Winkelbanner - Vuurwerkfeestje.nl
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 31 t/m 33 van 33
    VWC-Lid Happiness's schermafbeelding
    Thanks
    7.668
    Thanked 4.136 Times in 1.702 Posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flashing_Diamond Bekijk bericht
    Nog nooit gezien deze. Het artikelnummer is hťt artikelnummer van de Happiness reeks, alleen de "S" zal wel voor dit kartonvormpje staan. Tot nu toe niets over kunnen vinden op Google. Mogelijk staat er iets in de Red Lantern catalogus over?

Ik vind dit eerlijk gezegd niet slecht. Het duurt niet lang, maar het komt op de "verrassing" na, wel (dicht) in de buurt van de oorspronkelijke, originele Happiness. De originele Happiness zal in CAT1 vorm niet terug kunnen keren, en ik denk dat deze ook niet meer onder CAT1 zal kunnen worden geplaatst omdat de effecten (schat ik), de 60cm overstijgen.

Wanneer de prijs meevalt, valt het wel te doen.

Dan graag met een bijpassend eigen Funke label. De originelen terug met het originele label zou top zijn, maar ergens nog steeds "niet origineel", als je begrijpt wat ik bedoel. Feeling, kwaliteit, en kleine wijzigingen zouden het uiteindelijk toch weer on- origineel maken.
    Komt naar mijn mening misschien alleen qua hoogte in de buurt van het origineel maar voor de rest echt niet. Juiste volgorde zoals al vermeld door Squeak! Fontein-Fluit-Mine.
    December Will Be Magic Again!!

2. The Following User Says Thank You to Happiness For This Useful Post:

VWC-Lid chupinazo's schermafbeelding
    Thanks
    377
    Nou, bij de hapiness uit de jaren '90 kwam de finale al boven de 1,5 meter.
    Enige produkt wat ik er later mee kon vergelijken, zijn de lesli knetterkegels. Zo jammer dat die ook al niet meer bestaan.

VWC-Lid Flashing_Diamond's schermafbeelding
    Thanks
    2.337
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Happiness Bekijk bericht
    Komt naar mijn mening misschien alleen qua hoogte in de buurt van het origineel maar voor de rest echt niet. Juiste volgorde zoals al vermeld door Squeak! Fontein-Fluit-Mine.
    Met Cat1 gaat dat ook niet lukken he? Qua kleuren best wel imo.

5. The Following User Says Thank You to Flashing_Diamond For This Useful Post:

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Regels voor berichten