Winkelbanner - Vuurwerkfeestje.nl F1
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 46

Discussie: Happiness Fountain

  1. #31
    VWC-Lid Happiness's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 januari 2010
    Berichten
    6.053
    Thanks
    8.991
    5.192 waarderingen in 2.008 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flashing_Diamond Bekijk bericht
    Nog nooit gezien deze. Het artikelnummer is hét artikelnummer van de Happiness reeks, alleen de "S" zal wel voor dit kartonvormpje staan. Tot nu toe niets over kunnen vinden op Google. Mogelijk staat er iets in de Red Lantern catalogus over?



    Ik vind dit eerlijk gezegd niet slecht. Het duurt niet lang, maar het komt op de "verrassing" na, wel (dicht) in de buurt van de oorspronkelijke, originele Happiness. De originele Happiness zal in CAT1 vorm niet terug kunnen keren, en ik denk dat deze ook niet meer onder CAT1 zal kunnen worden geplaatst omdat de effecten (schat ik), de 60cm overstijgen.

    Wanneer de prijs meevalt, valt het wel te doen.



    Dan graag met een bijpassend eigen Funke label. De originelen terug met het originele label zou top zijn, maar ergens nog steeds "niet origineel", als je begrijpt wat ik bedoel. Feeling, kwaliteit, en kleine wijzigingen zouden het uiteindelijk toch weer on- origineel maken.
    Komt naar mijn mening misschien alleen qua hoogte in de buurt van het origineel maar voor de rest echt niet. Juiste volgorde zoals al vermeld door Squeak! Fontein-Fluit-Mine.
    December Will Be Magic Again!!

  2. Deze gebruiker waardeert Happiness voor het bericht:


  3. #32
    VWC-Lid chupinazo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juli 2008
    Locatie
    Zonnig zuid NL
    Berichten
    791
    Thanks
    458
    350 waarderingen in 196 posts
    Nou, bij de hapiness uit de jaren '90 kwam de finale al boven de 1,5 meter.
    Enige produkt wat ik er later mee kon vergelijken, zijn de lesli knetterkegels. Zo jammer dat die ook al niet meer bestaan.

  4. #33
    VWC-Lid Flashing_Diamond's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 januari 2009
    Berichten
    1.524
    Thanks
    2.890
    674 waarderingen in 366 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Happiness Bekijk bericht
    Komt naar mijn mening misschien alleen qua hoogte in de buurt van het origineel maar voor de rest echt niet. Juiste volgorde zoals al vermeld door Squeak! Fontein-Fluit-Mine.
    Met Cat1 gaat dat ook niet lukken he? Qua kleuren best wel imo.

  5. Deze gebruiker waardeert Flashing_Diamond voor het bericht:


  6. #34
    VWC-Lid RandomDaniel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2015
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    6.224
    Thanks
    5.536
    6.593 waarderingen in 2.736 posts


    Straatfilmpje van Pyros4All
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

  7. #35
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    7 januari 2020
    Berichten
    972
    Thanks
    360
    557 waarderingen in 295 posts
    Hahaha vulcan toch. Ik kocht vorig jaar een familieassortiment bij dolfijn en een maat van me een pakket. Het gekke is hier zie ik prut. Die in de pakketten zaten waren 4 gram en wat doet vulcan?juist het origineel met originele labels fontein fluit knetter. Ze kunnen het wel degelijk met die 4 gram alleen in pakketvorm beetje jammer dit.

  8. #36
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 november 2016
    Berichten
    443
    Thanks
    198
    128 waarderingen in 84 posts
    Deze van vulcan worden verkocht bij roeder feuerwerk,als je deze ook krijgt...

    https://shop.roeder-feuerwerk.de/det.../sArticle/2404

  9. #37
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 augustus 2009
    Berichten
    2.445
    Thanks
    868
    1.647 waarderingen in 768 posts
    3 pagina's, ik denk nog wel dat vulcan echt iets heeft neergezet.
    Wat een treurnis dit haha. Als dit de toekomst is van t Nederlandse vuurwerk...

  10. #38
    VWC-Lid Vuurwerkfeestje NL's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 januari 2022
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    1.078
    Thanks
    1.261
    2.185 waarderingen in 644 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nederlandsvuurwerk Bekijk bericht
    3 pagina's, ik denk nog wel dat vulcan echt iets heeft neergezet.
    Wat een treurnis dit haha. Als dit de toekomst is van t Nederlandse vuurwerk...
    Drie pagina's met reacties en diverse nostalgische gevoelens over de Happiness ten spijt.. maar dit artikel is bij ons een van de populairste, vooral onder de jeugd. Vier dergelijke fonteinen in categorie 1 voor 2,95 euro, is gewoon dikke prima.

  11. #39
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.156
    Thanks
    5.470
    6.268 waarderingen in 3.000 posts
    Maar wij zijn geen verkoopliefebbers, wij zijn vuurwerkliefhebbers en wij zien enkel een slap aftreksel (niet eens aftreksel, gewoon een of ander fonteintje) dat de naam Happiness niet mag dragen. Of iemand dat koopt en een ander verkoopt staat daar los van. Dat is handelaarspraat.

    Dit is gewoon treurnis en misleiding onder die naam, maar dat zal idd de massa, en zeker van de leeftijd die al cat 1 mag kopen, worst wezen want die hebben ook geen benul meer van de originele kwaliteit.

  12. Deze 6 gebruikers waarderen Richardus voor het bericht:


  13. #40
    VWC-Lid Vuurwerkfeestje NL's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 januari 2022
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    1.078
    Thanks
    1.261
    2.185 waarderingen in 644 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
    Maar wij zijn geen verkoopliefebbers, wij zijn vuurwerkliefhebbers en wij zien enkel een slap aftreksel (niet eens aftreksel, gewoon een of ander fonteintje) dat de naam Happiness niet mag dragen. Of iemand dat koopt en een ander verkoopt staat daar los van. Dat is handelaarspraat.

    Dit is gewoon treurnis en misleiding onder die naam, maar dat zal idd de massa, en zeker van de leeftijd die al cat 1 mag kopen, worst wezen want die hebben ook geen benul meer van de originele kwaliteit.
    Wij zijn ook liefhebbers dus begrijpen het helemaal hoor. Lesli komt dit jaar ook weer met Happiness in Cat1, dus nieuwe ronde, nieuwe kansen En die van Broekhoff hebben er ook ietsje meer van weg, maar daar zullen de meningen ook over verschillen.

  14. Deze gebruiker waardeert Vuurwerkfeestje NL voor het bericht:


  15. #41
    VWC-Lid Happiness's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 januari 2010
    Berichten
    6.053
    Thanks
    8.991
    5.192 waarderingen in 2.008 posts
    Met alle respect. Daar verwacht ik ook niets van. Kan het altijd nog meevallen.
    December Will Be Magic Again!!

  16. #42
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.156
    Thanks
    5.470
    6.268 waarderingen in 3.000 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkfeestje NL Bekijk bericht
    Wij zijn ook liefhebbers dus begrijpen het helemaal hoor. Lesli komt dit jaar ook weer met Happiness in Cat1, dus nieuwe ronde, nieuwe kansen En die van Broekhoff hebben er ook ietsje meer van weg, maar daar zullen de meningen ook over verschillen.
    Tenzij het van Funke, koester ik geen enkele hoop. De NL grootgrutters hebben al heul veul te vaak de verwachtingen niet ingelost, om nog netjes te zeggen.

  17. Deze gebruiker waardeert Richardus voor het bericht:

    3xh

  18. #43
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    7 januari 2020
    Berichten
    972
    Thanks
    360
    557 waarderingen in 295 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pietjebel Bekijk bericht
    Deze van vulcan worden verkocht bij roeder feuerwerk,als je deze ook krijgt...

    https://shop.roeder-feuerwerk.de/det.../sArticle/2404
    Als je zo krijg met Red lantern dan heb je F2 in handen en goud ook. Verwacht niet dat vulcan ze zo levert. In Papendrecht(Keesvuurwerk) lag er ook zo een doosje in de vitrine stond ook op hun site met Red Lantern logo en het antwoord luidt als volgt, nee zo krijg je ze niet van Vulcan. Gelukkig vroeg ik aan de verkoper eerst zien dan geloven maar helaas ze waren het niet, dus liggen laten. Echter bij intratuin Breda heb ik wel doosjes kunnen pakken van Lesli met ouderwetse labeltjes afgelopen jaar maar alleen het doosje is anders.

    Zijn er originele labels van vulcan? Jazeker kunnen ze het wel zijn ze 4 gram per stuk met fontein fluit knetter en originele label maar in pakketvorm. Vulcan ken het wel maar doen het alleen niet.

  19. #44
    VWC-Lid Flashing_Diamond's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 januari 2009
    Berichten
    1.524
    Thanks
    2.890
    674 waarderingen in 366 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkliefhebber34 Bekijk bericht
    Als je zo krijg met Red lantern dan heb je F2 in handen en goud ook. Verwacht niet dat vulcan ze zo levert. In Papendrecht(Keesvuurwerk) lag er ook zo een doosje in de vitrine stond ook op hun site met Red Lantern logo en het antwoord luidt als volgt, nee zo krijg je ze niet van Vulcan. Gelukkig vroeg ik aan de verkoper eerst zien dan geloven maar helaas ze waren het niet, dus liggen laten. Echter bij intratuin Breda heb ik wel doosjes kunnen pakken van Lesli met ouderwetse labeltjes afgelopen jaar maar alleen het doosje is anders.

    Zijn er originele labels van vulcan? Jazeker kunnen ze het wel zijn ze 4 gram per stuk met fontein fluit knetter en originele label maar in pakketvorm. Vulcan ken het wel maar doen het alleen niet.
    Hmm, dat is wel jammer dan. Als er wordt geadverteerd met een afbeelding die ze niet na kunnen komen. Het is nu al 2 jaar gissen met deze dingen; of ze eruitzien zoals afgebeeld of totaal anders. Jammer, want in dit geval is het label en de verpakking doorslaggevend.

  20. #45
    VWC-Lid Vuurwerk Express's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 december 2018
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    2.094
    Thanks
    3.466
    2.089 waarderingen in 805 posts
    Happiness zonder fluit
    Verder toch wel een leuk fonteintje.

    Dank aan ProPyro
    https://store.steampowered.com/curator/43922535

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •