Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tapas

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Voor de adviesprijs verwacht ik een goede brandtijd.
    https://www.youtube.com/watch?v=PuM61fwgX-c

    Comment


      #17
      Productvideo:

      Comment


        #18
        Leuk, maar had op meer/beter gehoopt.

        Sowieso een eenmalige lichting, gezien het voornemen om grondbloemen weer in cat 2 te plaatsen.

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door GMP Bekijk bericht
          Leuk, maar had op meer/beter gehoopt.

          Sowieso een eenmalige lichting, gezien het voornemen om grondbloemen weer in cat 2 te plaatsen.
          In Cat 2 is meer mogelijk.

          Comment


            #20
            Grappig dat na zoveel jaar een grondbloem vernieuwd wordt qua kleuren. Ik vind het leuk en prima grondbloem voor cat 1 begrippen.

            Comment


              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door vanderelst Bekijk bericht
              In Cat 2 is meer mogelijk.
              De Pro Line mini?
              Hint hint.
              Kom zei de vis in de vissenkom.

              Comment


                #22
                Heb deze zojuist getest. De brandduur van de blauwe kleur is erg kort, maar toch is het net even wat anders. Ik vind ze leuk

                Comment


                  #23
                  Leuk! Door de nieuwe kleuren toch echt hebbedingetjes voor mij. Zeker een paar doosjes scoren

                  Comment


                    #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door Pyroguy Bekijk bericht
                    Heb deze zojuist getest. De brandduur van de blauwe kleur is erg kort, maar toch is het net even wat anders. Ik vind ze leuk
                    Bofkont! Ik kan ze voor alsnog nergens krijgen bij mij in de buurt opzich wel een aantal dealers in de buurt volgens categorie1.nl maar geen enkele die 1 van die nieuwe producten van st8ment aanbied helaas
                    https://www.youtube.com/@vuurpijl

                    Comment


                      #25
                      Deze zijn erg goed . Tollen leuk zoals het hoort.
                      Paars rood naar blauw naar geel.. bij geel krijgt het nog ff power dieuwtje na.
                      Ik vind het top om eens een ander tolletje te zien op de markt!

                      Comment


                        #26
                        Ik heb er gisteren een paar getest, en sommigen hebben ook best een prima brandduur. Ben vooral te spreken over de kracht achter deze dingen. Ze tollen echt goed hard! Zeker een aanrader!
                        Gekke beelden zien? HC Fireworks op Youtube.

                        Comment


                          #27
                          Ik heb er gisteren ook een paar getest. Echt hele leuke dingen, zoals hier boven al gezegd tollen ze echt lekker hard, en kleurtjes zijn een leuke aanvulling. Mooi spul!
                          Work is the curse of the drinking class

                          Comment


                            #28
                            Net getest, leuke dingen wel, draaien goed en de kleuren zijn goed zichtbaar, al is overdag het blauwe moeilijker te zien als ie draait. Vanavond ook nog maar eens in het donker testen.

                            Comment


                              #29
                              https://youtube.com/c/EindjePyro

                              Comment


                                #30
                                Zien er wel grappig uit zo op film. Wel opvallend dat als de blauwe kleur begint hij stopt met spinnen en zodra hij weer overgaat naar oranje dat hij weer begint met spinnen. Maar prima stookvoer.
                                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                                Comment

                                Working...
                                X