Banner Vuurwerkmania - Vuurwerkmania.nl
Pagina 2 van 6 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 83
  1. #16
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    4 september 2011
    Berichten
    333
    Thanks
    134
    295 waarderingen in 109 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Typmyp Bekijk bericht
    Eens, maar toch vraag me af wat moet de branche en liefhebbers vanaf nu doen? Is er nog een kans of geven we op?
    Er is niet echt een kans om een permanent verbod te voorkomen. Het is de laatste jaren ook gewoon kapotgemaakt door jonge gastjes, youtubers, vandalen, relschoppers. Kan je als branche of vanuit liefhebbers niks tegen doen.

  2. #17
    VWC-Lid Typmyp's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 november 2020
    Locatie
    Noorden
    Berichten
    255
    Thanks
    1.126
    168 waarderingen in 89 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PaulL1985 Bekijk bericht
    Er is niet echt een kans om een permanent verbod te voorkomen. Het is de laatste jaren ook gewoon kapotgemaakt door jonge gastjes, youtubers, vandalen, relschoppers. Kan je als branche of vanuit liefhebbers niks tegen doen.
    Helaas heb je gelijk Paul1985, dat is ook het grootste probleem van het legale vuurwerk..
    Als ik heel optimistisch ben dan zie ik als enige optie dat er elk jaar zoveel vandalisme, slachtoffers en rotzooi is dat men toch gaat nadenken over legale vormen van vuurwerk...maar dan praat je echt over 5+ jaren (op zijn minst).

  3. #18
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    17 oktober 2012
    Locatie
    Noorden
    Berichten
    360
    Thanks
    319
    601 waarderingen in 140 posts
    Ik hoop dat ze dit jaar alles opblazen en terroriseren met zwaar illegaal vuurwerk! Mijn zegen hebben ze ! Het consumenten vuurwerk is nu definitief afgelopen. Wij moeten alles maar slikken en accepteren. Ik hoop dat alles naar de klote gaat en het volk eens goed in opstand komt

  4. Deze 3 gebruikers waarderen NIKOS voor het bericht:


  5. #19
    VWC-Lid Roykuh25*'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 augustus 2013
    Berichten
    39
    Thanks
    232
    89 waarderingen in 16 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MGMT Bekijk bericht
    Freaks,

    Met wederom een "tijdelijk" vuurwerkverbod zijn we er weer ingelopen dit jaar. Ik vrees dat dit de doodsteek wordt voor veel dealers. De jaarwisseling 2019/2021 was de laatste met consumentenvuurwerk. De aankomende 5 jaar wordt het tijdelijk, en daarna permanent.
    Helaas.

    Hier ben ik nu ook 100% bang voor... Beh moet er niet aan denken dat ik misschien later niet meer met mijn kleine buiten legaal kan stoken... Wéér een dikke zwarte dag vandaag... Rust zacht vuurwerktraditie.... † 19-11-2021

  6. #20
    VWC-Lid Typmyp's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 november 2020
    Locatie
    Noorden
    Berichten
    255
    Thanks
    1.126
    168 waarderingen in 89 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roykuh25* Bekijk bericht
    Hier ben ik nu ook 100% bang voor... Beh moet er niet aan denken dat ik misschien later niet meer met mijn kleine buiten legaal kan stoken... Wéér een dikke zwarte dag vandaag... Rust zacht vuurwerktraditie.... † 19-11-2021
    Een condoleance register aanmaken en massaal tekenen....overigens was het vuurwerk op 12-11-2020 al overleden (maar dat doet niets af aan het verdriet)

  7. #21
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    19 december 2017
    Berichten
    211
    Thanks
    161
    168 waarderingen in 60 posts
    Ja dit was het dan inderdaad. Heb inderdaad niet meer de illusie dat het volgend jaar nog wel doorgaat.

    De linkse lobby o.b.v. emotiepolitiek wint het blijkbaar van feiten. Hoe triest is dat..

  8. #22
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.092
    Thanks
    5.429
    6.230 waarderingen in 2.977 posts
    Het zijn CDA Bruls en Grapperhaus die de doorslag gaven hoor en VVD Tefal Rutte gaat weer smalend lachend akkoord.

  9. Deze gebruiker waardeert Richardus voor het bericht:


  10. #23
    VWC-Lid vuurwerkpro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 augustus 2007
    Berichten
    902
    Thanks
    35
    603 waarderingen in 302 posts
    mensen zijn hier altijd zo fanatiek. condoleance registers, oorlog, einde traditie etc.

    Tuurlijk de situatie is niet dat je zegt ideaal. Maar afgelopen jaar wisseling... Ik heb me prima vermaakt een hoop andere mensen hebben zich ondanks alles prima vermaakt. Er was vuurwerk overal in de stad. Tja niet zoals we het gewent zijn maar we hadden ons ding en waren er blij mee. Misschien moeten we er anders tegen aan kijken het is een verandering in traditie. Dan kopen we in nederland toch geen vuurwerk maar in belgie en duitsland. ALs die ditjaar de verkoop niet stil leggen zoals vorig jaar is er dit jaar alleen maar meer vuurwerk dan vorig jaar.

    We kunnen er allemaal niks aan doen hoe kut het ook is maar probeer er gewoon het beste van te maken.

    Wat ik hoop... Dat we 31 december allemaal de stad in mogen. En dan op 1 januari is kijken of het dan zoon rustig nieuwjaar was zonder vuurwerk. Zie graag de reacties van de mensen op een chaotisch nieuwjaar zonder vuurwerk. Dat is het enigste om inzicht te krijgen dat het probleem ergens anders ligt.

    Verder kunnen we niks maak er gewoon het beste van! ik weet zeker dat als liefhebber je je weg wel vind om het leuk te hebben alleen het is even schakelen. Heb je het echt zwaar dan is het tijd om elk jaar op vakantie te gaan rond de 31ste

    Hou jullie taai en we komen er wel. real pyros never dies
    365 days a year pyromaniac

  11. Deze 2 gebruikers waarderen vuurwerkpro voor het bericht:


  12. #24
    VWC-Lid getiem's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 december 2011
    Berichten
    175
    Thanks
    65
    102 waarderingen in 54 posts

    Talking

    Ik heb m’n kistje met Shells klaar staan….

    Om te huilen dit…Naam: DD2D4CBE-3718-455B-81FA-E4DB11046A78.jpg
Bekeken: 511
Grootte: 162,3 KB

  13. Deze gebruiker waardeert getiem voor het bericht:


  14. #25
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 januari 2007
    Berichten
    612
    Thanks
    376
    522 waarderingen in 189 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door getiem Bekijk bericht
    Ik heb m’n kistje met Shells klaar staan….

    Om te huilen dit…Naam: DD2D4CBE-3718-455B-81FA-E4DB11046A78.jpg
Bekeken: 511
Grootte: 162,3 KB
    briljant

  15. #26
    VWC-Lid Vuurwerk Express's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 december 2018
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    2.077
    Thanks
    3.426
    2.073 waarderingen in 796 posts
    Ik durf wel voor te tekenen dat inderdaad 2019 laatste jaar is geweest.
    https://store.steampowered.com/curator/43922535

  16. #27
    VWC-Lid josZie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 augustus 2005
    Berichten
    1.037
    Thanks
    1.306
    850 waarderingen in 342 posts
    Het is gewoon duidelijk dat dit een vooropgezet plan was en nu de basis is gelegt voor een permanent verbod. Zelf vuurwerk afsteken zoals we dat jaren gekend hebben is definitief ten einde gekomen.

    Het is niet alleen nu weer dit verbod. Hoe de afgelopen jaren een kleine groep tegenstanders dingen kapot kunnen maken, hoe iets hoe dan ook door de burger haar strot geduwd moet krijgen. De politiek is een grote farçe. De zorg compleet kapot gemaakt. Meerdere sectoren volgen.

    Het enige resultaat? Het boeit me allemaal niet meer. De politiek, de ingrepen, pandemieen... who cares. Alleen nog druk maken om mijn eigen wereldje, met familie en vrienden. Genieten van de dingen waar van te genieten valt. Ondanks zogenoemde verboden, links om of rechts om.
    -Step outside the box to see the real picture-

  17. Deze 2 gebruikers waarderen josZie voor het bericht:


  18. #28
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 december 2008
    Berichten
    211
    Thanks
    363
    183 waarderingen in 54 posts
    Titel klopt volkomen. Vanaf heden zullen veel mensen profvuurwerk aanschaffen omdat het legale wegvalt. Hoe dom kun je zijn als kabinet.

  19. #29
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    15 januari 2015
    Berichten
    86
    Thanks
    0
    25 waarderingen in 18 posts
    Ze willen het nog proberen terug te draaien! Brieven zijn de deur al uit

  20. #30
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Berichten
    3.721
    Thanks
    2.535
    2.817 waarderingen in 1.211 posts
    "The pandemic represents a rare but narrow window of opportunity to reflect, reimagine, and reset our world"

    Volgens Klootzak 'Klaus Schwab', je kunt wel zeggen dat hiermee dan ook echt alles maar dan ook alles mee bedoeld wordt. Einde tradities en niet enkel vuurwerk.

  21. Deze 9 gebruikers waarderen Grizmo Raizor voor het bericht:


Pagina 2 van 6 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •