Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 50
  1. #31
    VWC-Lid Klassieker's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 januari 2021
    Locatie
    ...
    Berichten
    697
    Thanks
    784
    870 waarderingen in 388 posts
    Zou voor mij geen enkel probleem zijn om even de app en legitimatie te tonen!
    Of het bij jullie of een restaurant of dergelijke is maakt voor mij geen zak uit als ik daarmee door kan met leven!
    Ik hoop dat jullie de vergunning krijgen en dat de gemeente hopelijk een beetje mee werkt in plaats van tegenstribbelen.

  2. Deze 2 gebruikers waarderen Klassieker voor het bericht:


  3. #32
    VWC-Lid gwgwgw's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 december 2012
    Locatie
    Noord Oost Veluwe
    Berichten
    873
    Thanks
    470
    1.808 waarderingen in 584 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
    Eigenlijk is het voor ons nog extremer: zouden we de App niet gebruiken dan krijgen we geen vergunning en is er dus ook geen demo. Daarnaast is het toepassen van de CoronaCheck App niet eens het enige punt.

    Er wordt geen onderscheid gemaakt tussen bijv. een festival voor 20.000 man organiseren of zoals wij een demo waar een paar honderd man komt kijken. We zijn druk bezig om de haalbaarheid te toetsen maar op dit moment krijgen we er helaas een steeds harder hoofd in dat het door kan gaan.

    Vooral ook omdat wij winkeliers zijn en geen evenementenburo. We hebben in december wel wat anders te doen dan van alles te regelen wat in onze ogen helemaal niets met onze traditionele vuurwerkdemo te maken heeft. De vorige 9 Edities was dat namelijk ook allemaal niet nodig. Het is echt appels met peren vergelijken maar we moeten er wel aan voldoen want anders geldt ook dan: geen vergunning en dus geen demo.

    Iedereen tot zover bedankt voor de reacties. Blijf vooral reageren, we houden jullie op de hoogte!
    Ja dat snap ik dat de uitdaging als organisator nog veel groter is. Met mijn post doelde dan ook uit oogpunt van de bezoeker dat als de keuze is geen demo of met coronapas dat dan de keuze makkelijk is. En dat er helemaal niet richting een organisator gezeurd moet worden als die het wel voor de coronapas zou kiezen als het alternatief geen demo zou zijn.

    Als je als organisator zou denken; al dit gedoe is het mij niet waard, kan ik ook prima begrijpen.
    https://www.youtube.com/watch?v=zOYYvapNpT4&t=80s

  4. Deze gebruiker waardeert gwgwgw voor het bericht:


  5. #33
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.933
    Thanks
    4.689
    6.471 waarderingen in 2.628 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gwgwgw Bekijk bericht
    Ik snap prima de bezwaren van de coronapas. Maar als de keuze is: Geen demo of demo met coronapas dan lijkt mij de keuze niet zo moeilijk.

    Daarnaast is het wel erg makkelijk gedacht om van een ondernemer (ook in de horeca etc)te verwachten er niet aan mee te werken. Als het voor je zelf geen gevolgen heeft kun makkelijk "principieel" doen, maar een ondernemer zit er maar mooi mee. Hoor je nu ook vaker over kroegen: "als ze qr controle doen, ga ik er nooit meer naar toe". Oftewel; ze verwachten dat de kroeg maar niet controleert, maar wanneer deze een boete zou krijgen of zou moet sluiten mag de kroegbaas het lekker zelf uitzoeken en de "principiële" kroegganger gaat fluitend verder.
    Bedoel je dit nou in het algemeen? Want ik zit alle berichten in dit topic terug te lezen, vooral omdat je nogmaals een soort gelijk bericht plaatst en ik zie niemand in dit topic die iets van de ondernemer verwacht. Sterker nog, die gene die zeggen dat ze principieel tegen de coronapas zijn zeggen daarbij juist te begrijpen dat de ondernemer ( in dit geval de gene die een demo houdt ) er ook weinig aan kunnen doen.

    Dus ben benieuwd of dit gericht was naar 1 van de eerdere reacties want dan snap ik je even niet.

  6. Deze gebruiker waardeert MasterBsc voor het bericht:


  7. #34
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.462
    Thanks
    41.050
    19.068 waarderingen in 8.444 posts
    Vooral door laten gaan, denk dat we allemaal wel toe zijn aan demo's en kruitsnuiven. Uiteraard ben ik ook tegen de pas, maar het is niet anders en dan ben ik blij en ook dankbaar dat er winkeliers zijn die er de moeite voor doen om het op deze manier door te kunnen laten gaan. Totaal geen probleem mee.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  8. Deze gebruiker waardeert omepje voor het bericht:


  9. #35
    VWC-Lid gwgwgw's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 december 2012
    Locatie
    Noord Oost Veluwe
    Berichten
    873
    Thanks
    470
    1.808 waarderingen in 584 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
    Bedoel je dit nou in het algemeen? Want ik zit alle berichten in dit topic terug te lezen, vooral omdat je nogmaals een soort gelijk bericht plaatst en ik zie niemand in dit topic die iets van de ondernemer verwacht. Sterker nog, die gene die zeggen dat ze principieel tegen de coronapas zijn zeggen daarbij juist te begrijpen dat de ondernemer ( in dit geval de gene die een demo houdt ) er ook weinig aan kunnen doen.

    Dus ben benieuwd of dit gericht was naar 1 van de eerdere reacties want dan snap ik je even niet.
    Nee zeker niet, ik bedoel in het algemeen. Er is immers best veel weerstand tegen het gebruik van de Coronapas, want dat zal ook de reden zijn dat Gizmo75 dit hier nu peilt.

    Hier lees ik ook begrip
    https://www.youtube.com/watch?v=zOYYvapNpT4&t=80s

  10. Deze 2 gebruikers waarderen gwgwgw voor het bericht:


  11. #36
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    5 november 2012
    Locatie
    vuurwerkcrew medemblik
    Berichten
    399
    Thanks
    95
    109 waarderingen in 62 posts
    no go dan maar geen demo doe niet mee. aan dwang gedoe van regering . geen haat hoor dan maar lekker wappie en geen demo en snap punt wel en wens je sucses met demo

  12. Deze 3 gebruikers waarderen ratje voor het bericht:


  13. #37
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    15 december 2006
    Berichten
    2.002
    Thanks
    1.908
    2.146 waarderingen in 893 posts
    Het is voor mij geen enkel probleem!

  14. Deze gebruiker waardeert bonzo26 voor het bericht:


  15. #38
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    6 oktober 2021
    Berichten
    66
    Thanks
    4
    29 waarderingen in 16 posts
    Voor mij geen enkel probleem, ben zelf al lang gevaccineerd en hier ook voorstander van maakt mij niet uit hoevaak ik geprikt zou moeten worden. En als we de app oid moeten laten zien om onze hobby door te laten gaan heb ik geen enkel bezwaar en laat ik hem gelijk zien als nodig

  16. Deze gebruiker waardeert PyroTeamRSD voor het bericht:


  17. #39
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.054
    Thanks
    4.080
    8.905 waarderingen in 3.150 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
    Vooral door laten gaan, denk dat we allemaal wel toe zijn aan demo's en kruitsnuiven. Uiteraard ben ik ook tegen de pas, maar het is niet anders en dan ben ik blij en ook dankbaar dat er winkeliers zijn die er de moeite voor doen om het op deze manier door te kunnen laten gaan. Totaal geen probleem mee.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gwgwgw Bekijk bericht
    Nee zeker niet, ik bedoel in het algemeen. Er is immers best veel weerstand tegen het gebruik van de Coronapas, want dat zal ook de reden zijn dat Gizmo75 dit hier nu peilt.

    Hier lees ik ook begrip
    Helaas gaat het om nog veel meer dan alleen het verplichte gebruik van de CoronaCheck App. Wel zagen we dat als een mogelijke showstopper en waren we inderdaad benieuwd naar jullie mening hierover.

    Inmiddels blijkt het naast het gebruik van de CoronaCheck App zo'n bult aan extra voorwaarden te zijn dat het voor ons als winkelier niet te doen is om dit er middenin december allemaal nog even bij te gaan doen. Het is een hoop extra voorwerk, geregel, communicatie, enz. En dat voor iets wat 30min. duurt. We zijn geen Evenementenbureau of Festivalorganisator die dat zo kant en klaar op de plank hebben liggen. Dan hebben we het alleen nog maar over de factor tijd en nog niet over de extra kosten.

    Het gaat er helaas naar uitzien dat we ons op volgend jaar zullen moeten gaan focussen.

    Blijf vooral reageren!
    www.huismanvuurwerk.nl

  18. Deze 2 gebruikers waarderen gizmo75 voor het bericht:


  19. #40
    VWC-Lid herdervriend's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 september 2007
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    2.593
    Thanks
    100
    1.643 waarderingen in 555 posts
    De overheid heeft maar 1 doel en dat is Nederlanders kapot te maken, meer is t niet.

    Logica is er niet blijkt maar weer. Zo onnodig veel bureaucratie.
    Website: https://www.rfgfireworks.nl

  20. Deze 2 gebruikers waarderen herdervriend voor het bericht:


  21. #41
    VWC-Lid Avalanche's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Locatie
    Almere
    Berichten
    3.332
    Thanks
    1.277
    4.088 waarderingen in 1.485 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
    Helaas gaat het om nog veel meer dan alleen het verplichte gebruik van de CoronaCheck App. Wel zagen we dat als een mogelijke showstopper en waren we inderdaad benieuwd naar jullie mening hierover.

    Inmiddels blijkt het naast het gebruik van de CoronaCheck App zo'n bult aan extra voorwaarden te zijn dat het voor ons als winkelier niet te doen is om dit er middenin december allemaal nog even bij te gaan doen. Het is een hoop extra voorwerk, geregel, communicatie, enz. En dat voor iets wat 30min. duurt. We zijn geen Evenementenbureau of Festivalorganisator die dat zo kant en klaar op de plank hebben liggen. Dan hebben we het alleen nog maar over de factor tijd en nog niet over de extra kosten.

    Het gaat er helaas naar uitzien dat we ons op volgend jaar zullen moeten gaan focussen.

    Blijf vooral reageren!
    Wat een waanzin. Los van de app en wat we daarvan vinden, is het natuurlijk niet uit te leggen dat iets wat niet verschilt van een half uurtje over de markt lopen, zo makkelijk beperkt kan worden.

    Dan wil je als (plaatselijke) overheid gewoon niet meewerken.

    Succes met de voorbereidingen op een hopelijk fantastisch verkoopjaar Erwin!

  22. Deze gebruiker waardeert Avalanche voor het bericht:


  23. #42
    VWC-Lid Airforce's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 december 2013
    Berichten
    1.327
    Thanks
    656
    976 waarderingen in 488 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door herdervriend Bekijk bericht
    De overheid heeft maar 1 doel en dat is Nederlanders kapot te maken, meer is t niet.

    Logica is er niet blijkt maar weer. Zo onnodig veel bureaucratie.
    Yeah right. Kritisch zijn? Uiteraard! Maar ik lees hier dingen over "The great reset". Nahja, je mag het vanzelfsprekend denken.

    In ieder geval, geen probleem voor mij. Vervelend om te horen van alle extra rondslomp, Gizmo.

  24. Deze 2 gebruikers waarderen Airforce voor het bericht:


  25. #43
    VWC-Lid Aftershock's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 september 2007
    Berichten
    1.034
    Thanks
    525
    509 waarderingen in 247 posts
    Jammer dat er alsnog extra veel bij komt kijken om nu een demo te organiseren, winkeliers hebben het in de aanloop zonder de extra regels al druk genoeg...

    Toch : Voor mij geen enkel probleem om CoronaCheck te laten checken voor toegang

  26. Deze gebruiker waardeert Aftershock voor het bericht:


  27. #44
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 november 2020
    Berichten
    7
    Thanks
    0
    5 waarderingen in 4 posts
    Hoe leuk ik shows ook vindt, door deze en vele dingen toch maar door te laten gaan, gaan we in de toekomst een nog veel leuker traject krijgen.

    Het moet stoppen, meedoen is niet stoppen. En daar gaan we iedereen dus, nog veel spijt van krijgen.

  28. Deze 2 gebruikers waarderen Rikko voor het bericht:


  29. #45
    VWC-Lid Airforce's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 december 2013
    Berichten
    1.327
    Thanks
    656
    976 waarderingen in 488 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rikko Bekijk bericht
    Hoe leuk ik shows ook vindt, door deze en vele dingen toch maar door te laten gaan, gaan we in de toekomst een nog veel leuker traject krijgen.

    Het moet stoppen, meedoen is niet stoppen. En daar gaan we iedereen dus, nog veel spijt van krijgen.
    Fijn dat je namens iedereen spreekt. Houd het gewoon bij je eigen beeld, prima dat je het er zelf niet mee eens bent!

  30. Deze gebruiker waardeert Airforce voor het bericht:


Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •