Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 50
  1. #1
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.054
    Thanks
    4.080
    8.905 waarderingen in 3.150 posts

    CoronaCheck App voor Vuurwerkdemo?

    Al jarenlang organiseren wij de Huisman Vuurwerkdemo. Vorig jaar viel de 10e Editie helaas in het water door Corona.

    We zijn voor de editie van dit jaar al maandenlang in gesprek met de Gemeente en Corona dreigt wederom een obstakel te worden. Zij zien de Vuurwerkdemo als een Evenement.

    Hierdoor zou het kunnen dat we alleen op een afgesloten terrein mogen schieten waar je enkel toegang tot krijgt middels de CoronaCheck App en het tonen van je legitimatie. Mensen die niet gevaccineerd zijn of niet recent van Corona zijn genezen, moeten dan eerst langs Testen voor Toegang. Net zoals bij het bezoeken van Festivals, Voetbalwedstrijden, Binnen-horeca, enz.

    De stelling:

    Een Vuurwerkdemo bezoeken waarbij alleen toegang mogelijk is middels CoronaCheck App en Legitimatie is voor mij géén probleem. Ik kom hoe dan ook kruitsnuiven!!

    We zijn benieuwd naar jullie reacties!
    www.huismanvuurwerk.nl

  2. #2
    VWC-Lid herdervriend's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 september 2007
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    2.593
    Thanks
    100
    1.643 waarderingen in 555 posts
    Mij maakt het niet uit hoeveel prikkies ik moet nemen en/of hoe vaak ik de app moet laten zien. Zolang t maar niet ineens gebeurt dat omdak moet wachten op de 3e prik, ik ineens niks meer kan/mag bezoeken. Kruitsnuiven is voor mij belangrijker dan wappie te spelen, al wantrouw ik de overheid. Maar goed zo'n 5g chip in me zal wel leuk zijn xD

    Verder wil ik op de locatie gewoon vrij kunnen rondlopen en niet te dicht op mensen staan die bewegen want dat helpt niet met het fotograferen en filmen. En als de 1.5 meter of zo weer terugkomt, of erger de mondkapjes, word dat wel een probleem.

    Wil natuurlijk ook niet ziek worden. En als t geld gaat kosten word t ook problematisch.

    Maar zoals t nu gaat in de horeca, supersnel me app laten zien dak 2x gevaccineerd ben, geen enkel probleem. Als we daarmee kunnen genieten van n mooi showtje, prima.
    Website: https://www.rfgfireworks.nl

  3. Deze 2 gebruikers waarderen herdervriend voor het bericht:


  4. #3
    VWC-Lid Avalanche's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Locatie
    Almere
    Berichten
    3.332
    Thanks
    1.277
    4.088 waarderingen in 1.485 posts
    Voor mij persoonlijk geen enkel probleem, ik laat me er niet door tegenhouden. Ik vind ook niet dat je als organisatie zoiets in de weg moeten laten staan omdat sommigen er boos om worden.

    Pricipieel ben ik wel tegen de coronapas en mag hij van mij snel de deur uit. Maar zolang hij er is maak ik er gebruik van, aangezien ik vind dat alles gewoon weer kan, én ik ben gevaccineerd.

  5. Deze 3 gebruikers waarderen Avalanche voor het bericht:


  6. #4
    VWC-Lid vuurwerkfreakk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 oktober 2011
    Berichten
    3.774
    Thanks
    2.127
    1.583 waarderingen in 1.106 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Avalanche Bekijk bericht
    Voor mij persoonlijk geen enkel probleem, ik laat me er niet door tegenhouden. Ik vind ook niet dat je als organisatie zoiets in de weg moeten laten staan omdat sommigen er boos om worden.

    Pricipieel ben ik wel tegen de coronapas en mag hij van mij snel de deur uit. Maar zolang hij er is maak ik er gebruik van, aangezien ik vind dat alles gewoon weer kan, én ik ben gevaccineerd.
    Hier sluit ik me bij aan, een organisatie van elk event dan ook kan er ook niets aan doen wat er in den Haag besloten wordt.

  7. Deze gebruiker waardeert vuurwerkfreakk voor het bericht:


  8. #5
    VWC-Lid uxenve's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 oktober 2020
    Locatie
    Noord-Holland
    Berichten
    1.028
    Thanks
    231
    1.055 waarderingen in 401 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Avalanche Bekijk bericht
    Voor mij persoonlijk geen enkel probleem, ik laat me er niet door tegenhouden. Ik vind ook niet dat je als organisatie zoiets in de weg moeten laten staan omdat sommigen er boos om worden.

    Pricipieel ben ik wel tegen de coronapas en mag hij van mij snel de deur uit. Maar zolang hij er is maak ik er gebruik van, aangezien ik vind dat alles gewoon weer kan, én ik ben gevaccineerd.
    Sluit ik mij bij aan

  9. Deze gebruiker waardeert uxenve voor het bericht:


  10. #6
    VWC-Lid knallertjeee's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 oktober 2021
    Berichten
    776
    Thanks
    1.120
    721 waarderingen in 333 posts
    Ik kan mij ook zeker vinden in het bericht van Avalanche, zo sta ik er ook in. Ik ben ook tegen de pas, maar zolang hij er is maak ik er gebruik van zodat het leven er weer enigszins normaal uit ziet. Dus als dat de enigste manier is om de demo door te kunnen laten gaan zal ik dat zeker doen als winkelier zijnde.

  11. Deze gebruiker waardeert knallertjeee voor het bericht:


  12. #7
    VWC-Lid MagicSjefke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 oktober 2016
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    2.716
    Thanks
    1.840
    2.093 waarderingen in 1.210 posts
    We hebben door de corona al zo veel en lang vuurwerkdemo's moeten missen, dan vind ik een legitimatieplicht i.c.m. de corona check maar een kleine moeite om kruit te kunnen snuiven.

  13. Deze 2 gebruikers waarderen MagicSjefke voor het bericht:


  14. #8
    VWC-Lid roadrunner's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Berichten
    408
    Thanks
    752
    222 waarderingen in 111 posts
    Of we het nou leuk vinden of niet, op dit moment is de Coronacheck app gewoon de norm bij dit soort activiteiten. Ik ben al lang blij dat er weer heel veel door kan gaan en dan is even je telefoon en legitimatie laten zien totaal geen probleem. Inmiddels loopt het checken tijdens dingen zoals uit eten gaan en naar de bioscoop prima dus dan zou het bij een vuurwerkdemo ook wel moeten lukken.

  15. Deze 2 gebruikers waarderen roadrunner voor het bericht:


  16. #9
    VWC-Lid San71's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 januari 2016
    Berichten
    1.034
    Thanks
    3.768
    1.122 waarderingen in 477 posts
    Totale waanzin en nutteloos die coronacheck app, je kan net zo goed vragen een clownsneus op te zetten, kleine moeite. Desalniettemin doe maar lekker. Ik kijk de video's zonder kruitlucht wel.

  17. Deze 12 gebruikers waarderen San71 voor het bericht:

    + Show/Hide list of the thanked


  18. #10
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 oktober 2016
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    1.674
    Thanks
    1.787
    1.736 waarderingen in 565 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Avalanche Bekijk bericht
    Voor mij persoonlijk geen enkel probleem, ik laat me er niet door tegenhouden. Ik vind ook niet dat je als organisatie zoiets in de weg moeten laten staan omdat sommigen er boos om worden.

    Pricipieel ben ik wel tegen de coronapas en mag hij van mij snel de deur uit. Maar zolang hij er is maak ik er gebruik van, aangezien ik vind dat alles gewoon weer kan, én ik ben gevaccineerd.
    Voor mij geld hetzelfde als hierboven staat

  19. Deze gebruiker waardeert happy4ever1968 voor het bericht:


  20. #11
    VWC-Lid ATF's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 december 2013
    Locatie
    Oostvoorne
    Berichten
    892
    Thanks
    729
    440 waarderingen in 253 posts
    Sure. No problem.

  21. Deze gebruiker waardeert ATF voor het bericht:


  22. #12
    VWC-Lid RandomDaniel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2015
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    6.224
    Thanks
    5.536
    6.593 waarderingen in 2.736 posts
    Ik ben zelf gevaccineerd en ben ook groot voorstander van vaccinatie, maar net zo groot tegenstander van de coronapas. Dat bedrijven er dan toch naar vragen kan ik anderzijds ook wel begrijpen, je moet wat.
    Als er geen alternatief is, dan zou ik wel naar een demo gaan waarbij je de CoronaCheck App moet gebruiken.
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

  23. Deze gebruiker waardeert RandomDaniel voor het bericht:


  24. #13
    VWC-Lid flutsjah's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 februari 2019
    Berichten
    1.531
    Thanks
    2.754
    2.685 waarderingen in 882 posts
    Voor mij zou het geen probleem zijn
    https://www.youtube.com/user/flutsjah/

  25. Deze gebruiker waardeert flutsjah voor het bericht:


  26. #14
    Super Moderator arviidd's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 december 2012
    Berichten
    3.558
    Thanks
    9.234
    3.547 waarderingen in 1.465 posts
    Ook hier geen probleem. Kom graag weer eens kruitsnuiven.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  27. #15
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 maart 2007
    Berichten
    1.498
    Thanks
    2.601
    1.093 waarderingen in 396 posts
    Geen probleem.

  28. Deze gebruiker waardeert Kees voor het bericht:


Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •