Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 11 van 11 EersteEerste ... 91011
Weergegeven resultaten: 151 t/m 158 van 158
    VWC-Lid
    Thanks
    941
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Magnum Vuurwerk Bekijk bericht
    WCKDWEEK Freakactie afgelopen
    En daarmee was dat het dan, deze WCKDWEEK Freakactie zit er helaas alweer op.

Bedankt voor al jullie leuke en enthousiaste reacties, erg gaaf om te zien en te horen! Aan alle bestellers:

Welcome to our WCKD World!!

En als je jouw enthousiasme nog een beetje meer wil delen zouden we dat ook nu weer heel erg tof vinden. Bijvoorbeeld door een review te geven over Magnum, de Magnum-website en onze artikelen. In jouw bevestigingsmail staat een link waarmee je dat kan doen en het kan ook rechtstreeks hier: https://nl.trustpilot.com/evaluate/magnumvuurwerk.nl

Voor deze WCKD WEEK Freak-actie zit het erop maar we gaan natuurlijk door met speciale acties. Dus hou ons in de gaten bijv. via onze Facebook-pagina https://www.facebook.com/Magnumvuurwerk.

De afgelopen tijd waren we weer wat vaker hier aanwezig, vanaf nu zullen we dat weer wat af (moeten) bouwen. Heb je vragen stel ze dan gerust in het "Vragen aan..."-topic of in de artikel-topics en dan zal de CREW de vragen aan ons voorleggen.

Have fun met alle voorpret, blijf gezond en geniet van je aankopen!!
    Bedankt Magnum voor deze actie

Helaas deze keer over moeten slaan, maar jullie kennende zal er in de loop van het jaar wel meer goede acties komen

2. The Following User Says Thank You to happy4ever1968 For This Useful Post:

VWC-Lid flutsjah's schermafbeelding
    Thanks
    1.709
    Thanked 1.413 Times in 428 Posts
    Zeker mooi actie weer geweest Magnum! Gezien de bestellingen die ik van vorig jaar nog heb staan dit keer mezelf ingehouden, maar toch mooi de Willow Mayhem, wat single shots, Sizzling stars, Cairo crackling (x3) en Sydney Sunrise (x2) kunnen scoren. De kingstown hannover bewaar ik voor volgend jaar
    https://www.youtube.com/user/flutsjah/

4. The Following User Says Thank You to flutsjah For This Useful Post:

VWC-Lid Fire-Freak's schermafbeelding
    Thanks
    1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Magnum Vuurwerk Bekijk bericht
    WCKDWEEK Freakactie afgelopen
    En daarmee was dat het dan, deze WCKDWEEK Freakactie zit er helaas alweer op.

Bedankt voor al jullie leuke en enthousiaste reacties, erg gaaf om te zien en te horen! Aan alle bestellers:

Welcome to our WCKD World!!

En als je jouw enthousiasme nog een beetje meer wil delen zouden we dat ook nu weer heel erg tof vinden. Bijvoorbeeld door een review te geven over Magnum, de Magnum-website en onze artikelen. In jouw bevestigingsmail staat een link waarmee je dat kan doen en het kan ook rechtstreeks hier: https://nl.trustpilot.com/evaluate/magnumvuurwerk.nl

Voor deze WCKD WEEK Freak-actie zit het erop maar we gaan natuurlijk door met speciale acties. Dus hou ons in de gaten bijv. via onze Facebook-pagina https://www.facebook.com/Magnumvuurwerk.

De afgelopen tijd waren we weer wat vaker hier aanwezig, vanaf nu zullen we dat weer wat af (moeten) bouwen. Heb je vragen stel ze dan gerust in het "Vragen aan..."-topic of in de artikel-topics en dan zal de CREW de vragen aan ons voorleggen.

Have fun met alle voorpret, blijf gezond en geniet van je aankopen!!
    Op de valreep gisteravond de eerste bestelling van het jaar de deur uit gedaan, bedankt voor deze mooie actie Magnum Vuurwerk!

6. The Following 2 Users Say Thank You to Fire-Freak For This Useful Post:

VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Thanks
    4.298
    Thanked 5.228 Times in 2.295 Posts
    Geweldig om te zien dat er weer gretig gebruik is gemaakt van deze super actie! Ik heb 'm zelf overgeslagen omdat het mij wat te vroeg is maar Magnum kennende komen er vast nog dikke acties dit jaar.

Mijn complimenten ook naar de goede communicatie op het forum. Dat is ook 1 van jullie sterke kanten als importeur.

8. The Following User Says Thank You to MasterBsc For This Useful Post:

VWC-Lid Stefan Works's schermafbeelding
    Thanks
    979
    Thanked 4.773 Times in 1.770 Posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
    Geweldig om te zien dat er weer gretig gebruik is gemaakt van deze super actie! Ik heb 'm zelf overgeslagen omdat het mij wat te vroeg is maar Magnum kennende komen er vast nog dikke acties dit jaar.

Mijn complimenten ook naar de goede communicatie op het forum. Dat is ook 1 van jullie sterke kanten als importeur.
    De communicatie is helaas wel beperkt tot dit topic @Magnum check het Heroes ass.topic even
    www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

10. The Following User Says Thank You to Stefan Works For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    1.843
    Toch maar weer die W triple layer aan de collectie toegevoegd! Thanks magnum!

VWC-Lid knallbahr's schermafbeelding
    Thanks
    31
    Afgelopen tijd totaal niet met vuurwerk bezig geweest en deze actie totaal gemist, helaas maar dat hoort erbij als je niet gefocussed blijft op de mooie acties. Magnum kennende komt er vast nog wat moois voorbij en kan ik mijn lijstje van vorig jaar opnieuw bestellen

VWC-Lid
    Thanks
    2
    Oh dat is balen deze heb ik ook helemaal gemist.
    Ging er van uit dat de shop pas in oktober weer open zou gaan :(
    hopelijk komt er nog een keer een freak actie later in het jaar

Pagina 11 van 11 EersteEerste ... 91011

Regels voor berichten