Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

CoronaCheck App voor Vuurwerkdemo?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Ik ben principieel tegen de coronapas, dus voor mij zou dat betekenen dat ik zo'n 'evenement' niet zou gaan bezoeken. Al snap ik wel dat als je als ondernemer met je rug tegen de muur wordt gezet, dat je dan geen keuze hebt en je het wel moet gaan toepassen.

    Natuurlijk weet ik ook wel dat het voor steeds meer dingen gevraagd gaat worden in de nabije toekomst en dat ik uiteindelijk weinig keus zal hebben. Dus wie weet hoe de situatie rond die tijd is en hoe ik er dan tegen aan kijk. Maar voor nu zeg ik dat ik demo's oversla waarbij een QR code wordt vereist.

    Comment


      #17
      Prik heb ik al gehaald, dus mij maakt totaal niet uit.
      https://store.steampowered.com/curator/43922535

      Comment


        #18
        No way, geen prik, geen test of wat dan ook. Dan maar niet zeg maar .

        Niets naar jullie hoor, jullie hebben je ook aan de regeltjes te houden!!!

        Comment


          #19
          Ja gewoon doorgaan met pas, het is onhandig laat ik het zo zeggen en liever vandaag dan morgen weg met die pas maar we moeten toch door, niet weer een jaar zonder demo’s en andere leuke dingen, moeten het niet groter maken dan het is.
          Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

          Comment


            #20
            Ik ben zelf gevaccineerd en me zwager dus voor mij geen probleem om via de app de check te moeten laten zien.
            we leven in de tijd dat op dit moment de norm is als we nu leuk of niet leuk vinden. ik laat me hierdoor niet uit veld slaan kom graag weer kijken na de demo

            Comment


              #21
              Wat ik een beetje vreemd vind. Het is buiten. Als je naar de kermis gaat(Buitenevenement). Kan je daar zo naartoe zonder app of wat dan ook. Nou heb je een demo(ook buitenevenement) en dan heb je wel een controle? Dat is toch hartstikke krom? Helaas word ook hier weer de winkelier misbruikt door de kromme regels van de regering en gemeentes. Ik heb ook gewoon een app en het werkt allemaal prima. Maar ik vraag me wel steeds meer af of ik nog aan dit gedoe wil meewerken. Ze gaan wel heel ver.
              Team Anti Crackling en kunstkerstbomen

              Comment


                #22
                We konden voor dit gedoe lekker naar het restaurant met zijn allen, en nu moeten we laten zien dat je gevaccineerd bent of negatief getest, het is in de buitenlucht komop zeg, gevaccineerde kunnen mij nog wel besmetten mocht ik met een negatief test bewijs komen, maar ik snap dat men weer evenementen wilt organiseren, maar ik denk dat we er op deze manier niet vanaf gaan komen, het is het nieuwe normaal en men leeft in een illusie als je denkt dat we ooit nog terug gaan naar het oude, woorden van o.a. Rutte en oppermacht klaus schwab.

                Ik denk dat deze gehele gecreerde pandemie een reden is om wereldwijd veranderingen door te voeren, men beland in een crisis met een voorverpakte oplossing. (en we zijn er nog lang niet)
                Nu je een tweestrijd onder de bevolking heb kan het demissionaire kabinet lekker doorgaan met het volgen van de WEF agenda. Ik denk dat we als bevolking deze ontwikkelingen allemaal moeten afkeuren.

                Ik denk niet dat we daar aan mee moeten werken, maargoed ik snap huisman hun kant ook, want hun zullen het verschil niet maken.
                Laatst aangepast door vuurvent; 13 October 2021, 19:35.
                De enige echte vuurvent - www.vuurvent.nl

                Comment


                  #23
                  Ik snap prima de bezwaren van de coronapas. Maar als de keuze is: Geen demo of demo met coronapas dan lijkt mij de keuze niet zo moeilijk.

                  Daarnaast is het wel erg makkelijk gedacht om van een ondernemer (ook in de horeca etc)te verwachten er niet aan mee te werken. Als het voor je zelf geen gevolgen heeft kun makkelijk "principieel" doen, maar een ondernemer zit er maar mooi mee. Hoor je nu ook vaker over kroegen: "als ze qr controle doen, ga ik er nooit meer naar toe". Oftewel; ze verwachten dat de kroeg maar niet controleert, maar wanneer deze een boete zou krijgen of zou moet sluiten mag de kroegbaas het lekker zelf uitzoeken en de "principiële" kroegganger gaat fluitend verder.
                  https://www.youtube.com/watch?v=zOYYvapNpT4&t=80s

                  Comment


                    #24
                    Ik gebruik m ook voor andere dingen, ook al ben ik geen groot voorstander van die pas, dus voor een evt demo ook prima.

                    Comment


                      #25
                      Het bezoeken van een demo waarbij de CoronaCheck App en legitimatie moet worden getoond is voor mij geen enkele belemmering. Ik kijk er weer onwijs naar uit om in december weer een demo te bezoeken en het liefst meerdere. Want nog een december maand zonder demo's zal wel heel erg treurig zijn.
                      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                      Comment


                        #26
                        Voor mij geen enkel probleem!

                        Comment


                          #27
                          Geen enkel probleem. De situatie is nu gewoon niet anders.

                          Comment


                            #28
                            Zou voor mij geen enkel probleem zijn.

                            Comment


                              #29
                              Oorspronkelijk geplaatst door gwgwgw Bekijk bericht
                              Ik snap prima de bezwaren van de coronapas. Maar als de keuze is: Geen demo of demo met coronapas dan lijkt mij de keuze niet zo moeilijk.

                              Daarnaast is het wel erg makkelijk gedacht om van een ondernemer (ook in de horeca etc)te verwachten er niet aan mee te werken. Als het voor je zelf geen gevolgen heeft kun makkelijk "principieel" doen, maar een ondernemer zit er maar mooi mee. Hoor je nu ook vaker over kroegen: "als ze qr controle doen, ga ik er nooit meer naar toe". Oftewel; ze verwachten dat de kroeg maar niet controleert, maar wanneer deze een boete zou krijgen of zou moet sluiten mag de kroegbaas het lekker zelf uitzoeken en de "principiële" kroegganger gaat fluitend verder.
                              Eigenlijk is het voor ons nog extremer: zouden we de App niet gebruiken dan krijgen we geen vergunning en is er dus ook geen demo. Daarnaast is het toepassen van de CoronaCheck App niet eens het enige punt.

                              Er wordt geen onderscheid gemaakt tussen bijv. een festival voor 20.000 man organiseren of zoals wij een demo waar een paar honderd man komt kijken. We zijn druk bezig om de haalbaarheid te toetsen maar op dit moment krijgen we er helaas een steeds harder hoofd in dat het door kan gaan.

                              Vooral ook omdat wij winkeliers zijn en geen evenementenburo. We hebben in december wel wat anders te doen dan van alles te regelen wat in onze ogen helemaal niets met onze traditionele vuurwerkdemo te maken heeft. De vorige 9 Edities was dat namelijk ook allemaal niet nodig. Het is echt appels met peren vergelijken maar we moeten er wel aan voldoen want anders geldt ook dan: geen vergunning en dus geen demo.

                              Iedereen tot zover bedankt voor de reacties. Blijf vooral reageren, we houden jullie op de hoogte!
                              www.huismanvuurwerk.nl

                              Comment


                                #30
                                Doen wat mogelijk is, zijn er mensen die hier niet in mee gaan jammer voor hun. Het is roeien met de riemen die je hebt op dit moment.

                                Comment

                                Working...
                                X