Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 63
  1. #31
    VWC-Lid RandomDaniel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2015
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    6.214
    Thanks
    5.534
    6.572 waarderingen in 2.725 posts
    Vanochtend heerlijk wakker geworden, de boel geveegd en nog even de vuurton aangehad. Heb mij nog nooit zo goed gevoeld op 1 januari. Dat komt ook omdat het hier meer los ging dan voor het verbod. En geen gezeik gehad, alleen maar vrolijke mensen op straat en vooral heel veel vuurwerk. Ik maak mij ook niet meer druk over komend oud en nieuw nu, verbod of geen verbod.
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

  2. #32
    Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2009
    Berichten
    6.205
    Thanks
    19.564
    6.901 waarderingen in 2.701 posts
    Iedereen uiteraard de beste wensen gewenst!

    Hier is het gevoel top. Ontzettend goede jaarwisseling beleeft waar het overal echt los ging. Zó veel vuurwerk gezien, nog nooit meegemaakt. Top dus. Zelf ook een hele ontspannen dag beleefd met een heerlijk toetje op 0:00. Vanochtend even de boel aangeveegd en rondgeweest met de bladblazer, helemaal top.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  3. #33
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.755
    Thanks
    3.294
    11.367 waarderingen in 5.122 posts
    Ik werd vandaag wakker met een gelukzalige glimlach op mijn gezicht. Had ik gedroomd of was het gewoon real, nou het was real. Samen met een maat en mijn vriendin gewoon tot 01.30 loppen stoken, alsof het was al voor het verbod. Alleen maar blije gezichten, een groot vuur, ontzettend veel vuurwerk en veel mensen beneden. O yahhh I loved it
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  4. #34
    VWC-Lid Robin30's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 december 2013
    Berichten
    638
    Thanks
    17
    233 waarderingen in 182 posts
    Allemaal de beste wensen voor 2022!

    Hier was het ook als vanouds een hele mooie oudejaarsdag. Lekker de hele dag gestookt, en om 0.00 uur ging het ook aardig los. Zelf ook alle cakes maar tevoorschijn getoverd en lekker geknald zoals het hoort. Super oud & Nieuw gehad, nu weer een jaar wachten

  5. #35
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 maart 2015
    Berichten
    1.122
    Thanks
    958
    633 waarderingen in 323 posts
    Kwam deze drone beelden uit Urk tegen op Youtube. De rode lichtjes zijn noodsignalen voor op zee. Echt werkelijk een schitterend beeld van de jaarwisseling zo met al die lichtjes in combi met het vuurwerk.

  6. Deze 3 gebruikers waarderen Robbert28 voor het bericht:


  7. #36
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2016
    Berichten
    322
    Thanks
    1
    155 waarderingen in 119 posts
    Ook ik heb een mooie jaarwisseling beleefd met inderdaad lekker veel vuurwerk. Ook mooi dat er desondanks toch een hoop gerotzooi was in het land. Dat pleit namelijk tegen de gedachte dat een vuurwerkverbod alle ongeregeldheden oplost. Ik heb wel een zure nasmaak voor alle NL-verkopers. Die zien dat half Nederland alle Duitse en Belgische zaken leeg hebben gekocht (mooi voor ons als liefhebbers natuurlijk). Terwijl zij alleen aan mochten prutsen met CAT1.

    Dit lijkt mij een zeer sterk argument in de lobby vanuit de vuurwerkbranche voor dit jaar. Laten we alle winst en inkomsten uit de jaarwisseling afvloeien naar de ons omliggende landen en hebben we alsnog alle kosten en schade??? Daarnaast veel illegale knallers, opslag in garageboxen en weet ik waar. Er wordt namelijk niet veel minder gekocht. Laat dan de verkoop goed gereguleerd verlopen en laat de BTW en overige inkomsten uit winst- en inkomstenbelasting naar de NL staatskas vloeien!

    Maar goed, veel beter had vannacht niet kunnen verlopen onder de huidige maatregelen!

  8. Deze 4 gebruikers waarderen WJE voor het bericht:


  9. #37
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 december 2008
    Berichten
    211
    Thanks
    363
    183 waarderingen in 54 posts
    Ik heb me nog nooit zó goed gevoeld in al die jaren. We hebben het allemaal samen gewoon geflikt De mooiste dikste middelvinger
    Laatst gewijzigd door l166; 1 januari 2022 om 21:49

  10. Deze 5 gebruikers waarderen l166 voor het bericht:


  11. #38
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 december 2019
    Berichten
    476
    Thanks
    32
    391 waarderingen in 202 posts
    was lekker vroeg wakker worden om 0700 door de kids. maar wat hebben ze, ikzelf, en de buren genoten van het vuurwerk rond middennacht. er was genoeg te zien in de buurt! dit jaar hopelijk weer!

  12. #39
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2020
    Locatie
    Den haag
    Berichten
    1.462
    Thanks
    196
    807 waarderingen in 374 posts
    Ik voel me echt 10/10

  13. #40
    VWC-Lid maasster's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 oktober 2006
    Berichten
    518
    Thanks
    222
    291 waarderingen in 136 posts
    Goede jaarwisseling gehad en een goed gevoel aan over gehouden! Verbod of niet net zoals vorig jaar was het gewoonweg los gaan!

    Hier hebben we een week lang dan al verschillende activiteiten met de buurt dus dat scheelt een hoop!

  14. Deze gebruiker waardeert maasster voor het bericht:


  15. #41
    VWC-Lid MelvinVW's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2020
    Berichten
    247
    Thanks
    62
    248 waarderingen in 84 posts
    Zelden zo'n goed gevoel gehad op 1 januari (op de kater van de drank na dan...)! Meestal heb ik op 1 januari een gevoel van leegte maar dit was dit jaar totaal anders. De hele middag vermaakt met het stoken van CAT.1 en wat los stookspul (single shots, knallers etc.). In de avond begon het grotere werk met dikke bakken en ander leuk vuurwerk. Om 00:00 was het moment daar en een gruwelijk dikke show neergezet, waar ik nu nog met een smile van oor tot oor van loop. Vele complimenten over ontvangen en uit allerlei hoeken mooie filmpjes heb toegestuurd gekregen, super tof. Dit gecombineerd met al het andere vuurwerk dat overal werd afgestoken ondanks het verbod maakte het dat ik mij geen betere oud & nieuw kon wensen.

    Kijk nu al ontzettend uit naar volgend jaar (zonder verbod) waar we het nog veel grootser gaan aanpakken!

  16. Deze 2 gebruikers waarderen MelvinVW voor het bericht:


  17. #42
    VWC-Lid uxenve's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 oktober 2020
    Locatie
    Noord-Holland
    Berichten
    1.027
    Thanks
    231
    1.054 waarderingen in 400 posts
    Ik heb toch wel gemixte gevoelens. Over het algemeen heb ik een prachtige jaarwisseling gehad. Ik heb alleen continue achter elkaar lopen afsteken en heb het gevoel dat ik daardoor soms wat minder genoten heb. Dit jaar in belgie ook wat extra voor producten betaald omdat die wat duurder zijn maar vaak ook betere kwaliteit. Bij sommige producten was de kwaliteit ook gewoon echt niet van wat het hoort te zijn. Daar heb ik echt een rot gevoel aan over gehouden. Als je 140 euro voor een compound betaald met 100shots, dan mag je daar wel iets van verwachten. Ik krijg de indruk dat funke letterlijk heeft gesjoemeld met de kruit inhoud of gewoon slechtere kwaliteit kruit is gaan gebruiken om meer winstmarge te creeren. Het zullen wss de prijzen van de toekomst worden, ook in NL. Ik ga dit jaar gewoon in nederland bestellen en laat belgie voorlopig even links liggen.
    Laatst gewijzigd door uxenve; 2 januari 2022 om 10:00

  18. Deze 2 gebruikers waarderen uxenve voor het bericht:


  19. #43
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 maart 2007
    Berichten
    1.498
    Thanks
    2.601
    1.093 waarderingen in 396 posts
    Ik voel mij opgepompt om het maximale uit 2022 te halen. Indien mogelijk, lijstjes maken, bestellen bij diverse freakshops, gebruik maken van de Magnum en China Red acties. Tripje België, demo's en showtjes bezoeken misschien een van de verkoopdag Bugano's inslaan in Duitsland. Kortom genoeg plannen om op een leuke en ontspannende manier met onze hobby bezig te zijn en mij niks aan te trekken van wat er in de politiek of media speelt


    Oja.. Een degelijke stookkachel regelen of fabriceren liefst uit RVS van het werk

  20. #44
    VWC-Lid bruijntjeluc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 januari 2008
    Locatie
    gelderland
    Berichten
    990
    Thanks
    1.824
    903 waarderingen in 392 posts
    Prima. Laat ik er mee beginnen dat deze oud en nieuw het bewijs is geweest dat een vuurwerkverbod totaal geen nut heeft. Hier in de omgeving knalde het al weken lang met als hoogte punt 12 uur nachts. Ik had weer voldoende vuurwerk met als hoogtepunten de boxen van alpha en funke. Mijn neefje en de buurjongens hebben zich de hele dag vermaakt met cat1 en wat andere klein vuurwerkspul wat ik nog had liggen. Dat is (gelukkig) nou ook allemaal op.

    Het enige jammere vind ik dat ik afgelopen jaar weer niet in de winkel heb kunnen werken om vuurwerk te verkopen. Het is voor mij altijd de leukste tijd van het jaar en dat hebben ze mij en mij collega,s weer afgenomen. En als je dan de rijen in belgie ziet is dat soms best pijnlijk. Ik hoop dat dit jaar diverse partijen die aan onze kant staan er eens wat harder ingaan. Want nogmaals afgelopen oud en nieuw is het bewijs geweest dan Nederland lang niet klaar is met vuurwerk. En dat het weer een select groepje is die loopt te schreeuwen en helaas afgelopen jaar weer hun zin hebben gekregen.
    Team Anti Crackling en kunstkerstbomen

  21. Deze gebruiker waardeert bruijntjeluc voor het bericht:


  22. #45
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.443
    Thanks
    41.004
    19.057 waarderingen in 8.437 posts
    De beste wensen allemaal.
    Hier helemaal gesloopt, moest 1 januari om 07:00 alweer beginnen met werken, dat valt niet mee na 2 uur slaap en een vermoeiende dag haha. Maar verder zeker voldaan, we hebben echt een prachtige dag gehad. Echt van ieder moment genoten en wat een vuurwerk hebben we gezien zeg. Nu uitkijken naar komend jaar, ook weer zin in. Kom maar op.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •