Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 13 van 13 EersteEerste ... 3111213
Weergegeven resultaten: 181 t/m 194 van 194
  1. #181
    VWC-Lid YorickT's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 oktober 2010
    Berichten
    2.090
    Thanks
    1.883
    3.886 waarderingen in 1.196 posts
    Oei, dit is wel extreem zuur voor al die mensen die al die tijd hebben moeten wachten en hard gewerkt hebben aan een mooi feestje. Natuurlijk ook voor ons als vuurwerkliefhebber en zeker als je nu daar bent of naartoe gaat.

    Ik ga duimen voor jullie!

  2. #182
    VWC-Lid Serpico's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 oktober 2016
    Berichten
    83
    Thanks
    52
    113 waarderingen in 36 posts
    Helaas :(

    Naam: Screenshot_20220317-092104.jpg
Bekeken: 693
Grootte: 187,5 KB

  3. #183
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 december 2009
    Berichten
    39
    Thanks
    0
    5 waarderingen in 4 posts
    Vanavond loopt het vuurwerkkasteel �� op Passeig de l’Albereda, door pyrotechniek #HermanosCaballer , vanwege de weersvoorspelling 1️⃣ uur voor en begint om 00.00 uur.
    Kom je ?

    Volgens de google translate is de show vanavond een uur eerder.


    https://m.facebook.com/JCFValencia

  4. #184
    VWC-Lid Bizzle's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 juli 2009
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.357
    Thanks
    146
    1.631 waarderingen in 580 posts
    En die duurde welgeteld 8 minuutjes

  5. #185
    Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2009
    Berichten
    6.205
    Thanks
    19.564
    6.901 waarderingen in 2.701 posts
    Inmiddels weer terug van Fallas 2022. Een gekke editie wel, want de weersvoorspellingen vooraf waren dramatisch. Ingesteld op het ergste en gegaan met het motto: de 15e is het prima weer, alles pakken wat te pakken valt, alles na de 15e is pure winst. En wat een winst hebben we gehad!

    Eigenlijk alleen de 18e 's avonds met de Nit del Foc last gehad van buien en de 19e overdags een aantal fikse buien met als gevolg diverse straatmascletas waarvan meer dan 50% is blijven hangen. Ontzettend zuur voor de Casals en schieters, maar persoonlijk is editie 2022 er niet veel minder om geweest. Ontzettend genoten van de gezelligheid, de schitterende falla's en uiteraard het vuurwerk met als hoogtepunt de Mascleta op dinsdag de 15e van Ricasa. Ongekend vet, de ritme's, de opbouw.. als de Spanjaarden met tranen in de ogen staan weet je dat het een goede was!

    Ik kijk alweer uit naar het moment dat de tickets voor 2023 te boeken zijn... want dit is - na mijn 1e ervaring in 2019 en afgelopen september - een blijvertje!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  6. Deze 10 gebruikers waarderen Djaimy voor het bericht:


  7. #186
    VWC-Lid bolle-040's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 september 2010
    Berichten
    3.805
    Thanks
    5.950
    9.265 waarderingen in 2.963 posts






    www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

  8. Deze 11 gebruikers waarderen bolle-040 voor het bericht:

    + Show/Hide list of the thanked


  9. #187
    VWC-Lid Palm Tree's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 februari 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    5.939
    Thanks
    1.145
    2.879 waarderingen in 1.215 posts
    Wat een heerlijke editie was dit weer, de stress voor het zeer slechte voorspelde weer was gelukkig voor het grootste deel onnodig.
    Het was uiteindelijk vooral de harde wind die roet in het eten gooide.

    De 15e zo veel mogelijk gepakt, mocht de rest van de week drama worden, maar uiteindelijk alle dagen meerdere shows mee kunnen pakken!
    Voor het eerst bij een Corda geweest, en de Correfoc, erg toffe ervaring!

    Naast de toffe shows de 20e nog een dessert met de ingehaalde Mascleta van Nadal Marti, samen met de Mascleta van Ricasa toch wel de favorieten.

    Ook leuk om na 2 jaar eindelijk nieuwe gezichten van het forum te zien, leuk jullie eens ontmoet te hebben, erg gezellig gehad! Tot volgend jaar!

    Hieronder een kleine samenvatting, meer video's komen de aankomende tijd in m'n Dit was Fallas 2022 topic in het Fallas de Valencia gedeelte

    Laatst gewijzigd door Palm Tree; 27 maart 2022 om 14:43
    Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

  10. Deze 9 gebruikers waarderen Palm Tree voor het bericht:


  11. #188
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Berichten
    1.272
    Thanks
    354
    646 waarderingen in 338 posts
    helaas die van nadal marti niet meer mee kunnen maken ( erg jammer want die zijn altijd echt dik ) , wel vond ik de shows van ricasa tegen vallen die kunnen veel beter niet slecht , maar dan moet je eens kijken naar hun mascleta vertical 2019 dat is wat ze kunnen dan was het dit echt minder van ricasa

  12. #189
    VWC-Lid vuurvent's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 februari 2012
    Locatie
    Lisserbroek
    Berichten
    1.044
    Thanks
    1.729
    2.622 waarderingen in 721 posts
    De enige echte vuurvent - www.vuurvent.nl

  13. Deze 3 gebruikers waarderen vuurvent voor het bericht:


  14. #190
    VWC-Lid Madmax's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 oktober 2017
    Berichten
    953
    Thanks
    1.619
    707 waarderingen in 371 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vuurvent Bekijk bericht
    Wat een gave beelden zeg, dank daarvoor !
    I love Mines

  15. Deze gebruiker waardeert Madmax voor het bericht:


  16. #191
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.443
    Thanks
    41.004
    19.057 waarderingen in 8.437 posts
    Was weer een prachtige editie zeg, weer ouderwets van alles genoten wat dit prachtige festival met zich mee brengt. Van te voren lichtelijke zorgen om het weer, maar achteraf gezien mogen we onze handen dichtknijpen en was het over het algemeen prima te doen. Sfeer in de stad was weer zoals altijd, alsof Corona er niet geweest is. Hebben veel shows mee gepakt, de poppen waren weer subliem met Pilar als persoonlijke favoriet. Mooie en goede shows gezien, maar helaas ook wat mindere door het weer. Helaas niets aan te doen. Nu weer vooruitkijkend naar de volgende editie. Volgende week worden de schetsen voor de pop op het plein alweer ingeleverd en ook de vliegtickets zullen niet lang meer op zich laten wachten.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  17. Deze gebruiker waardeert omepje voor het bericht:


  18. #192
    VWC-Lid DarkSoul's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 januari 2007
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    4.393
    Thanks
    1.482
    4.770 waarderingen in 1.535 posts
    Ik heb ook weer ontzettend genoten van deze editie van Fallas. Dit was nu mijn derde keer Fallas (2019, 2021 en nu 2022). Ik begin inmiddels helemaal te begrijpen waarom mensen hier elk jaar naartoe willen! De sfeer in de hele stad is echt opperbest en super relaxt. Veel minder gezeur dan in Nederland; alles en iedereen is gewoon vriendelijk naar elkaar. Afgezien van wat mondkapjes binnen in winkels en de metro, was er verder geen enkel spoor van corona te bekennen.
    Qua weer hadden we het slechtste weer sinds 80 jaar Fallas. Daarover zal iedereen het nog lang hebben. Toch was er misschien minder neerslag dan we vooraf vreesden, maar de hoeveelheid wind was juist meer. De harde wind, die echt vier dagen vol door bleef staan, zorgde er toch voor dat er sommige hele grote shows juist werden afgelast. Het vuurwerk vond ik dit jaar dan ook niet zo groots als vooraf gehoopt. De Neder Mascleta, de Mascleta Vertical, een paar mascleta's op het Plaza Ayuntamiento...allemaal afgelast. Vooral de onzekerheid vond ik killing. Elke dag als je wakker werd als eerste alle social media checken om te zien of er al officiële bekendmakingen waren. De 14e, toen er overdag helemaal geen vuurwerk te zien was, hadden we met de groep elektrische steps gehuurd. Dat was een goeie zet! We hebben in een middag tijd langs alle uithoeken van de stad kunnen scheuren. Met behulp van de officiële Fallas app kon ik goed navigeren langs alle Falla Seccion Especial en Falla Primera Seccion. De grootste poppen, zeg maar.

    Persoonlijk hoogtepunt was voor mij het beleven van de mascleta van Caballer FX aan het plein vanaf een balkon. We mochten zelfs een bliksembezoek brengen aan de kooi! Vanaf het balkon - inclusief hapjes en drankjes - hadden we een prachtig uitzicht over het plein en keken we fraai neer op de mascleta. Dat maak je niet vaak mee! Thanks Stefan!



    Ook de Nit del Foc van Valenciana was memorabel. Het is lang geleden dat we een goede show van meer dan 20 minuten hebben gezien. Dat begint - ook in Spanje - steeds zeldzamer te worden. De vernieuwende digitale mascleta van Ricasa is er ook nog eentje waar men niet snel over uit is gepraat. Een hele bijzondere opstelling met een ritme waar je vrolijk van werd! Naast het vuurwerk hebben we ontzettend genoten van het lekkere eten, wat echt veel goedkoper is dan in Nederland. Maar bovenal heb ik genoten van de gezelligheid met een toffe groep mensen. We hebben veel gelachen en nieuwe vrienden gemaakt.
    Laten we lekker link gaan doen!

  19. Deze 10 gebruikers waarderen DarkSoul voor het bericht:


  20. #193
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    17 april 2006
    Locatie
    Prov. Valencia
    Berichten
    432
    Thanks
    87
    640 waarderingen in 268 posts
    Toch miste ik bij de finale van Valenciana die beuker van een salute finale. Beetje tegenvaller wat mij betreft.

  21. #194
    VWC-Lid bolle-040's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 september 2010
    Berichten
    3.805
    Thanks
    5.950
    9.265 waarderingen in 2.963 posts
    Hierbij onze stookvideo in Valencia tijdens Las Fallas 2022.

    Wat klinkt het toch altijd heerlijk in de stad, vergeleken met een open veld.

    www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

  22. Deze 3 gebruikers waarderen bolle-040 voor het bericht:


Pagina 13 van 13 EersteEerste ... 3111213

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •