Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 16 t/m 27 van 27
    VWC-Lid vuurwerkfreakk's schermafbeelding
    Thanks
    1.665
    Thanked 1.390 Times in 971 Posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door htevents Bekijk bericht
    Zou ik wel denken, want dat is het enige vuurwerk dat legaal nog over is, maar de "gewone" burger beseft vaak niet dat dat zo is en denkt of word zelfs door tegenstanders van vuurwerk voorgelogen dat een afsteekverbod invloed heeft op al het vuurwerk, met name het vuurwerk wat overlast geeft. HVLV lijkt in hun teksten en uitingen steeds maar weer aan te willen halen dat het alleen siervuurwerk betreft wat mensen dus verliezen met een verbod en dat overlast, illegaal vuurwerk, e.d. gewoon zal blijven doorgaan, waardoor mensen zich misschien bewuster worden van het feit dat (lokale) overheden met een verbod alleen de welwillende burger benadeeld en dus eigenlijk straft voor gedrag van enkele raddraaiers en criminelen.
    Ik had het niet beter kunnen omschrijven, zeer correct! Bewust over nagedacht mannen! Ook in de communicatie naar de jan met de pet!

VWC-Lid
    Thanks
    8
    Goed initiatief en ik heb ook gedoneerd, het pro vuurwerk geluid is er nauwelijks dus HLHV heeft hier een mooie uitdaging mee. Succes.

VWC-Lid vuurwerkfreakk's schermafbeelding
    Thanks
    1.665
    Thanked 1.390 Times in 971 Posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bbqommando Bekijk bericht
    Goed initiatief en ik heb ook gedoneerd, het pro vuurwerk geluid is er nauwelijks dus HLHV heeft hier een mooie uitdaging mee. Succes.
    Inderdaad een unieke stichting, er zijn er meer eendagsvlieg-initiatieven geweest maar daar kon ik meestal niet achterstaan. Of geen welbespraakte campagnevoerders op de juiste manier of te toegeeflijk richting haters veelal...

VWC-Lid HVLV's schermafbeelding
    Thanks
    29
    Zou ik wel denken, want dat is het enige vuurwerk dat legaal nog over is, maar de "gewone" burger beseft vaak niet dat dat zo is en denkt of word zelfs door tegenstanders van vuurwerk voorgelogen dat een afsteekverbod invloed heeft op al het vuurwerk, met name het vuurwerk wat overlast geeft. HVLV lijkt in hun teksten en uitingen steeds maar weer aan te willen halen dat het alleen siervuurwerk betreft wat mensen dus verliezen met een verbod en dat overlast, illegaal vuurwerk, e.d. gewoon zal blijven doorgaan, waardoor mensen zich misschien bewuster worden van het feit dat (lokale) overheden met een verbod alleen de welwillende burger benadeeld en dus eigenlijk straft voor gedrag van enkele raddraaiers en criminelen.
    Bovenstaande klopt helemaal.

5. The Following User Says Thank You to HVLV For This Useful Post:

VWC-Lid flutsjah's schermafbeelding
    Thanks
    1.865
    Thanked 1.506 Times in 463 Posts
    Mooi initatief, 50 ekkies gedoneerd. Hopelijk hebben veel liefhebbers het vertrouwen in jullie, wordt veel gedaan en met succes. Zit nu met plezier de raadsvergadering van ede te luisteren. 1 op 1 argumenten die overgenomen worden. Top werk mannen! Hoop dat jullie niet nodig zijn in Eindhoven.
    https://www.youtube.com/user/flutsjah/

7. The Following User Says Thank You to flutsjah For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    465
    Het zou prachtig zijn als jullie later dit jaar eens een podium kunnen krijgen bij bijvoorbeeld een Jinek. Ik zou zo graag eens een representatieve vertegenwoordiger een dergelijk podium zien krijgen.

9. The Following 2 Users Say Thank You to Fermata For This Useful Post:

VWC-Lid bonzo26's schermafbeelding
    Thanks
    1.565
    Thanked 1.828 Times in 788 Posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fermata Bekijk bericht
    Het zou prachtig zijn als jullie later dit jaar eens een podium kunnen krijgen bij bijvoorbeeld een Jinek. Ik zou zo graag eens een representatieve vertegenwoordiger een dergelijk podium zien krijgen.
    Helemaal mee eens. Helaas lijkt men het altijd zo uit te meten dat er een welbespraakte en ervaren politicus zit, die een lokale vuurwerkverkoper vocaal onder de mat veegt. Dat verteert het linkse publiek wat beter en zorgt voor kijkcijfers.

Sidenote: eng hoe vaak meneer Klaver tegenwoordig bij Jinek zit. De reden is bekend, maar bevestigt het bovenstaande.

On-topic: ik zal dit weekend ook eens in mijn spaarpot kijken.

11. The Following 2 Users Say Thank You to bonzo26 For This Useful Post:

VWC-Lid htevents's schermafbeelding
    Thanks
    560
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bonzo26 Bekijk bericht
    Helemaal mee eens. Helaas lijkt men het altijd zo uit te meten dat er een welbespraakte en ervaren politicus zit, die een lokale vuurwerkverkoper vocaal onder de mat veegt. Dat verteert het linkse publiek wat beter en zorgt voor kijkcijfers.

Sidenote: eng hoe vaak meneer Klaver tegenwoordig bij Jinek zit. De reden is bekend, maar bevestigt het bovenstaande.

On-topic: ik zal dit weekend ook eens in mijn spaarpot kijken.
    Zet je er toch iemand van bijvoorbeeld VuurwerkCheck en/of HVLV neer die net zo welbespraakt is?

13. The Following User Says Thank You to htevents For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    465
    Zet je er toch iemand van bijvoorbeeld VuurwerkCheck en/of HVLV neer die net zo welbespraakt is?
    Dat zou ideaal zijn. Maar Jinek en consorten kiezen blijkbaar liever voor een minder welbespraakte Hagenees versus 2 charmante vrouwelijke artsen die spreken over al het leed wat ze die nacht tegenkomen. Voeg daar nog Loretta Schrijver als hondenliefhebber aan toe en klaar ben je ;)

15. The Following User Says Thank You to Fermata For This Useful Post:

GMP

VWC-Lid HVLV's schermafbeelding
    Thanks
    29
    Donateurs, bedankt!

We hebben binnen 24 uur de eerste €1500,- opgehaald om de #LaatOnsVieren campagne te financieren. Daar zijn we trots op, en we zijn jullie allemaal heel erg dankbaar!

Maar we zijn er nog lang niet. Er is meer geld nodig om het bereik te genereren wat we voor ogen hebben. We gaan voor een landelijk bereik. Van Noord tot Zuid, en van Oost naar West, iedereen zal weten dat de Nederlandse vuurwerktraditie nog springlevend is, en dat voor altijd zal blijven!

Met jullie hulp, kunnen we die droom waarmaken.

https://hvlv.nl/doneren/

Naam: FB_IMG_1633715552384.jpg
Bekeken: 211
Grootte: 221,8 KB
    Bijgevoegde afbeelding(e) Bijgevoegde afbeelding(e)  

17. The Following 5 Users Say Thank You to HVLV For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    435
    Wat? Dekte de 1€ per traditie box van katan de kosten niet? Je verwacht het niet..

In ieder geval succes gewenst.

Misschien dat je achmea nog kunt vragen als sponsor? Ohnee, die zit al in het andere kamp.

VWC-Lid Knalka's schermafbeelding
    Thanks
    437
    Heel goed bezig! Word echt blij van alle plannen die jullie hebben. Hoe mooi zou t zijn als er spotjes van jullie op tv langskomen. Ik heb 50 euro gedoneerd, volgende maand weer.

20. The Following User Says Thank You to Knalka For This Useful Post:

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten