Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 9 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 133
  1. #16
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    24 mei 2007
    Locatie
    midden nederland
    Berichten
    281
    Thanks
    29
    84 waarderingen in 21 posts
    ik wil er ook nog wat aan toe voegen.
    Iets wat ons te denken kan zetten bij het praten aan en om de tafel.
    Dat de nederlanse wet in mijn ogen erg krom is.
    Iets wat dus veel regels doet bepalen die in mijn ogen nergens op slaan.

    Het NL vuurwerk is bijvoorbeeld verpakt in kippengaas kooien met staalband er om heen.
    dit is niet gedaan om otsteking en kettingreactie bij brand te remmen, maar om het voormalige vuurwerk met een clasificeering van 1.3 terug te brengen naar 1.4 waardoor het nu dan ineens legaal genoemd mag worden.

    Voorheen was dit vuurwerk (voor de Enschedee ramp) dus gewoon 1.3 !!!
    Als je dus nu 10 kilo NL vw gaat halen is dat dus vanwege zijn verpakking 1.4.
    Dat mag je dus max. in huis hebben.
    Als je dit dus uit pakt is het eigenlijk 1.3 geworden en dat is strafbaar
    Maar dan heeft het ineens te maken met vervoer transport en opslag.

    Ik zal het toch een keer uit moeten pakken als ik het wil afsteken... of niet dan.
    Nu koop ik niet als voorbeeld 10 kilo maar 11 kilo ingepakt 1.4 NL vw.
    Als ik dit dus uit pak is het 1.3 geworden en is in dit geval 1 kilo te veel.
    Ik ben dan strafbaar. pffffff typisch Nederland/Europa

    Ik kan de rollen ook om gaan draaien.
    Ik koop bijvoorbeeld voor 10 kilo 1.3 geclasificeerd VW uit Duitsland of Belgie, wat dus strafbaar is.
    Ik verplaats dit in een Nedrlandse verpakking, en mijn vuurwerk is ineens legaal geworden, zolang het maar in de verpakking blijft zitten.

    Mensen mensen mensen, het moet niet gekker worden hier.
    Met andere woorden... de wet ligt op straat.
    Net zoals de mensen van de provincie die een vw show komen controleren, want die zijn ook werkzaam in de buitenlucht, DE STRAAT DUS !!!

    Kan iemand mij nu vertellen hoe het werkelijk zit, want dan ken ik rekening met mijn inkopen gaan houden.
    O ja,, vergeet niet de stickers aan te passen met een duidelijke NL omschrijving.

    Het moet niet gekker worden.
    Iets om aan tafel mee te nemen denk ik toch zo.
    Groetjes Giron
    Beter een Girandola in de lucht dan 10 in een doos :D

  2. #17
    Pyroworld RedBaron's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    3.548
    Thanks
    727
    1.476 waarderingen in 360 posts
    Waar ik me verder helemaal schots en scheel aan erger is dat men altijd maar weer met Enschede gaat lopen schermen als er ergens weer een incidentje gebeurd met bv het vinden van illegaal vuurwerk in een Woonwijk.

    Of dat onwetende burgers, ofwel een figuur als Arno Bonte maar al te graag bezwaren gaat lopen maken tegen opslag van consumentenvuurwerk.. En waar te pas en te onpas gaat lopen roepen dat het wel eens een 2e enschede kan worden.

    Men kruipt op dit onderwerp maar wat graag in de slachtoffer rol.. En het onderwerp leent zich uitstekend voor de heren kritikasters, politici, geitenwollensokken, mileuterroristen, kranten, tv, en andere media, enzovoorts om Enschede maar wat graag als leidend voorwerp te gebruiken als het onderwerp vuurwerk neigt te worden aangesneden.

    Enschede is gebeurd, klaar.. sluit dat boek nu eens defenitief af.. het is erg ja.. heel erg wat er is gebeurd. Maar het jaren lang maar opvoeren voor alles wat maar met vuurwerk te maken heeft is gewoon te absurt voor woorden. In het buitenland moet men er tevens om lachen hoor, hoe Nederland sinds Enschede maar wat graag in slachtoffer rol kruipt, en wijst met het oh zo voor Nederland beruchte betweterige opgeheven schoolmeesters vingertje.

    Het is ook diezelfde politiek die op professioneel vlak de hele branche zo ver heeft gewurgt dat je nergens sinds 2002 meer enig bedrijf van betekenis meer ziet op grote prestigeuse festivals. De laatste was JNS (geholpen door Pyro 4) in Montreal die verdienstelijk 3e werd destijds.

    En Broekhoff dan op Knokke-heist in 2004??? Och als je geen opslag meer van betekenis hebt in Nederland begin je niet veel op zulke festivals.. En dat was dan ook goed te zien. het was een aanfluiting van de eerste orde.

    Een rijke beroemde historie van bedrijven zoals JNS Kunstvuurwerken, Van der Nat, MS vuurwerken (skylight, later Azuma) die op grote festivals als Hannover, Montreal, Tarragona enz schoten is destijds door PvdAer Jan Pronk eigenhandig de nek om gedraait, die zelf ooit heeft toegegeven een hekel te hebben aan Vuurwerk, en dat wat hem betreft alles was verboden. Met weemoed kijk ik dan ook de oude banden van vóór 2001 terug

    Nu pas na 8 jaar zie je de eerste bedrijven ( Rohan vuurwerken) heel voorzichtjes zich weer richten op festivals. Maar dan nog op grote festivals zullen we nooit meer een rol van betekenis spelen op deze manier, met deze verstikkende, veel ste strenger, niet reëele wetgeving.

    Met dank aan onze overheid die lekker op dat eilandje blijft plakken, en wordt uitgelachen door andere landen, als het alleen al op dit aankomt.
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

  3. #18
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Red Baron*
    Zeer goed verwoorde mening. Ben het voor de volle 100% met je eens.
    Vraag alleen is hoe we in godsnaam weer een omslag in positieve zin kunnen maken. Zodat Nederland weer een rol van betekenis kan spelen in het buitenland.
    Wat consumentenvuurwerk betreft heeft Nederland in China ook al de naam een lastig land te zijn in verband met die extreme veiligheidsmaatregelen.
    Er zijn heel wat partijen zowel in binnen-en buitenland die onder "Enschede" lijden.
    En dat komt allemaal door een stelletje Politici die de ballen verstand van vuurwerk hebben.

  4. #19
    Pyroworld RedBaron's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    3.548
    Thanks
    727
    1.476 waarderingen in 360 posts
    Je moet verder niet vergeten dat een ramp als dat van Enschede heeft kunnen ontstaan door laksigheid van de overheid. Met name de gemeente Enschede, en overheids instanties die belast waren met de controle en handhaving van vergunningen. Dat is iets wat heel veel mensen niet bij stil staan.


    Verder als ik goed geinformeerd ben, stond SE er al, voordat er een hele woonwijk en industrie omheen gebouwd werd. Wederom de schuld van Enschede in mijn ogen, die niet voor een degelijk plan gezorgd heeft dat SE zou verhuizen. alhoewel bij mij iets bij staat dat die plannen er wel waren ofzo.

    In het buitenland zoals in Duitsland en Belgie (want die hadden alles al lang op orde, integenstelling wat de Nederlandse overheid wil doen geloven) werd al ruim vóór 13 mei 2001 gewaarschuwd over de gebrekkige regelgeving en handhaving omtrend opslag en bezigen van vuurwerk in Nederland.

    Maar goed,

    Ik denk dat er een soort van positieve publiciteit campange gestart moet worden. Dat vuurwerk bijvoorbeeld symbool staat voor feest, vrolijkheid en vreugde. En niet voor ellende en narigheid. Het is denk ook mede met de brance dat dit op poten gezet moet worden. Zowel de tak van vuurwerkschieters, importeurs als winkels die het verkopen.

    Verder zou die verekte overheid een steentje kunnen bijdrage door bijvoorbeeld een meldpunt in te stellen voor kindertjes die zich bezighouden met vernielerij en andere narigheid met vuurwerk. Ja ik weet het, dat zijn NSB praktijken. Maar het is mijn ogen een van de weinige methodes om de schades die onstaan door dat soort tuig in te dammen. Ook dat men promoot omvooral de politie te bellen of wat dan ook.

    Ook denk ik dat er voor de websites en hosting providers een taak is weggelegd. dit omdat in mijn ogen 70-80% van alle vernielzucht als doelheeft het te filmen, dan wel te fotograveren om er stoer mee te doen. Als publicatie ( en ja het is zeer eenvoudig op te sporen de orignele eigenaar, of uploader) van dat soort shit al een hoog risico heeft dat je gepakt wordt.. Heb je al een heel groot deel van het probleem opgelost.

    kortom, filmpje online met vernielingen, of ander vuurwerk gerelateerde ellende? ip nr opvragen, uploader en evt de poster, en beelden door spelen aan politie en justitie! Ik weet dat ik met dit soort ideëen heel veel weerstand kan oproepen... Maar er is helaas niet echt een andere mogelijkheid lijkt me om het via deze weg aan te pakken.

    Dan nog wat betreft mileuvervuiling enzo. Wat tegenwoordig tot vervelens toe ( ook met andere zaken zoals auto's bijvoorbeeld) maar door je strot geduwt wordt. Is het misschien raadzaam om mensen die weer te lopen mekkeren dat het zo mileu vervuilend is , eens met echt goed onderbouwde raporten te komen.

    Er is een rapport over de vervuiling, als ik em goed herinner is het na 2 uur oudjaarsnacht buinnen een uur weer een normale lucht en zijn alle waardes binnen de perken. Om even een vergelijking te maken. Een kudde koeien van een gemiddelde boerderij produceert meer amoniak, zwaveldampen en andere mileu belastende zaken op een week tijd. Dan vuurwerk op en heel jaar bijeen weet te produceren. totzover het zogenaamde schone boeren leven...

    Schiphol produceert meer Co2 uitstoot op een paar dagen tijd, dan dat wij met zn allen produceren op oudjaarsdag en avond. Maarja Schiphol gaan we niet verbieden... toch? Dat is een van de hoofdraderen van onze economie

    En ons stukje vlees iedere avond op ons bord, of ons glaasje melk.. dat willen we ook niet missen!! Ook dat is een groot deel van onze economie

    kortom...Mensen die lopen te zeiken over mileubelastende factoren, moeten eens wat beter in hun omgeving gaan rond kijken!!! Echt ik raak beregeirriteerd van die zogenaamde mileu terroristen die met half bijeen gelogen raporten vuurwerk als zijnde super milieu belastend willen bestempelen. Accoord, het is zeker niet gezond.. maar dan nog.. lees boven staande even...


    Dan nog even terug komend op het vuurwerkbesluit. Ik heb laatst een evaluatie rapport gelezen inzake dit besluit. En ik hoop van ganze harte dat men enkele aanbevlingen overneemt die deze commisie gedaan heeft. We mogen in die zin van geluk spreken dat Jan Pronk niet de voorzitter is geworden van de PvdA! Het is verder ook zo dat ik hoop dat ze eens meer naar de buren kijken wat betreft veiligheidsafstanden van bunkers voor professioneel vuurwerk uit de klasse 1.3G en 1.4G. Ook wat betreft de afstanden voor shows.. heel europa Handteerd een gemiddelde van het aantal milimeters in meters (plus evt 10%) voor normale Chineesche kogelbommen..dat ze dat eens invoeren.


    Ik kijk verder ook met enige argwaan maar ook hoop naar de aankomende Europeese wetgeving wat bertreft vuurwerk. Nederland zal dan wel enige kniebuigingen moeten doen en het een en ander moeten versoepelen!

    Dat brengt me meteen op het laatste wat ik in dit betoog nog kwijd wil. Vannaf de bron tot aan de winkel zitten potjes in de meest debiele en voor de verkopers\personeel in gevaarlijk scherpe kooien.. Er is niet 1 land ter wereld die dit heeft als behalve Nederland. Maar dan komt het.. de burger mag zo heel zn auto volstampen met dat zelfde vuurwerk zónder zo een kooi.. is het dan ineens niet meer gevaarlijk.. of wordt ik nou gek!?

    Het maakt het vuurwerk nodeloos duur, en het hele principe van zo een kooi ( dat er voor moetzorgen dat projectielen versplinteren en niet wegschieten) als veiligheid donderd er als een slechte fundering direct onderuit.


    tot zover mijn betoog, ik kom hier nog wel verder op terug heheheheh
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

  5. #20
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.092
    Thanks
    5.429
    6.230 waarderingen in 2.977 posts
    De Wereld Draait Door.

    En daar een goed mondig en geïnformeerd persoon heen.

  6. #21
    VWC-Lid Arjan's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 augustus 2005
    Berichten
    330
    Thanks
    110
    653 waarderingen in 141 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
    De Wereld Draait Door.

    En daar een goed mondig en geïnformeerd persoon heen.
    Ik wil het feestje niet verpesten, maar de tv-programma's die ik in dit topic voorbij zie komen: DWDD/Paul & Witteman enz. zijn nou juist die programma's waar je beter gewoon helemaal niets kan zeggen of de aandacht neer kan leggen... Alsof je daar de tijd voor krijgt

    Al die programma's hebben van te voren al een bepaald idee over het onderwerp "vuurwerk" en dat word ingevuld door de redacties, de presentators krijgen door wat ze moeten zeggen en niet anders. Je kan dan wel fijn gaan uitleggen dat het allemaal anders is, en ze er niets van snappen dan ze denken maar dat schiet niet op.. Kijk bijvoorbeeld eens naar het gesprek met Gerard Joling afgelopen jaar bij De Wereld Draait Door, een en al negatief en allemaal met een lacherige sfeer...

    Er is vast op een andere manier wel e.a. te doen alleen moeten we eens goed gaan nadenken of bekijken hoe deze manier dan het best ingevuld kan worden...
    AVP Forum: https://avpvuurwerk.nl/forum :-)

  7. #22
    VWC-Lid fred 810's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 januari 2008
    Berichten
    730
    Thanks
    56
    76 waarderingen in 35 posts
    Ik weet nog wel toen ik op de basischool zat dat er een vrouw van halt langskwam om ons in te lichten over vuurwerk. Ik weet niet of dit nog steeds gebeurt maar misschien kunnen ze dan ook de gevolgen van vandalisme wat meer uitleggen want het enigste wat ik te horen kreeg waren de getallan van hoeveel miljoenen euro schade en hoeveel slachtoffers. Nu hedendaags kunnen ze er dan misschien aan toevoegen wat de gevolgen voor het vuurwerk afsteken hieraan verbonden zitten zoals een mogelijk verbod op vuurwerk.

    Om het er over te hebben bij Pauw en Witteman lijkt me net als Arjan niet zo'n geweldig idee. Soms vraag ik me af of ze het wel willen begrijpen en of ze de mensen waarmee ze conversaties voeren wel serieus nemen.

    Ik vind ook dat de politiek zich wat meer in vuurwerk moet gaan verdiepen voordat ze weer wat van de belachelijke loze uitspraken doen. Voorbeeldje: in de reportage van sbs6 gaat het over vuurwerk bommen , hier in mevrouw die in de politiek zit en beweert dat de gekochte vuurwerkshells van de presentator militair matrieel is. Ik snap niet dat je dan zon uitgesproken mening ergens over kan hebben als je nog geen eens weet waar je over praat.


    zo dat is dat haha

  8. #23
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 september 2006
    Berichten
    552
    Thanks
    94
    223 waarderingen in 105 posts
    Dit topic gaat dus over het verbeteren van het imago van vuurwerk.
    Na 22 posts, die vooral een hoog Wilders/Verdonk gehalte hebben, hiermee bedoel ik dat er vooral geblaat word over alles wat niet goed is in dit land, heb ik tot nu toe maar 1 idee gelezen en dat is de media opzoeken. Op zich een goed idee, maar ik ben het met Arjan eens, dat waarschijnlijk het gesprek een andere kant omdraaid als wat de bedoeling is.
    Heb ikzelf nog ideeen? Jazeker
    Iedere stad of dorp in Nederland organiseerd wel eens een keer een evenement, kermis, braderie of iets dergelijks. Probeer in kontakt te komen met de organisatie en kom met het idee om een showtje te geven, als afsluiting. Vorig jaar heb ik dat zelf gedaan, hier in het Westland ivm het varend corso en dat was zo'n succes, dat er dit jaar weer een vuurwerkshowtje is.
    Verder heb ik nog wel een uitgesproken mening over de verbetering van het imago, maar dan ga ik "vloeken in de kerk" en aangezien de reakties hierop het topic zal gaan vervuilen hou ik het voorlopig hierbij.

  9. #24
    Banned
    Geregistreerd
    15 juli 2007
    Berichten
    728
    Thanks
    402
    782 waarderingen in 190 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door shinji Bekijk bericht
    Dit topic gaat dus over het verbeteren van het imago van vuurwerk.
    Na 22 posts, die vooral een hoog Wilders/Verdonk gehalte hebben, hiermee bedoel ik dat er vooral geblaat word over alles wat niet goed is in dit land, heb ik tot nu toe maar 1 idee gelezen en dat is de media opzoeken. Op zich een goed idee, maar ik ben het met Arjan eens, dat waarschijnlijk het gesprek een andere kant omdraaid als wat de bedoeling is.
    Heb ikzelf nog ideeen? Jazeker
    Iedere stad of dorp in Nederland organiseerd wel eens een keer een evenement, kermis, braderie of iets dergelijks. Probeer in kontakt te komen met de organisatie en kom met het idee om een showtje te geven, als afsluiting. Vorig jaar heb ik dat zelf gedaan, hier in het Westland ivm het varend corso en dat was zo'n succes, dat er dit jaar weer een vuurwerkshowtje is.
    Verder heb ik nog wel een uitgesproken mening over de verbetering van het imago, maar dan ga ik "vloeken in de kerk" en aangezien de reakties hierop het topic zal gaan vervuilen hou ik het voorlopig hierbij.
    één show geven is altijd wel mooi iedereen vind dat wel mooi maar waar het om gaat is dat mensen on nodig bang gemaakt door verkeerde communicatie Dat ze Vlinder Bijvoorbeeld Vlinderbommen noemen alles is bommen... Vuurwerk wil zeggen:'' Lichte explosieven voor de particulier Maar de media maakt alles geweldadiger en erger dan dat het is... Maar wat ik bedoel te zeggen het idee van een show geven is natuurlijk goed maar met oud en nieuw staat toch iedereen savond's ook bij jou vuurwerk te kijken???
    Nou maar dan zelfs nog willen ze het verkorte afsteken van vuurwerk vanaf 6uur tot 2uur s'nachts. Dit komt gewoon door de media die alles erger maakt dan dat het is. Zo worden mensen makkelijk gebeinvloed.

    Een manier om vuurwerk in een goed daglicht te zetten is denk ik niet haalbaar maar ik hoop natuurlijk van wel.

  10. #25
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Er spelen twee aspecten een belangrijke rol.

    1. Tegengaan van vandalisme: Dit is bij uitstek een taak voor de overheid. (uitvoering van de door hun geschreven wetten)
    Wij kunnen hooguit mede freaks die in de fout gaan op hun gedrag wijzen.

    2. Aan het verbeteren van het imago kunnen wij liefhebbers wel degelijk een rol van betekenis spelen. Alleen zullen wij ons moeten groeperen om met de juiste middelen de belangrijkste negativisten zien te bestrijden. Vuurwerk in een positief daglicht brengen. Bestrijden van media, politici.
    Zoveel mogelijk onze stem laten horen.

  11. #26
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    24 mei 2007
    Locatie
    midden nederland
    Berichten
    281
    Thanks
    29
    84 waarderingen in 21 posts
    Fred... hoe lang wil je nog wachten dan om een groep te gaan vormen.
    Of welke weg er in geslagen moet worden !!! ???
    Of hoe dit aan te gaan pakken.
    Mischien eerst eens kijken welke mensen binnen vw land als sprekers kunnen fungeren tijdens een media gesprek of of of of.
    Shoot, zou ik zo zeggen.

    De rede waarom ik dit aan geef is omdat er al in een hele korte tijd al veel reacties zijn op jou topic.

    Groetjes Giron
    Beter een Girandola in de lucht dan 10 in een doos :D

  12. #27
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Giron Bekijk bericht
    Fred... hoe lang wil je nog wachten dan om een groep te gaan vormen.
    Of welke weg er in geslagen moet worden !!! ???
    Of hoe dit aan te gaan pakken.
    Mischien eerst eens kijken welke mensen binnen vw land als sprekers kunnen fungeren tijdens een media gesprek of of of of.
    Shoot, zou ik zo zeggen.

    De rede waarom ik dit aan geef is omdat er al in een hele korte tijd al veel reacties zijn op jou topic.

    Groetjes Giron
    Geduld is een schone zaak.
    Het topic is gisteren door mij pas geopend, en het doet goed te weten dat het zo bij de mensen leeft. Begrijpelijk natuurlijk.
    Want de angst voor de toekomst is gegrond.
    De schreeuw vanuit de Gemeenten om maatregelen is groot.
    Maar wij moeten bedachtzaam te werk gaan.
    Rustig over alles nadenken, een plan maken, mensen bij elkaar zoeken die het aandurven om de strijd aan te gaan. Vooral ook mensen die de capaciteiten bezitten om tegengas te kunnen bieden. Want we hebben sterke mensen nodig.
    Maar niets overhaast. We hebben de tijd.


  13. #28
    VWC-Lid Silver Palm's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 augustus 2007
    Locatie
    Zuiden des Lands
    Berichten
    192
    Thanks
    2
    2 waarderingen in 2 posts
    Punt 1: De media heeft het liefste sensatieverhalen. Dus berichten overgewonden, ongelukken,vernielingen etc. zullen eerder worden geplaatst als een positief artikel.

    Punt 2: wat ik een beetje mis is de hulp uit de hoek van fabrikanten/importeurs. Zij zijn het die het meest gebaat zijn bij een positief imago. Laten we eerlijk wezen er wordt genoeg geld verdient met de verkoop van vuurwerk. Het opzetten van een imago-offensief zou heel makkelijk moeten zijn voor deze bedrijven. Maar toch laten ze het afweten, waarom?????? Laat begin december een campagne starten met de positieve kanten van vuurwerk. Breidt dit uit met reclame dat slopen niet stoer is. Het is de bedoeling om negatieve gedachten om te buigen naar positief. Als de handelaren nu eens een begin maken dan kunnen wij als liefhebber erop inhaken.

    Punt 3: die die slopen harder aanpakken. Laat ze zich de komende 5 jaar maar elk o&n melden bij de politie en de schade met een factor 4 terugbetalen. Een prullenbakje opblazen van ongeveer 200 wordt dan 800 euro. Kijken of je dan nog zo stoer bent als je dat bedrag moet gaan betalen.

  14. #29
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 december 2005
    Berichten
    85
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Ik heb een paar dagen geleden geprobeert om Guusje ter Horst te bereiken via e-mail, om een aantal standpunten voor te leggen, en voor te stellen, om deze standpunten ook persoonlijk toe te lichten, samen met wat andere freaks.

    Echter krijg je dan een standaart mailtje terug van een secetaresse o.i.d. waar je dus niet veel aan hebt.

    Dit was de mail die ik terugkreeg:

    Geachte heer ....

    Hieronder volgt een reactie op uw e-mail met kenmerk 979827.
    Wij danken u hartelijk voor de moeite die u heeft genomen om uw opmerkingen over vuurwerk onder de aandacht te brengen. Het Kabinet laat eerst verder onderzoek doen naar het beperken van de afsteektijden van vuurwerk voordat er een beslissing wordt genomen. Uw opmerkingen worden meegenomen in de discussie die nu over vuurwerk wordt gevoerd.
    Wij hebben uw e-mail ter kennisgeving doorgestuurd naar VROM.

    Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Dus ik wil proberen om een brief te sturen naar Guusje ter Horst, om haar wel direct proberen te bereiken.

    Echter is het dan nog de vraag of ze er iets mee doet of niet...

    We wachten af.

  15. #30
    VWC-Lid PYROMANIAC 1975's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 september 2007
    Locatie
    Noord-brabant
    Berichten
    3.984
    Thanks
    8.013
    6.947 waarderingen in 1.827 posts
    Hallo mede liefhebbers
    Volgens mij vertegenwoordigen wij een vrij grote groep liefhebbers van vuurwerk in nederland waar vuurwerk een TRADITIE is en zeker moet blijven.
    Ik denk dat zoals er in nederland altijd gebeurd om een discussie bekend te maken er eerst maar eens een handtekeningactie opgezet moet worden en we van daaruit verder moeten gaan werken.
    Het grote probleem is zoals iedereen weet ontstaan door Enschede en dat moet gewoon afgelopen zijn dus laten we met z'n allen onze handen ineen steken en proberen er wat aan te doen.

    grtz
    Pyromaniac 2006

Pagina 2 van 9 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •