Pagina 12 van 12 EersteEerste ... 2101112
Weergegeven resultaten: 166 t/m 175 van 175

Discussie: Top2000!

  1. #166
    Administrator R@lph's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 september 2005
    Berichten
    2.178
    Thanks
    3.955
    2.556 waarderingen in 956 posts
    Ik vond echt een prima lijst afgelopen jaar. Goede mix van muziek.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  2. #167
    VWC-Lid ATF's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 december 2013
    Locatie
    Oostvoorne
    Berichten
    892
    Thanks
    729
    440 waarderingen in 253 posts
    Echt weer ff afkicken..hopelijk kan volgend jaar het café weer open

  3. #168
    Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2009
    Berichten
    6.205
    Thanks
    19.564
    6.902 waarderingen in 2.701 posts
    Wat heb ik toch ook weer van de Top2000 genoten zeg. Ontzettend balen dat het weer afgelopen is, het is inderdaad afkicken. Veelal 's avonds tot een uur of 01:00 / 02:00 zitten kijken, enkele uitschieter naar 03:00. Heerlijk om de tijd voor jezelf te nemen en te genieten van de muziek en sfeerbeelden in het toch wel gezellig aangeklede café.

    De opening was wel één van de hoogtepunten, ontzettend spectaculair gedaan en ik kijk nu alweer uit naar volgend jaar. Ontzettend sfeerverhogend.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  4. Deze 2 gebruikers waarderen Djaimy voor het bericht:


  5. #169
    VWC-Lid Black Dragon's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 december 2009
    Berichten
    3.270
    Thanks
    3.636
    5.086 waarderingen in 1.558 posts
    Van 's ochtends tot 's avonds stond de tv bij ons aan! Het is gewoon geile tv, ondanks dat er weer geen openbaar café was! We hebben zelfs geprobeerd via zoom op tv te komen! Helaas niet gelukt! Dat zoom is echt niet waterdicht! Zaten we ineens in een andere zoom groep met duistere aziatische hackers! Ook hadden we op een gegeven moment last van dat we op één of andere manier verbonden waren met een ander gezin! We hadden beeld en geluid en zij tetterden telkens door de uitzending heen! We konden gewoon in hun huiskamer kijken en hoorden alles! Heel raar maar wel lekker voyeuristisch!
    Eind goed, Knal goed!

  6. #170
    VWC-Lid XVIII's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 januari 2014
    Berichten
    254
    Thanks
    62
    246 waarderingen in 76 posts
    Voor wie de laatste uren ook op de 31e heeft gemist, ze zijn inmiddels terug te luisteren!!

  7. #171
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.105
    Thanks
    12.982
    19.589 waarderingen in 4.250 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vegetto Bekijk bericht
    Elk jaar komen er nummers die vaag kent en dan hoort en denkt pot verdikkie best goed nummer. Hoorde deze net voorbij komen.

    Ik had dat ook bij dit nummer, volgend jaar vergeet ik die hopelijk niet hehe.

    Erg genoten van de top2000, blijvertje en ben benieuwd hoe het is in een normaal jaar. De lijst is erg leuk, veel variatie in muziek en erg veel nummers die je kunt waarderen. Ook oudejaarsavond op gehad, top voor de achtergrond ook.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  8. Deze gebruiker waardeert Mattenfreak voor het bericht:


  9. #172
    VWC-Lid Avalanche's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Locatie
    Almere
    Berichten
    3.332
    Thanks
    1.277
    4.088 waarderingen in 1.485 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Black Dragon Bekijk bericht
    Van 's ochtends tot 's avonds stond de tv bij ons aan! Het is gewoon geile tv, ondanks dat er weer geen openbaar café was! We hebben zelfs geprobeerd via zoom op tv te komen! Helaas niet gelukt! Dat zoom is echt niet waterdicht! Zaten we ineens in een andere zoom groep met duistere aziatische hackers! Ook hadden we op een gegeven moment last van dat we op één of andere manier verbonden waren met een ander gezin! We hadden beeld en geluid en zij tetterden telkens door de uitzending heen! We konden gewoon in hun huiskamer kijken en hoorden alles! Heel raar maar wel lekker voyeuristisch!
    Ik ben met mijn dochters meermaals op TV gekomen, maar dat lukte alleen in de vroege ochtend (tussen 7:00-9:00 uur). Superleuk, ook de interactie met de dj. Eerliojk gezegd vind ik het 'bij mensen binnen kijken' via die schermen leuker dan die suffe koffiedrinkende gasten in het café.

  10. #173
    Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2009
    Berichten
    6.205
    Thanks
    19.564
    6.902 waarderingen in 2.701 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Avalanche Bekijk bericht
    Ik ben met mijn dochters meermaals op TV gekomen, maar dat lukte alleen in de vroege ochtend (tussen 7:00-9:00 uur). Superleuk, ook de interactie met de dj. Eerliojk gezegd vind ik het 'bij mensen binnen kijken' via die schermen leuker dan die suffe koffiedrinkende gasten in het café.
    Het lijkt mij ook geen verkeerd idee dit erin te houden, ook wanneer er wél publiek is. Geeft toch een wat andere sfeer aan, inderdaad, koffie drinkende gasten.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  11. #174
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.462
    Thanks
    41.050
    19.067 waarderingen in 8.443 posts
    Zeker mee eens inderdaad. Ik hoop echt dat er komend jaar weer gasten in het cafe mogen, maar het zou helemaal top zijn als ze er ook nog tv's neerhangen waarop je mensen vanuit huis kunt zien.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  12. Deze gebruiker waardeert omepje voor het bericht:


  13. #175
    VWC-Lid vegetto's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 november 2006
    Berichten
    543
    Thanks
    1.180
    824 waarderingen in 294 posts
    Nog een kleine tip voor dit jaar

    The Only Thing To Fear Is Running Out Of Beer

  14. Deze gebruiker waardeert vegetto voor het bericht:


Pagina 12 van 12 EersteEerste ... 2101112

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •