Pagina 2 van 6 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 79
  1. #16
    VWC-Lid MagicSjefke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 oktober 2016
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    2.716
    Thanks
    1.840
    2.093 waarderingen in 1.210 posts
    6 Elements
    Spinnerz to Colorz

  2. #17
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 augustus 2011
    Berichten
    433
    Thanks
    581
    749 waarderingen in 192 posts
    Durf het haast niet te zeggen, maar ik heb nog nooit de Transbomber gehad.

  3. #18
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    16 november 2019
    Berichten
    411
    Thanks
    122
    266 waarderingen in 119 posts
    ik ook niet haha

  4. Deze gebruiker waardeert pyroboyniels voor het bericht:


  5. #19
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 maart 2007
    Berichten
    1.498
    Thanks
    2.601
    1.093 waarderingen in 396 posts
    Immortal Gold
    Spinnerz 2 Colors
    Katan special #4
    Tournament Box

  6. Deze gebruiker waardeert Kees voor het bericht:


  7. #20
    VWC-Lid Arnoud PyroFan's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 november 2015
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    1.493
    Thanks
    1.985
    1.224 waarderingen in 409 posts
    Zelf ook nog nooit de Transbomber gehad. Beetje triest eigenlijk...
    Ook de special boxen van Katan moeten nog een keer in de collectie komen.

  8. #21
    VWC-Lid Ajax's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 september 2009
    Berichten
    687
    Thanks
    180
    854 waarderingen in 244 posts
    Ik heb nog nooit de monster ride gehad. Komt dit jaar wel verandering in.

  9. #22
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 maart 2015
    Berichten
    1.122
    Thanks
    958
    633 waarderingen in 323 posts
    Snowstorm 1.0 van Evolution.
    Veel leden waren enthousiast over deze bak, helaas niet meer verkrijgbaar...

  10. #23
    VWC-Lid flutsjah's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 februari 2019
    Berichten
    1.531
    Thanks
    2.754
    2.685 waarderingen in 882 posts
    Red Maroon - balen zeg wil die echt graag nog eens per 2 afsteken in de straat. Dit jaar een mooi rood-project op de planning staan. Heb nu de opvolger neon maar die vind ik toch echt een stuk minder sterke kleur hebben.

    Buurt assortiment - nu niet meer voor een mooie prijs te krijgen, en heb al veel setjes. Tegelijkertijd denk ik dat het huidige assortiment zeker niet onderdoet voor deze en ze vooral in de beginjaren echt toppers waren.

    Something like its hot - Tja te laat ingezien wat de kwaliteit was van Pangu, 2 jaar geleden nog een kansje gehad om ze te kopen maar helaas.

    Escape From Hell - Pohh te laat met kopen geweest dit jaar, zie ze nu eigenlijk nergens meer op enigszins rijdbare afstand.

    Spring break - nergens hier in de buurt voor een mooie prijs gezien helaas.

    Venom Box (vuurwerkmania) - Wat zou ik die graag per 8 eens willen schieten, 2 jaar geleden de secret salute geworden. Was er toen niet op tijd bij en nog te weinig ervaring. Destijds zitten twijfelen om ze bij breda te bestellen. Balen!

    Zena Shell kit - Nergens meer te verkrijgen 2 jaar geleden, had ze graag nog eens gehad bij de andere 2"shots.

    On The Beat - Ook te laat de kwaliteit van Pangu ingezien.

    Titanium Peony - Nét te laat met beslissen vorig jaar bij een uitverkoop en misgegrepen.

    Allemaal producten die op de nominatie stonden om te bestellen maar nu waarschijnlijk geen kans meer voor zal hebben.
    https://www.youtube.com/user/flutsjah/

  11. #24
    VWC-Lid Plintje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 januari 2014
    Berichten
    1.230
    Thanks
    122
    2.362 waarderingen in 747 posts
    Ik heb dit jaar juist een deel van het budget gebruikt om toppers die ik nog nooit gehad heb nu eindelijk wel een keer te halen. Dit was gelijk een leuke zoektocht en de reden dat ik dit jaar een voor mij record aantal winkels langs ga tijdens de verkoopdagen. Het volgende lijstje toppers heb ik dus nog nooit gehad, maar dit jaar wel kunnen bemachtigen.

    De Serenity, meerdere malen op demo's gezien. Waanzinnig mooi. Begint volgens mij ook wel aardig zeldzaam te worden. Eén van de laatste exemplaren van de Vuurwerkbunker staat daar al anderhalf jaar op mij te wachten.

    Ik kan mij de opwinding nog wel herinneren toen de Cruel Traction uitkwam. Helaas nam deze in de begin jaren altijd een veel te grote hap uit mijn budget. Daardoor nooit besteld. Toen het budget omhoog ging kwam ik hem nooit in de buurt tegen en er was ook zo veel keuze. Maar dit jaar staat hij na al die jaren dan eindelijk een keer in de straat!

    De Spring Break was mij tot 2 jaar geleden eigenlijk nooit opgevallen. Maar op basis van de vele straatfilms vind ik dit wel echt een topper. Deze moest er dit jaar dan ook hoe dan ook bij komen.

    Dan de V-Master en Best Solution, misschien geen pure toppers. Maar wel twee boxen die mij altijd trokken. Jaren lang kwam ik niet bij dealers die China Red voerden. Dit jaar kon ik de verleiding niet weerstaan in de freak actie van China Red.

    Als laatste twee cakes. De Cruelty en de ROTP. Die moeten toch eigenlijk wel een keer in de collectie van iedere liefhebber gezeten hebben naar mijn mening. Waarom ze tot dit jaar toch altijd afvielen op het moment dat ik ging bestellen? Ik heb eigenlijk geen idee.

    En dan heb ik natuurlijk ook nog een lijstje met toppers die ik echt nog nooit gehad heb.

    De Immortal Gold heb ik nog nooit gehad. Meestal had ik een goudbak die voor een betere prijs te krijgen was. Zo heb ik door de jaren heen een flink aantal verschillende goudbakken geschoten, maar nog nooit de Immortal Gold. Daar moet eigenlijk toch ook maar eens verandering in gaan komen in de toekomst.

    Van een heel aantal producten van Pangu en Evolution heb ik spijt dat ik die nooit gehad heb, maarja... keuzes keuzes.

    De Zena Shell Kit had ik ook graag een keer geschoten.

  12. #25
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 december 2006
    Berichten
    607
    Thanks
    512
    702 waarderingen in 271 posts
    Return of the Phoenix
    Transbomber
    Cruel Traction

  13. #26
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    25 september 2007
    Berichten
    336
    Thanks
    350
    139 waarderingen in 80 posts
    De Funke Scala, Dragon Lair en Colour Plum Coco. Dit jaar dus wel in de collectie

    Ik ben trouwens verbaasd dat er zoveel liefhebbers zijn van de Transbomber. Ik heb hem al 3x gezien. Leuk voor erbij, maar naar mijn mening echt geen topper (geen spectaculaire crackling, rood ging vrij snel uit). Misschien destijds zo populair geworden vanwege de all at once sierfinale.

  14. #27
    VWC-Lid uxenve's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 oktober 2020
    Locatie
    Noord-Holland
    Berichten
    1.028
    Thanks
    231
    1.055 waarderingen in 401 posts
    Transbomber nooit gehad, persoonlijk heb ik moeite om te begrijpen waarom iedereen zon fan van de transbomber, tuurlijk het is een mooie rambak, maar ik kan zoveel bakken opnoemen die ik persoonlijk beter vindt. Ik ben nog wel aan het twijfelen, zit tegen het randje van budget aan omdat ik vanaf begin dit jaar aan het bestellen ben. Mogelijk dat ik hem toch haal dit jaar.

  15. #28
    VWC-Lid Knalpak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Berichten
    932
    Thanks
    998
    486 waarderingen in 210 posts
    Spinnerz 2 Color nooit gehad, op 1 of andere manier kwamen de boeketten altijd heel klein over op mij.

  16. #29
    VWC-Lid Adnoctum's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 december 2016
    Berichten
    925
    Thanks
    1.603
    1.569 waarderingen in 427 posts
    Smashbox 1 en Garden party 1 zou ik echt heel graag nog een keer in de collectie willen.

  17. #30
    VWC-Lid MagicSjefke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 oktober 2016
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    2.716
    Thanks
    1.840
    2.093 waarderingen in 1.210 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Adnoctum Bekijk bericht
    Smashbox 1 en Garden party 1 zou ik echt heel graag nog een keer in de collectie willen.
    Smashbox 1 vind ik persoonlijk tegenvallen, zeker vergeleken met de Garden Party 1. Wie weet in de toekomst dat Pangu deze in compound gaat uitbrengen

Pagina 2 van 6 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •