Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 31 t/m 37 van 37
  1. #31
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 januari 2019
    Berichten
    1.476
    Thanks
    3.724
    1.167 waarderingen in 547 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Klassieker Bekijk bericht
    Ik heb voor dit jaar me eigen voorgenomen dat ik ga filmen (leuk voor de herinnering en om bijv met jullie te kunnen delen) maar ik loop tegen heel veel problemen aan voor mijn gevoel gezien ik een grote digibeet ben en vaak door de bomen het bos niet meer ziet vraag ik het hier even.
    Ik heb een iPhone 13 128 gb waarvan 80 gb bezet is en er dus 48 gb overblijft.
    Dat betekent dus ongeveer een klein uurtje filmen op 4K 60 fps das niet veel lijkt me zo.. nu kan je wel 200 gb iCloud opslag nemen voor 3 euro p/maand maar dan blijft toch de opslag op de telefoon maar 128 gb? Of gaan de bestanden automatisch naar de iCloud zonder opgeslagen te worden op je telefoon?
    En uiteindelijk is die 200 gb ook vol toch? Uploaden jullie alles naar bijv YouTube en verwijder je de video op je telefoon/iCloud? Of gaat alles op een (externe) hardeschijf of dergelijke?
    Of zijn er manieren om je telefoon opslag snel leeg te maken (behalve door alles in de prullenbak te doen uiteraard) door middel van bestanden over te zetten naar een laptop of iets dergelijks?
    Als ik nu bestanden wilt overzetten van iPhone naar laptop door middel van het originele oplaad kabeltje duurt het een eewigheid en vaak tussentijds een foutmelding en dan stopt hij met overzetten.
    Misschien is dit allemaal een beetje dom en stom.. sorry daarvoor!
    Wellicht is een externe ssd schijf of SD card lezer een mooie oplossing. Zo kopieer je direct van je iphone op een opslag (kaartje of externe harde schijf). Misschien dat de plaatselijke telecomwinkel of apple store je verder kan helpen met deze oplossing.

  2. Deze gebruiker waardeert Pyropinoy voor het bericht:


  3. #32
    VWC-Lid Airforce's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 december 2013
    Berichten
    1.327
    Thanks
    656
    976 waarderingen in 488 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Klassieker Bekijk bericht
    Ik heb voor dit jaar me eigen voorgenomen dat ik ga filmen (leuk voor de herinnering en om bijv met jullie te kunnen delen) maar ik loop tegen heel veel problemen aan voor mijn gevoel gezien ik een grote digibeet ben en vaak door de bomen het bos niet meer ziet vraag ik het hier even.
    Ik heb een iPhone 13 128 gb waarvan 80 gb bezet is en er dus 48 gb overblijft.
    Dat betekent dus ongeveer een klein uurtje filmen op 4K 60 fps das niet veel lijkt me zo.. nu kan je wel 200 gb iCloud opslag nemen voor 3 euro p/maand maar dan blijft toch de opslag op de telefoon maar 128 gb? Of gaan de bestanden automatisch naar de iCloud zonder opgeslagen te worden op je telefoon?
    En uiteindelijk is die 200 gb ook vol toch? Uploaden jullie alles naar bijv YouTube en verwijder je de video op je telefoon/iCloud? Of gaat alles op een (externe) hardeschijf of dergelijke?
    Of zijn er manieren om je telefoon opslag snel leeg te maken (behalve door alles in de prullenbak te doen uiteraard) door middel van bestanden over te zetten naar een laptop of iets dergelijks?
    Als ik nu bestanden wilt overzetten van iPhone naar laptop door middel van het originele oplaad kabeltje duurt het een eewigheid en vaak tussentijds een foutmelding en dan stopt hij met overzetten.
    Misschien is dit allemaal een beetje dom en stom.. sorry daarvoor!
    Ik zou als eerst nadenken of je überhaupt in 4K wil filmen. De meeste mensen zullen YouTube video's kijken op hun telefoon of laptop, meestal heeft die helemaal geen 4K resolutie. Als je het voor jezelf wil filmen en af wil spelen op je TV zit er nog wat in, maar dan zou ik inderdaad een externe HDD of SSD halen.

  4. Deze gebruiker waardeert Airforce voor het bericht:


  5. #33
    VWC-Lid bolle-040's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 september 2010
    Berichten
    3.809
    Thanks
    5.955
    9.269 waarderingen in 2.966 posts
    Veel data overzetten van iphone via kabel of sd kaart is geen gewenste optie. Zoals je zelf aangeeft geeft dit vaak storingen. Mijn advies is een (externe) cloud. Waarbij je zelf de controle neemt voor het uploaden van data. Zodat als data in de cloud staat je zelf data op je telefoon kan weggooien.
    www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

  6. Deze gebruiker waardeert bolle-040 voor het bericht:


  7. #34
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.933
    Thanks
    4.689
    6.471 waarderingen in 2.628 posts
    Geen ervaring met Iphone maar ben het met Bolle 040 eens, een Cloud is heel handig. Maak er zelf ook gebruik van ondanks ik wel wat meer geheugen heb dan jij ( voor de volgende keer is bij dat soort telefoon 256GB wel gewenst ). Ik heb een 1TB / 1000Gb cloud, perfect voor de filmpjes.

    En altijd filmen in 4K60, dat ondersteunt elke beetje A lijn telefoon tegenwoordig ( al een aantal jaar ) op Youtube. In 8K is weer een ander verhaal, dat is doodzonde ( die functie heb ik op m'n Samsung S21 ). Dat neemt extreem veel geheugen in beslag maar dat ondersteunt geen enkele telefoon / smart tv op Youtube.

  8. Deze 2 gebruikers waarderen MasterBsc voor het bericht:


  9. #35
    VWC-Lid RandomDaniel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2015
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    6.224
    Thanks
    5.536
    6.593 waarderingen in 2.736 posts
    Zeker inderdaad 4k 60FPS filmen als die mogelijkheid er is. Ga je geen spijt van krijgen. Ik ga denk ik (tijdelijk) wat extra iCloud ruimte aanschaffen voor de jaarwisseling.
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

  10. Deze gebruiker waardeert RandomDaniel voor het bericht:


  11. #36
    VWC-Lid Vuurwerk Express's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 december 2018
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    2.095
    Thanks
    3.473
    2.090 waarderingen in 806 posts
    Welke cloud is eigelijk het beste van opslag voor filmpjes? Google Drive? Onedrive?
    Of welke gebruiken jullie?
    Let wel op dat ik Samsung telefoon heb.
    https://store.steampowered.com/curator/43922535

  12. #37
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 december 2012
    Berichten
    55
    Thanks
    33
    69 waarderingen in 23 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Klassieker Bekijk bericht
    Of zijn er manieren om je telefoon opslag snel leeg te maken (behalve door alles in de prullenbak te doen uiteraard) door middel van bestanden over te zetten naar een laptop of iets dergelijks?
    Als je iCloud hebt dan heb je een instelling om afbeeldingen en video’s op je iPhone te laten staan of je kan kiezen voor geoptimaliseerd opslaan. Ik heb nu 20GB aan afbeeldingen en video op mijn iPhone en op de iCloud is dat bijna 200GB. Er staat dan een lagere kwaliteit op je iPhone tot je hem gaat bekijken en dan wordt t zo gedownload.
    Als je niet met kabeltjes wilt kloten kan je ook via icloud.com de bestanden downloaden naar je computer.

  13. Deze gebruiker waardeert Gerald1980 voor het bericht:


Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •