelfs op oudejaarsdag geen cat.1 meer kunnen accepteren (komt serieus voor en het gezeik zal vanmorgen vast wel weer beginnen) zit er in de acceptatiegraad van de samenleving iets grondig mis.

    Ik blijf altijd zeer rustig maar ga niet met klagers in discussie. Ik sta in mijn recht mat cat. 1. Hun probleem!

  11. Deze gebruiker waardeert vuurwerkfreakk voor het bericht:


  12. #37
    VWC-Lid Knalka's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 april 2020
    Berichten
    484
    Thanks
    675
    672 waarderingen in 215 posts
    Guusje is er in ieder geval trots op

  13. Deze 2 gebruikers waarderen Knalka voor het bericht:


  14. #38
    VWC-Lid Guusje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 januari 2020
    Berichten
    573
    Thanks
    157
    709 waarderingen in 251 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Knalka Bekijk bericht
    Guusje is er in ieder geval trots op
    Waar is Guusje trots op?

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •