Pagina 1 van 11 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 160
  1. #1
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.455
    Thanks
    41.046
    19.065 waarderingen in 8.441 posts

    Wat ga jij volgend jaar anders doen?

    Iedere jaar zijn er wel dingen die je enorm goed zijn bevallen en andere momenten wat minder. Deel het hier met iedereen wat jij dit jaar anders gaat doen.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  2. #2
    VWC-Lid RandomDaniel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2015
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    6.224
    Thanks
    5.536
    6.593 waarderingen in 2.736 posts
    Oef, ik zal eens beginnen:
    - Medestokers zorgvuldiger uitzoeken, moeten echt vuurwerkliefhebbers zijn, of tenminste mensen die weten hoe ze veilig vuurwerk kunnen afsteken
    - Dit jaar ga ik toch weer op twee locaties oud en nieuw vieren. Ik ga wel later terug van de eerste locatie, rond een uur of 18. Dan mis ik het 18 uur moment, maar dat doe ik wel iets eerder in de schemer. Nog mooier dan.
    - Misschien niet heel gezond, maar zorgen dat ik genoeg caffeïne binnenkrijg.
    - Wat wel gezonder is, alles wat ruimer plannen, en rustiger aan doen tijdens de afhaaldagen zodat ik op de dag zelf goed uitgerust ben.
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

  3. #3
    VWC-Lid Knalka's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 april 2020
    Berichten
    484
    Thanks
    675
    672 waarderingen in 215 posts
    minder vuurwerk kopen

  4. #4
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 september 2019
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    115
    Thanks
    7
    182 waarderingen in 40 posts
    Ja, elk jaar minder vuurwerk kopen ..... dit jaar toch weer mijn collectie groter dan ooit. Maar net een covid tussenjaar was het wel heel lang dat we konden bestellen. Ik heb nog steeds twee winkelmandjes staan die ik elke dag weer denk af te rekenen maar dan wint gelukkig mijn verstand. Ik weet alleen niet hoe lang dit nog goed gaat .

    Ik haal mijn vuurwerk niet meer in een dag maar op verschillende dagen en bij beperkt aantal winkels. In 2019-2020 meer dan 1000km gereden op de eerste nacht. In de ochtend ging mijn jongste dochter afzwemmen dus was zeker 2 dagen te brak om echt van het mijn collectie te genieten. Nu is het aantal winkels waar ik naar toe ga al sterk minder afgenomen van 9 naar op dit moment naar 3. Mogelijk dat ik een winkel aan vastplak maar dat is het dan.

    Elk oud en nieuw vieren we het met dezelfde groep maar deze groep wordt steeds een beetje groter. Nu dat we het afgelopen jaar het alleen het een heel klein groep konden doen pakken het dit jaar groots aan.

    Ik heb er nu alweer zin in.

  5. #5
    VWC-Lid Vuurwerk Overijssel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 januari 2019
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    403
    Thanks
    978
    449 waarderingen in 158 posts
    Meer geld besteden aan vuurwerk!
    Normaal gesproken had ik al eerder in het jaar vuurwerk willen bestellen, maar de onzekerheid wegens de wetgeving was me net iets te groot. Nu heb ik zoiets van I don’t give a fuck… but it’s too late. In iedere geval probeer ik nog wel een aardige lijst voor elkaar te krijgen!
    With great fireworks comes great responsibility

  6. #6
    VWC-Lid Klassieker's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 januari 2021
    Locatie
    ...
    Berichten
    697
    Thanks
    784
    870 waarderingen in 388 posts
    Minder klein grut kopen, maar mijn kinderen zijn echt de hele dag bezig ermee en houden we nog over..om vervolgens nog meer cat 1 te kopen als het jaar daarvoor.

  7. #7
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.156
    Thanks
    5.470
    6.268 waarderingen in 3.000 posts
    Volgend jaar? Geen idee. Dit jaar slechts een handjevol artikelen; 2 a 3 boxen en paar cakes, en tuurlijk zootje fonteinen. Teveel geld aan andere hobby's uitgegeven. En ik koop laat; afwachten of er nationaal danwel gemeentelijk verbod gaat kopen en geen zin weer in het refund-gedoe van vorig jaar. Nog minder klein grut, als ik me kan inhouden; vorig jaar veel te veel F1 gekocht

  8. #8
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    10 december 2009
    Berichten
    998
    Thanks
    870
    734 waarderingen in 342 posts
    Anders dan vorig jaar? Alles.

  9. #9
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    5 mei 2020
    Locatie
    Down South
    Berichten
    562
    Thanks
    850
    531 waarderingen in 212 posts
    Niet meer te druk maken over hoe het in de praktijk gaat met een (mogelijk) verbod. Het valt allemaal reuze mee.

  10. #10
    VWC-Lid fompert's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2016
    Locatie
    Westland
    Berichten
    1.973
    Thanks
    2.153
    2.986 waarderingen in 986 posts
    Volgend jaar ga ik toch maar eens proberen om mijn ogen te sluiten voor "koopjes". Ook dit jaar heb ik in de koopjeskelders her en der weer een flink aantal losse cakes gekocht. Van het totaal daaraan besteedde bedrag had ik beter wat dikke compounds kunnen kopen.
    Well, that depends...

  11. Deze gebruiker waardeert fompert voor het bericht:


  12. #11
    VWC-Lid Nitraat12's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 mei 2007
    Locatie
    Groningen!
    Berichten
    6.211
    Thanks
    2.183
    7.285 waarderingen in 2.562 posts
    Waar ik al aan begonnen ben doorzetten, lager budget, en alleen nog kwaliteit. Liever 2 kneiter goede compounds ipv 60 slechte cakes
    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

  13. #12
    VWC-Lid Spinner's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 december 2013
    Locatie
    Stad van Flipje.
    Berichten
    902
    Thanks
    1.198
    1.111 waarderingen in 416 posts
    Één woord minderen. Tijdens verbod van vorig jaar gemerkt dat het relaxter is met 5/7 compounds dan een dikke lijst..

  14. #13
    VWC-Lid PyroSteen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 september 2011
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    701
    Thanks
    551
    560 waarderingen in 202 posts
    Meer focussen op wat ik echt mooi vind. Ik koop soms producten die zo goed geprijsd zijn dat je ze eigenlijk niet kan laten liggen, maar die ik eigenlijk niet het mooist vind. Achteraf geniet ik er dan toch minder van.
    31-12 kijk ik op m'n uurwerk; tijd voor vuurwerk!

  15. #14
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 oktober 2016
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    1.674
    Thanks
    1.786
    1.736 waarderingen in 565 posts
    Afgelopen oud en nieuw heb ik de restvoorraad van hoofdzakelijk pijlen en grote singleshots vanuit de achtertuin weggeschoten, dit door het vuurwerkverbod en het gezeik wat ik na 2019/2020 met een aantal buren heb gehad. Ik had alles doorgelont en ben samen met de familie op het plein gaan staan om van deze show te genieten.

    Ik moet zeggen dat dit zo goed is bevallen dat ik dit jaar weer ga doen. Ik heb dan alle tijd om mijn show voor te bereiden en de boxen en cake’s door te lonten. De directe buren zijn al op de hoogte, en ik heb aangegeven dat eventueel vuurwerkafval wat in hun achtertuin waait door mij wordt opgeruimd. Een bijkomend voordeel is ook dat wanneer een box of cake uit elkaar klapt, dit in de achtertuin blijft, terwijl in voorgaande jaren de bombettes nog wel eens over de straat vlogen.

  16. #15
    VWC-Lid vuurwerkfreakk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 oktober 2011
    Berichten
    3.774
    Thanks
    2.127
    1.583 waarderingen in 1.106 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fompert Bekijk bericht
    Volgend jaar ga ik toch maar eens proberen om mijn ogen te sluiten voor "koopjes". Ook dit jaar heb ik in de koopjeskelders her en der weer een flink aantal losse cakes gekocht. Van het totaal daaraan besteedde bedrag had ik beter wat dikke compounds kunnen kopen.
    Te herkenbaar! Soms is wat relaxter aan kunnen doen qua stookplanning en kwantiteit en meer kwaliteit daarvoor in de plaats bepalend voor je jaarwisseling!

Pagina 1 van 11 123 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •