Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat ga jij volgend jaar anders doen?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Geen cat1 meer kopen. Ik vind dat zo 'vuurwerk-onwaardig'. Ik word niet meer warm of koud van een knalerwt, morning glory of grondbloem.

    Verder niets. Ik koop al jaren selectief vuurwerk, dat wat ik echt mooi vind en wat zich onderscheid, en dat bevalt me prima.

    Comment


      #32
      Ik hoop dat we weer een leuke show kunnen maken met de vriendengroep maar of het echt gebeurt is afwachten. Wel van afgelopen jaar geleerd dat ik met wat cat 1 stoken de overdag beleving weer wat terug kan beleven dus dat blijf ik denk ik wel doen.
      Maar ik ga er niet meer zoveel van kopen als afgelopen jaar, ik dacht dat ik weinig had maar man dr is niet doorheen te komen joh.
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        #33
        Ik ga proberen mijzelf minder op te laten fokken door berichten/ de media rondom vuurwerk(verbod). Bij ieder klein berichtje dat ik las voelde ik het al weer borrelen. Werd er ook steeds verder in mee gesleurd, het negatieve. Dit jaar ga ik gewoon niets lezen, alleen de leuke en positieve dingen lezen! Echt genieten van het seizoen!
        Heeft u misschien een vuurtje?

        Comment


          #34
          Ik ga andere keuzes maken qua winkels. Dit jaar al redelijk vastgelegd vanwege een flinke doorgeschoven bestelling en een erg vroege bestelling elders heel vroeg in het jaar. Gebaseerd op de producten die in 2020 beschikbaar waren. Die producten niet meer terug zien komen in de shop. Andere keuzes; andere route; meer keuze en betere prijzen.

          Comment


            #35
            Oorspronkelijk geplaatst door flutsjah Bekijk bericht
            Op oudjaarsdag zelf ja? Of in de dagen ervoor? Ik heb nog nooit gehoord dat ze tijdens oud&nieuw langs iemand gaan of voor de deur staan.
            Ook nooit eerder meegemaakt,kan ook toeval zijn geweest. Ik ga er van uit dat ik dit jaar gewoon mijn gang kan gaan
            Een rotje is geen bom!

            Comment


              #36
              Zeker geen grote hoeveelheden CAT 1 meer kopen. Daarnaast nog meer kopen en nog meer genieten. Elk jaar kan de laatste zijn.

              Comment


                #37
                Eigenlijk enkel minder cat1. Vorig jaar ivm het verbod veel cat1 gehaald, hebben we ons prima mee vermaakt. Ook dit jaar zal er wel weer wat cat1 gekocht worden, maar 95% van het budget gaat gewoon weer maar het cat2 spul.
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  #38
                  Alhoewel ik best te spreken was over de cat.1 artikelen..ga ik dit jaar hier sowieso veel minder van kopen. Ongeacht of er een verbod komt of niet.

                  Daarnaast hoop ik weer voor d straat een klein showtje te kunnen schieten, oftewel: geen verbod!

                  Comment


                    #39
                    Only big boxes
                    Voor mij
                    don't worry im fireworks crazy!!!

                    Comment


                      #40
                      Oorspronkelijk geplaatst door pyrostar88 Bekijk bericht
                      Only big boxes
                      Voor mij
                      die gaan er hier ook wel komen inderdaad...wat mooie goede dubbele compounds

                      Comment


                        #41
                        Elk jaar neem ik mij voor om minder cake’s aan te schaffen en meer compounds. Maar dan zie ik weer koopjes voorbij komen die ik niet kan laten schieten, met het gevolg dat ik voor dit jaar alweer een zooi losse cake’s heb

                        Comment


                          #42
                          Oorspronkelijk geplaatst door happy4ever1968 Bekijk bericht
                          Elk jaar neem ik mij voor om minder cake’s aan te schaffen en meer compounds. Maar dan zie ik weer koopjes voorbij komen die ik niet kan laten schieten, met het gevolg dat ik voor dit jaar alweer een zooi losse cake’s heb
                          Precies dit! Het gaat aardig goed dit jaar, maar door bestellingen van vorig jaar die door geschoven zijn zou het uit eindelijk wel weer tegenvallen.

                          Comment


                            #43
                            Ik heb ook een aantal jaren gehad dat ik enkel grote compound wou. Maar die schiet je vaak prijs technisch per stuk. Maar vaak, gelukkig niet bij iedere, sta ik na 00:00 naar zo'n box te kijken en denk ik schiet nou maar een beetje door, het tempo valt me vaak weer tegen. Op een paar uitzonderingen na gaat mijn voorkeur uit na de 100sh en 144sh compound.

                            Maar ook de cake's vind ik juist weer steeds leuker. Ik krijg echt meer een wow gevoel als er een aantal cakes tegelijk de lucht in gaan dan een compound.
                            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                            Comment


                              #44
                              Ik ben een beetje af van de waaiers. Van afstand mooi, maar in de straat geen echte meerwaarde omdat je er te dicht op staat. Wshape gaat nog wel maar z shape en dan zeker de wat tragere zijn het gewoon niet t.o.v. een rappe 100/144 shots 25/30 mm i-shape.
                              www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

                              Comment


                                #45
                                Oorspronkelijk geplaatst door Stefan Works Bekijk bericht
                                Ik ben een beetje af van de waaiers. Van afstand mooi, maar in de straat geen echte meerwaarde omdat je er te dicht op staat.
                                Precies dat!
                                Well, that depends...

                                Comment

                                Working...
                                X