Pagina 8 van 34 EersteEerste ... 67891018 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 106 t/m 120 van 499
  1. #106
    VWC-Lid funkeliefhebber's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 december 2019
    Berichten
    486
    Thanks
    762
    497 waarderingen in 180 posts
    Volgens mij kan er wel even een slotje op, wat een hoop onzin hier.

  2. Deze gebruiker waardeert funkeliefhebber voor het bericht:


  3. #107
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 december 2018
    Berichten
    1.092
    Thanks
    99
    1.043 waarderingen in 383 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door heho Bekijk bericht
    Ik ben vrij met oud en nieuw, en ga hoe dan ook vuurwerk afsteken.
    Geniet er van!!

  4. #108
    VWC-Lid Giygas's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 oktober 2018
    Locatie
    Friesland
    Berichten
    717
    Thanks
    1.095
    651 waarderingen in 211 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door funkeliefhebber Bekijk bericht
    Volgens mij kan er wel even een slotje op, wat een hoop onzin hier.
    Staat het de leden niet vrij hun zorgen hier te vermelden?

  5. Deze 2 gebruikers waarderen Giygas voor het bericht:


  6. #109
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    19 december 2017
    Berichten
    211
    Thanks
    161
    168 waarderingen in 60 posts
    Ik denk dat er dit jaar geen verbod komt. Maarja met dit bizarre kabinet weet je het nooit.

    Wel denk ik dat het heel waarschijnlijk is dat dit het laatste jaar zonder afsteekverbod is.

    Helaas denken veel mensen echt dat dit gaat helpen tegen de "maandenlange overlast" van jongeren die "vuurwerkbommen" afsteken. Oja en we hebben een planeet te redden en de zorghelden willen ook wel eens op vakantie i.p.v. overspoeld te worden met vuurwerkslachtoffers.

    Daarom ga ik ervoor zorgen dat dit voor mij een van de beste o&n ooit gaat worden. Nog een keer heel goed genieten van deze mooie hobby.

  7. Deze 2 gebruikers waarderen Ttt voor het bericht:


  8. #110
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 januari 2007
    Berichten
    612
    Thanks
    376
    522 waarderingen in 189 posts
    Dit jaar maak ik me eigen niet druk……en dan heb ik het nog niet eens over corona…
    De knallen zijn bizar hier en dat al meer als een maand…….in ons dorp zijn er weinig problemen geweest maar dat gebeurde vorig jaar ineens wel….en ik merk dat mensen op facebook veel meer last hebben dan voorgaande jaren hier………dus ik mijn gedachte is het volgend jaar klaar is het niet landelijk dan zeker plaatselijk.
    En eerlijk gezegd kan ik het de mensen niet kwalijk nemen…………het gaat hier maar door en door…

  9. #111
    VWC-Lid Avalanche's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Locatie
    Almere
    Berichten
    3.332
    Thanks
    1.277
    4.088 waarderingen in 1.485 posts
    Hier letterlijk zojuist nog een klacht via de buurtapp...
    Laatst gewijzigd door Avalanche; 20 oktober 2021 om 21:49 Reden: Foto verwijderd

  10. #112
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 augustus 2009
    Berichten
    2.445
    Thanks
    868
    1.647 waarderingen in 768 posts
    Ik zou ff die nummers verwijderen voordat er wat grappenmakers of mee lezers daar naartoe gaan bellen.

  11. #113
    VWC-Lid uxenve's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 oktober 2020
    Locatie
    Noord-Holland
    Berichten
    1.027
    Thanks
    231
    1.054 waarderingen in 400 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Avalanche Bekijk bericht
    Hier letterlijk zojuist nog een klacht via de buurtapp...

    Bijlage 63123
    Opleiden en duidelijk maken dat dit illegaal vuurwerk is

  12. #114
    VWC-Lid Avalanche's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Locatie
    Almere
    Berichten
    3.332
    Thanks
    1.277
    4.088 waarderingen in 1.485 posts
    Ik heb er alle vertrouwen in dat niemand hier zo flauw is. Deze mensen ervaren daadwerkelijk overlast, en hebben eigenlijk natuurlijk gewoon gelijk.

  13. #115
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    15 december 2006
    Berichten
    2.002
    Thanks
    1.908
    2.146 waarderingen in 893 posts
    Ik kijk het verbod dit jaar helaas al in de ogen. De ziekenhuizen raken overbelast door een combinatie van Corona, Influenza en achterstallige operaties. De noodklok wordt nu al geluiden en dat gaat er de komende maanden niet beter op worden. De ideale kapstok voor de politiek om een verbod aan op te hangen zal later dit jaar verschijnen.

    Ik vind iedereen die zich niet druk maakt om een verbod dit jaar een beetje naief. Kom in ieder geval met betere argumenten dan alleen 'ik denk dat er dit jaar nog geen verbod komt'. Alle seinen zijn inmiddels donkeroranje en de linkse lobby en media gaan het rood kleuren.

  14. #116
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    26 november 2009
    Berichten
    1.037
    Thanks
    712
    685 waarderingen in 346 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bizzy1 Bekijk bericht
    Dit jaar maak ik me eigen niet druk……en dan heb ik het nog niet eens over corona…
    De knallen zijn bizar hier en dat al meer als een maand…….in ons dorp zijn er weinig problemen geweest maar dat gebeurde vorig jaar ineens wel….en ik merk dat mensen op facebook veel meer last hebben dan voorgaande jaren hier………dus ik mijn gedachte is het volgend jaar klaar is het niet landelijk dan zeker plaatselijk.
    En eerlijk gezegd kan ik het de mensen niet kwalijk nemen…………het gaat hier maar door en door…
    En het mooie is dat het helemaal niets helpt want het is alles behalve legaal consumenten vuurwerk. Maarja maak ze dat maar is wijs...

    Ook ga ik er vanuit dat het dit jaar doorgaat omdat de situatie alweer heel anders is dan een jaar geleden. Maarja het zou ook zo maar weer misbruikt kunnen worden en dan gaat het feest alsnog niet door. Ik blijf in ieder geval goede hoop houden. Wel denk ik dat het met een paar jaar wel klaar is na alle berichtgeving van en het verbod van afgelopen jaar. Onwijs zonde maar helaas niets aan te doen. Laten we vooral genieten van de keren dat het nog wel kan.

  15. Deze gebruiker waardeert robinhood voor het bericht:


  16. #117
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 maart 2015
    Berichten
    1.122
    Thanks
    958
    633 waarderingen in 323 posts
    Ik zou de foto helemaal verwijderen. Of je nu wel of niet eens bent met de inhoud, het zijn wel vertrouwelijke gesprekken. Tenminste alleen bestemt Voor de deelnemers in de app, omdat nu op een forum te delen met nummer en al is niet echt netjes. Dat is mijn persoonlijke mening.

  17. Deze 4 gebruikers waarderen Robbert28 voor het bericht:


  18. #118
    VWC-Lid Pyroboy26's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 november 2005
    Berichten
    7.157
    Thanks
    2.579
    2.822 waarderingen in 1.407 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Avalanche Bekijk bericht
    Ik heb er alle vertrouwen in dat niemand hier zo flauw is. Deze mensen ervaren daadwerkelijk overlast, en hebben eigenlijk natuurlijk gewoon gelijk.
    deze mensen hebben zeker gelijk, en krijgen door dit soort acties een hekel aan het vuurwerk.

  19. #119
    VWC-Lid Avalanche's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Locatie
    Almere
    Berichten
    3.332
    Thanks
    1.277
    4.088 waarderingen in 1.485 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robbert28 Bekijk bericht
    Ik zou de foto helemaal verwijderen. Of je nu wel of niet eens bent met de inhoud, het zijn wel vertrouwelijke gesprekken. Tenminste alleen bestemt Voor de deelnemers in de app, omdat nu op een forum te delen met nummer en al is niet echt netjes. Dat is mijn persoonlijke mening.
    Je hebt gelijk, screenshot verwijderd.

  20. Deze 2 gebruikers waarderen Avalanche voor het bericht:


  21. #120
    VWC-Lid Pyromun's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 december 2019
    Berichten
    1.100
    Thanks
    896
    1.025 waarderingen in 423 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bonzo26 Bekijk bericht
    Ik kijk het verbod dit jaar helaas al in de ogen. De ziekenhuizen raken overbelast door een combinatie van Corona, Influenza en achterstallige operaties. De noodklok wordt nu al geluiden en dat gaat er de komende maanden niet beter op worden. De ideale kapstok voor de politiek om een verbod aan op te hangen zal later dit jaar verschijnen.

    Ik vind iedereen die zich niet druk maakt om een verbod dit jaar een beetje naief. Kom in ieder geval met betere argumenten dan alleen 'ik denk dat er dit jaar nog geen verbod komt'. Alle seinen zijn inmiddels donkeroranje en de linkse lobby en media gaan het rood kleuren.
    Ik ben er nog niet zo bang voor. Ik heb de indruk dat enkelen denken dat alle mediaberichten omtrent corona specifiek bedoeld zijn om een vuurwerkverbod te ‘rechtvaardigen’. Volgens mij gaan we dan wel heel ver spijkers op laag water zoeken. Voor veel media en politieke partijen is vuurwerk echt geen eerste prioriteit.

    Mocht het onverhoopt tot een verbod komen, dan zullen er eerst andere maatregelen van kracht worden. Een vuurwerkverbod is echt niet de eerste maatregel die nu op de plank ligt, en de tweede ook niet. Ik volg het nieuws niet echt, maar volgens mij staan er geen noemenswaardige maatregelen op de planning om de lijntjes weer aan te trekken toch?

    Hebben we 100% zekerheid? Nee, met het huidige politieke klimaat weet je niks zeker. En met de huidige sfeer in de maatschappij zal de toekomst er niet bepaald beter of leuker op worden.

    Een ding is wel 100% zeker: stil zal het allerminst zijn tijdens de jaarwisseling. Dat hebben we afgelopen jaarwisseling allemaal mee kunnen maken. En dat gaat de komende editie weer gebeuren, (lokaal) verbod of niet! Daar durf ik een hele vuurwerkwinkel vol om te wedden.

  22. Deze 3 gebruikers waarderen Pyromun voor het bericht:


Pagina 8 van 34 EersteEerste ... 67891018 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •