Pagina 20 van 32 EersteEerste ... 10181920212230 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 286 t/m 300 van 467
  1. #286
    VWC-Lid Avalanche's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Locatie
    Almere
    Berichten
    3.332
    Thanks
    1.277
    4.088 waarderingen in 1.485 posts
    Nou, het gaat niet door lees ik net.

  2. #287
    VWC-Lid HVLV's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 januari 2021
    Berichten
    165
    Thanks
    87
    1.120 waarderingen in 145 posts
    Update Crowdfunding:
    Rechtszaak gaat helaas niet door!


    Trouwe supporters,

    Het heeft helaas niet zo mogen zijn.
    Ondanks dat we allemaal keihard ons best hebben gedaan om genoeg geld op te halen voor het kort geding, is de teller op iets meer dan de helft blijven steken.

    We zouden van dit geld een kort geding aan kunnen spannen. Maar als we het dan winnen, hebben we vervolgens geen geld in kas om het hoger beroep mee te bekostigen, wat de kans van slagen ernstig zou verkleinen. Een rechtszaak met een negatief beloop geeft de tegenstanders in de toekomst extra munitie, en is dus onwenselijk.
    Daarom vinden we het netter om de crowdfunding te stoppen en iedereen zijn donatie terug te betalen. Dit zal de komende dagen gaan gebeuren.
    We hebben wel bezwaar aangetekend bij de Europese commissie. Dat zou nog roet in het eten kunnen gooien bij de notificatieprocedure, waardoor het verbod misschien alsnog van tafel gaat.

    We horen regelmatig dat we donaties sowieso mogen houden, ookal zou er geen rechtszaak komen. Dit is helaas niet mogelijk. Iedereen zal zijn donatie terug gestort krijgen.
    Mocht je daarna alsnog je donatie aan ons willen geven, dan kun je via onze site een nieuwe donatie doen. Dat wordt erg gewaardeerd!

    Wij zijn iedereen zeer dankbaar voor het vertrouwen! Ondanks dat de crowdfunding niet het succes werd waar we op hoopten, bedanken we iedereen die heeft bijgedragen om er een succes van te maken.
    Dank jullie wel!

    Stichting HVLV zal de komende weken gebruiken om in samenwerking met de branche een breed offensief op te zetten om het voortbestaan van de Nederlandse vuurwerktraditie in de toekomst veilig te stellen.

  3. Deze 29 gebruikers waarderen HVLV voor het bericht:

    + Show/Hide list of the thanked


  4. #288
    VWC-Lid heho's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 november 2008
    Locatie
    Ommen
    Berichten
    3.217
    Thanks
    3.824
    3.224 waarderingen in 1.246 posts
    Aan de inzet van jullie heeft het niet gelegen unieker geval !
    Bedankt voor alles wat jullie gedaan/geprobeerd hebben !

  5. #289
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.092
    Thanks
    5.429
    6.230 waarderingen in 2.977 posts
    Dank voor de update. Helaas dat het niet gelukt is, de moeite wordt zeer gewaardeerd, dank HVLV. Nog maar 'ns duimen op een wondertje...

  6. #290
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 januari 2014
    Berichten
    605
    Thanks
    240
    297 waarderingen in 186 posts
    Nu weet ik dat het niet handig is om je strategie voor komend jaar op een open forum uit de doeken te doen. Maar met iets meer zicht hoe jullie denken het tegengeluid voor het seizoen 2022 vorm te geven, zal voor mij waarschijnlijk voldoende zijn om mijn (hele bescheiden) bijdrage per omgaande in de "campagne 2022 pot" te stoppen.

    Ik heb in ieder geval diep respect voor het geboden tegenwicht aan alle mainstream onzin waar de gemiddelde bestuurder mee wordt gevoed. Chapeau en ga zo door!

  7. #291
    VWC-Lid elburgersc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 september 2010
    Berichten
    2.634
    Thanks
    2
    1.430 waarderingen in 833 posts
    Dank voor de moeite HVLV en alle respect hoe jullie je hiervoor inzetten!! Goed werk en we blijven knokken voor onze traditie…..

  8. #292
    Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2009
    Berichten
    6.205
    Thanks
    19.564
    6.901 waarderingen in 2.701 posts
    Ontzettend zonde om te vernemen dat er niet genoeg geld is ingezameld voor de rechtszaak. Erg spijtig dat de branche als geheel geen front heeft kunnen vormen om dit bedrag gesponsord te krijgen.

    Wat wél goed is om te zien is dat HVLV zich echt met ziel en zaligheid inzet, waarvoor dank en hulde. Wat dat betreft zie ik het komend seizoen toch wel rooskleurig in!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  9. #293
    VWC-Lid Q12307's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 november 2020
    Berichten
    267
    Thanks
    494
    567 waarderingen in 132 posts
    Top gedaan HVLV! 100% strijd!

    Dit zullen we niet vergeten.. bedankt toppers!

  10. #294
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    6 februari 2007
    Berichten
    80
    Thanks
    54
    27 waarderingen in 17 posts
    Erg jammer en geeft ook gelijk het probleem aan van Nederland te veel partijtjes die allemaal hun eigen ding doen zoals uit protest vuurwerk afsteken wat natuurlijk totaal niet werkt.Het geeft hoogstens lokaal wat overlast en nog meer onbegrip ga gewoon lekker los op de 31ste maar laat het nu in de kast.

  11. Deze gebruiker waardeert jnharmsen voor het bericht:


  12. #295
    VWC-Lid bruijntjeluc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 januari 2008
    Locatie
    gelderland
    Berichten
    990
    Thanks
    1.824
    903 waarderingen in 392 posts
    Bedankt voor de tijd en strijd. Kunnen velen nog wat van leren! En de importeurs lekker in het buitenland verkopen. We zijn in de steek gelaten door de hele branche. En bedankt. Traditie naar de klote geholpen. Slappe hap is het. Wel jarenlang het geld van de consument beuren. En nou hebben wij hun een keer nodig. En dan zijn ze niet thuis. Pleur toch op. En wel een goede regeling krijgen zeker. De winkelier en de klant zijn de lul. Weg traditie weg oud en nieuw.

    Volgend jaar maar weer spul uit het buiteland halen. Ze zoeken het hier maar uit.
    Laatst gewijzigd door bruijntjeluc; 29 november 2021 om 22:26
    Team Anti Crackling en kunstkerstbomen

  13. Deze gebruiker waardeert bruijntjeluc voor het bericht:


  14. #296
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    7 februari 2021
    Berichten
    62
    Thanks
    17
    26 waarderingen in 15 posts
    Helemaal mee eens, blijf het echt wonderbaarlijk vinden dat de branche met een aantal zeer grote bedrijven slechts 2500 euro kon opbrengen en de rest van het bedrag door liefhebbers/externen wilde laten ophoesten. Blijkbaar levert de compensatie en de extra verkoop aan het buitenland voldoende op om uit de kosten te komen. Heb hier echt geen goed woord voor over.

    Verder zijn er een aantal winkeliers zeer actief op dit forum, maar die heb ik ook niet/nauwelijks gehoord. Waarom zijn jullie niet zichtbaar? Waarom zien we elke keer die Adam uit Den Haag in talkshows die amper uit zijn woorden kan komen. Er moeten toch zat gasten zijn die zich beter kunnen verwoorden? Denk aan eigenaren van grote freakwinkels als outlet, driesprong, steenbergen, haokan, huisman of huizen. Jammer dat je hen niet hoort of ziet. Jullie doen veel voor freaks qua aanbod, maar op dit front had ik jullie ook graag strijdbaar gezien

    Ik hoop enorm dat we volgend jaar weer mogen knallen, maar mijn gevoel zegt dat het een gesloten boek is.

  15. Deze 4 gebruikers waarderen JJVfreak voor het bericht:


  16. #297
    VWC-Lid luchthuilertje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 december 2016
    Berichten
    281
    Thanks
    448
    281 waarderingen in 102 posts
    Denk toch niet dat er iemand in een talkshow gaat zitten die welbespraakt is,juiste cijfers kan tonen en de vinger op de zere plek legt?

    Mensen worden er voor uitgezocht,scoort makkelijk.
    Een rotje is geen bom!

  17. Deze 3 gebruikers waarderen luchthuilertje voor het bericht:


  18. #298
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 januari 2007
    Berichten
    612
    Thanks
    376
    522 waarderingen in 189 posts
    Dit was al gedoemd te mislukken ondanks alle moeite maar mensen die nog de illusie hebben dat dit verbod
    Niet permanent is……we zijn echt wel klaar.
    Carona is nog jaren onder ons en elk jaar gaat dit verbod weer ingevoerd worden totdat corona op de terugweg is maar dan zijn de klimaatmaatregelen zo ver doorgevoerd dat vuurwerk niet eens meer gemaakt word.

  19. #299
    VWC-Lid Spring_thunder's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 augustus 2008
    Berichten
    621
    Thanks
    33
    670 waarderingen in 227 posts
    Jammer,maar was te verwachten.
    Het bereik is gewoon nog niet groot genoeg.
    Het aantal leden blijft ook steken op 2963 (of dit moet een bug zijn).
    Er moeten toch meer liefhebbers zijn dan dit?

    Ik zou liever zien dat jullie meteen een nieuwe crowdfunding opstarten,zodat er een jaar de tijd is om genoeg geld op te halen voor de rechtzaak volgend jaar.
    Want we weten allemaal dat dit verbod volgend jaar nogmaals word afgekondigd.

    Dus,start die crowdfunding weer op en mijn donatie hebben jullie weer.
    Ik houd van oude vuurwerkjes

  20. #300
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    17 december 2013
    Berichten
    151
    Thanks
    135
    261 waarderingen in 65 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jnharmsen Bekijk bericht
    Erg jammer en geeft ook gelijk het probleem aan van Nederland te veel partijtjes die allemaal hun eigen ding doen zoals uit protest vuurwerk afsteken wat natuurlijk totaal niet werkt.Het geeft hoogstens lokaal wat overlast en nog meer onbegrip ga gewoon lekker los op de 31ste maar laat het nu in de kast.
    Wat wil jij dan? De 31e is het net zo verboden als nu. Als we dan de heilige meneer gaan uithangen stoken we de 31e ook niet. En de partijtjes zijn ook gewoon legale winkeleenheden wie nu hun spullen viavia uitleveren, zullen we hun dan ook maar even op de vingers tikken? Of ben jij ook al je KvK aan het regelen?

    Word wakker, dit verbod draait niet meer om corona. Vuurwerk komt niet meer terug.

Pagina 20 van 32 EersteEerste ... 10181920212230 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •